Mijn broertje en zusje, in team ATAK, het is ze alleen weer niet gelukt om de laatste plaats te halenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Iemand trouwens meegedaan aan de bata? (Neem aan van niet, anders was je nu wel aan t feesten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom interpreteer ik je post zo fout?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom kunnen wij niet zo'n koningin hebben
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goh Danny luistert zowaar naar m'n advies en heeft algemene voorwaarden 4d aangepast. Het is nu:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Echt het laatste waar ik mij druk om maak, is hoe aantrekkelijk ik de koningin van mijn land vind
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegeven.
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?
Nou moet je niet gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hèquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...
Azijnzeiker
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |