Ohja, shhhh over STA.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik denk dat hij ons gewoon kwijt is.. Anders zou die wel posten van jaaah hier ben ik weeer ik ga nu teruglezen..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik denk dat hij ons gewoon kwijt is.. Anders zou die wel posten van jaaah hier ben ik weeer ik ga nu teruglezen..
Gehaaid, I likequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:25 schreef DJKoster het volgende:
Kom, laten we voor de grap een deel #74 openen in UVT
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:25 schreef DJKoster het volgende:
Kom, laten we voor de grap een deel #74 openen in UVT
Houniet leest toch wel mee hier?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel even een mod inlichten van tevoren.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
idd een topic maar ? :S ? ik hoorde van pietje nog iets over een hm ban en een sta rel ofzo...
Ik krijg dat bericht niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
Ga je eens inlezen in de PM-rel, manquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in de PM-rel, man.
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nu
Oke, nu weten we dat je echt terugleestquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
Het is de schuld van Swarma
Die dit toch niet leest
helaas djk
kom t vanzelf wel tegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezen
Een site waar een hele uitleg stond hoe Danny mee kon lezen met PM's enzo.. totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dat fok gmta is niet meer te bekijken... wat was het ?
Hehehe lees maar verderquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
zo topic 77als ik klaar ben is catan goed
en je wasmachine werkt nu dus wél begrijp ik ?
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben met de nerd test ook gelukkig over het algeheel cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |