geef anders ff een linkjequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zie geenstijl.nl, daar staat een mirror, en nee ik ga 'm niet voor je opzoeken.
ja aangezien we ook later terug hadden kunnen komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, alleen waarom ben je zo vroeg terug, je zei toen je wegging dat je m'n verjaardag zeker ging missen
?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
k heb de geboorte van mn nichtje al gemist,
quote:d. User verleent met plaatsing van berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal een
onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk gebruiksrecht voor commerciële en niet-
commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander
(audio)visueel materiaal, mits dit gebruik noodzakelijk is voor het functioneren van de site.
Hieronder inbegrepen zijn het citeren (quoten) van het materiaal in andere berichten en het
weergeven ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!. Het auteursrecht blijft bij de
individuele gebruikers.
Mijn broertje en zusje, in team ATAK, het is ze alleen weer niet gelukt om de laatste plaats te halenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Iemand trouwens meegedaan aan de bata? (Neem aan van niet, anders was je nu wel aan t feesten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom interpreteer ik je post zo fout?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom kunnen wij niet zo'n koningin hebben
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goh Danny luistert zowaar naar m'n advies en heeft algemene voorwaarden 4d aangepast. Het is nu:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Echt het laatste waar ik mij druk om maak, is hoe aantrekkelijk ik de koningin van mijn land vind
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegeven.
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?
Nou moet je niet gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hèquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...
Azijnzeiker
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hè.
Fuck yeah, ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, je hebt 't wel tegen de Hertog he.
Dit soort generalisaties durft zelfs Mikkie niet aanquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar jij denkt dus dat je 0,0 invloed hebt op je omgeving Mikkie? Hoe onbelangrijk of onbenullig dan ook?
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Precies.
Maar jij denkt dus dat je 0,0 invloed hebt op je omgeving Mikkie? Hoe onbelangrijk of onbenullig dan ook?
1) je gebruikt "zowaar"quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goh Danny luistert zowaar naar m'n advies en heeft algemene voorwaarden 4d aangepast. Het is nu:
Onzin, dat respecteer ik juist, ik doe het zelf ook vaak zat. Je moet alleen ook zorg dat je kop groot genoeg is dat ze 'm niet in één keer kunnen afhakkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je bent er gewoon iets te happig op om iedereen die je maar een mm boven het maaiveld vind uitsteken te onthoofden, Mikkie
Tnx Piet, just what I meanquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is weg, dus ik zal z'n punt ff overnemen. Het gaat om je formulering:
[..]
1) je gebruikt "zowaar"
2) je hebt 't over m'n
Als je er van gemaakt had "Goh Danny luistert naar het advies en heeft blabla" dan had er geen haan naar gekraaid. Ik heb er in eerste instantie niet op gereageerd omdat het zeker was dat Mikkie / swarma / Yashi er toch op zou reageren, maar nu je Mikkie gaat afvallen dat ie "iets te happig is om iedereen boven 't maaiveld te onthoofden", ja dan moet ik ook ff reageren.
ps. niks persoonlijks
Nou ja, omdat jij ook niet op je mondje bent gevallen enzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo yashi reagerenik denk laat lekker gaaaaan..
Alvast dank voor deze medewerkingquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar ik zal wel bij elke zin die ik zeg bij elk woord rekening houden met alle mogelijke nuancering
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, nou baal ik echt dat ik die pic niet meer heb van die gast die niet meer naar bed komt because someone on the internet is wrong
Maar doen jullie dat dan ook?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alvast dank voor deze medewerking.
Daar zitten wij helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar doen jullie dat dan ook?
Anders ga ik er ook een hobby van maken om over elke ik/wij mijn/ons iedereen/sommigen te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |