Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben met de nerd test ook gelukkig over het algeheel cool
Duhquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef DJKoster het volgende:
10 minuten gezien, nu wil ik de rest ook zien...
Stel toch dat je iets gemist hebt op een internetforum... OH NOES!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerd![]()
Ah, bijgelezen dus.quote:
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Ik ken het, daar zal ik over iets meer dan een weekje ook wel last van hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
't typen was wel wennen zo na een weekje
JOHquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
zo, lekker bijgelezent gaat ook eigelijk nergens over hier
maarja... t typen was wel wennen zo na een weekje
Ow..quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Link naar hyves?quote:Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
waarom check jij mn hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Niet goed genoeg, zie je wel dat je niets bereikt met teruglezen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
was iets met de leiding toch? iig pietje had iets met een ontsopper aangeradenen hans teeuwen ging t over en geen idee wanneer je vrij had ik heb iets gelezen over di tot vr geen idee volgends mij was dat pietje
Waarom check jij onze hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom check jij mn hyves?
en houniet moet ik nog steeds je terug pmmen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Nu het over Hyves gaat... Martin, wat heb jij dan voor quasi-stoere foto geplaatst?
hoezo check ik jullie hyvesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |