quote:
Omdat ik zag dat iemand zat te emmeren over krabbels bij jou, toen dacht ik 'toch ff lezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo check ik jullie hyves
hmm zo te lezen mikkie wel dus
wtfbbq?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blijf jij maar fijn in de uvt reeks relnicht/kutkloon van utwol
Ik zou het F vragenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal ik die foto weer weghalen of is ie stiekem echt stoer?Ik twijfel
Ja, nu mis je het catannen he...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
nou ik ben slapen/douchen morgenavond weer vb,, nog meer aanwezigen ?
Maar ik twijfel dus tussen of de foto kansloos is (daarom ook als grap gepost) of dat ik er echt enigszins redelijk opsta met die quasi-stoere zonnebril enzo... duuusss in dat 1e geval mag F 'm niet zienquote:
quote:
quote:
Struikrover?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
Ik kom jou ook overal tegen héquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wieso?quote:
Woon je in Nijmegen?quote:
Geboren. In groep 3 verhuist naar Helmond gingen in het huis van mijn oma wonenquote:
Valt toch best mee? Ben hier nu 3x geweest ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:33 schreef Houniet het volgende:
Dat vroeg ik me gewoon af, omdat je hier zo opdook.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
Jij bent toch die kloon van UTWOL ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geboren. In groep 3 verhuist naar Helmond gingen in het huis van mijn oma wonen![]()
Maar kom er nog wel regelmatig.
Hoezo?
Nee, hij woont ook geen eens in Helmondquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jij bent toch die kloon van UTWOL ?
Vroem!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8239229866200335571&q=zoetermeer+bf&ei=_E8SSIb5OqeijQLy6eTgBA
Denk dat ik zondag toch maar ga...
Je wilde The Apprentice kijken zeg je nog, wat loop je nou te emmerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens: in je eentje een seizoen van een serie kijken terwijl de rest van de wereld al vier seizoenen verder is zuigt aarsch..
Je mag er met mij nog wel over babbelen hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens: in je eentje een seizoen van een serie kijken terwijl de rest van de wereld al vier seizoenen verder is zuigt aarsch..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en DJ wanneer was je precies wegDat wordt weinig rangen van de week.. ik zit wss maandag onder de pannen met men essay (zondag wordt niks zolang ik nog geen mail van hem gehad heb want snap er geen kloot meer van nu) dinsdag ook nog maar moet jij toch werken.. dan dinsdag avond en woensdag naar vriendin en dan ben ik er donderdag weer maar zal jij dus wel weer weg zijn
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
... nee voor Pietje, want die is jarig
Licht mij ook ff in dan als we ineens gaan grappen en grollenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:Jammer dat Pietje al wat dingen gezegd had anders was de fop briljant gelukt
One Tree Hill. Ik probeer er een beetje tijd voor te maken, en da's vanavond aardig gelukt. Maar het nadeel is dat je er op een gegeven moment helemaal in zit, en dat je dan niet wil stoppen met kijken maar je moet wel ivm andere verplichtingenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Welke?
Kun je wel lekker doorkijken
Welcome back swarmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
mooie grapmaar ik merkte het al omdat houniet een pm stuurde met een link naar dat topic in sta waar ik schijnbaar niet lief gereageerd heb ofzo... dus toen zag ik t al
maar t was wel geniaal geweest anders
komende uren ff bijlezen
Dat kun je toch zelf ook wel bedenkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Licht mij ook ff in dan als we ineens gaan grappen en grollen
Zie geenstijl.nl, daar staat een mirror, en nee ik ga 'm niet voor je opzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dat fok gmta is niet meer te bekijken... wat was het ?
quote:
Hij wilde je verrassen denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, alleen waarom ben je zo vroeg terug, je zei toen je wegging dat je m'n verjaardag zeker ging missen
?
Imago is overratedquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |