Dat denk ik ook....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Moet morgenmiddag werken, gezien de weersvoorspellingen zal ik het wel druk krijgen.. not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, die was wel lastig te vinden zeg..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....Bar @ filmhuis. Met terrasweer komt er dus geen kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat denk ik ook....Hij werkt tussen de rellende vitessenaren en cambuurlingen, wel oplettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij werkt tussen de rellende vitessenaren en cambuurlingen, wel opletten.
Geen gewijzigde plannen waardoor je ineens toch naar de meet komtquote:
Duppiequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:42 schreef Dupje het volgende:
Ik kom trouwens niet naar de meet, zit dan in Friesland
Mja sorrie, bluh. Maar ik heb vakantie, en daardoor eindelijk tijd vrienden door het hele land op te zoeken...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duppie, veel nietkomers deze keer
.
We zijn iig met 8, als 't een beetje meezit met 10quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kunnen we het beter verplaatsen
Nee....zaterdag en zondag werken...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen gewijzigde plannen waardoor je ineens toch naar de meet komt?
Ik dacht...Dit keer ben ik optijdquote:
American Gangster....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, m'n download snelheid is maar de helft van wat 't moet zijn... daar gaan de plannen om vanavond nog American Gangster te kijken
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn iig met 8, als 't een beetje meezit met 10. Vorige keren volgens mij ook met 10 of 11
.
God die heb ik nu al 3 maanden op men externe HD staan maar vergeet het constant.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
American Gangster....In de bios gezien! Goede film maar wel erg lang
Waarom tel jij voor 2quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |