SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beginnen? niet opstaan? ouch... trustequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Halloooo
Net terug van werk en ga er ook meteen weer vandoor want morgen om half 7 beginnen.
Ik ga ook, truste!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Half 7 word ik opgehaald....
En nu ga ik echt, fijne avond iedereen!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
m'n grote mond
Alhoewel ik irl best verlegen kan zijn
Lekker vers zijn ze danquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ga ook, truste!
Morgen bij Siegfried in Rotterdam wafels bakken, alvast voor koninginnedag!
Mjah ik moet natuurlijk nu wel mijn imago waarmaken heaquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Dan zeggen we dus eigenlijk niks tegen elkaar gedurende de avond?
Ze durft nu al niet meerquote:
Hoezo tel ik voor 3?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dus
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik moet natuurlijk nu wel mijn imago waarmaken hea
En over poepen, net als mobloquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?
En ruige neuqsex met je frientjuhh jwtquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En over poepen, net als moblo.
Yash is toch vrijgezel? Of haal ik nu mensen door elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ruige neuqsex met je frientjuhh jwt
Of was dat al gezegd![]()
Dat kan overigens wel geregeld wordenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee ik heb inderdaad geen geile neuqsex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |