quote:
Ja, dan heb je toch echt de verkeerde stageplaats uitgezocht denk ik. Op zulke momenten ben je heel blij dat het maar een stage is en niet het bedrijf waar je de rest van je leven moet blijven werken. Ik heb altijd hele leuke collega´s gehad gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Lein, ik had collega's die tijdens de pauze over 2 dingen konden spreken, dat waren werk en sport. Verder was er geen onderwerp wat ook maar enigszins aangesneden werd.
Wat was ik blij dat in één van de laatste weken een Utrechtse koor-bal daar aan het werk kwam. Het was misschien wel een foute vent maar hij had wel meer te bespreken met mij.
Alle ballen op mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
jna in de spits!
Ik lever de ballen wel bij jou inquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
jna in de spits!
Hou kwam er nog achteraanquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
En diegene die sluit mag voortaan wel openen hoor
ik denk dat de rest van het team vooral aandacht heeft voor de linksbuitenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik lever de ballen wel bij jou in
Bassie niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
ik denk dat de rest van het team vooral aandacht heeft voor de linksbuiten
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu al aandacht te kort
Of wilde jij de TT verzinnen
quote:
Jo.quote:
Ja.. Ik heb de rest ook gelezen hoor..quote:
Nou, in vergelijking met de rest van de mensen (en zeker dames) hier welquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
Sowieso wordt er helemaal niet zo veel over mij gepraat.. toch? Ik vind het gewoon overdreven..
Sorry, had een verkeerd nummer gedraaid!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderregel ook gelezen![]()
![]()
Ben nu al 2x anoniem gebeld, en ze hangen gelijk op
Ja man, adoreer mij gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
Wat een gemiep elke keer over wie er gepraat moet worden.
Behoorlijk, iedereen vind het toch gewoon gezellig hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
Wat een gemiep elke keer over wie er gepraat moet worden.
Ja maar ik ben er ook altijd..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, in vergelijking met de rest van de mensen (en zeker dames) hier wel
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, had een verkeerd nummer gedraaid!
Oké.quote:
Yesse is de harde kern van de StageSCquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
Yesse is hier gewoon veel..
quote:
naisquote:
pjoef.. Daar ging die: de ego-boostquote:
Whehe ben hier op mijn werk gek.quote:
Ik adoreer alleen je UIquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
pjoef.. Daar ging die: de ego-boost!
doe dat maar nietquote:
Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VSquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
Ze willen zelfs op maandag van 6.00 tot 15.00 de halve binnenstad afsluiten voor een eventuele huldiging
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijnquote:
ik post net een linkje inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VS![]()
Die van mij was ook zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijn!
Moeten we eerst een onderwerp hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef Yesse het volgende:
Waar blijft de discussie dan?
Wel geile piccaquote:
Ja weet ik veel, ik heb het niet verzonnen!quote:
Leuke TT danquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
Heb helemaal geen zin in een discussie eigenlijk
Vrijdagmiddag is meer geschikt voor slap geouwehoer
Ja maar dat is niet mijn schuldquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
Ja maar de discussies blijven uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld
Al heb ik m wel verzonnen natuurlijk
[..]
Wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
Dze stelling dan:
kunst en cultuur subsidies moeten verdwijnen. Zonde van het geld
Tijdens de marathon in R'dam was het waarschijnlijk drukker.. maar je hebt natuurlijk geen hi-ha-hooligans bij een marathonquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
Verder is zo'n eventuele huldiging natuurlijk wel leuk. Coolsingel is hier om de hoek. Kan ik tijdens de lunch nog wat entertainment bekijken.
En dan is zo'n bericht ook wel leukhttp://www.spitsnieuws.nl(...)dvies_rotterdam.html
Succes gozertquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mijn geschiedenis, bookmarks, cookies en documenten verwijderen.. oftewel dit wordt mijn (eventuele) laatste post vanaf mijn afstudeerstage.
Volgens mij weet iedereen het ondertussen, behalve mijn stage zelf
Jammer joh!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
Zo'n chagerijn hoef ik hier niet hebben eigenlijk
ja en dat doen ze niet op een maandag waarin het weliswaar vakantie is, maar waar ik wel gewoon naar mijn werk moetquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tijdens de marathon in R'dam was het waarschijnlijk drukker.. maar je hebt natuurlijk geen hi-ha-hooligans bij een marathon
Dank jequote:
Hij is er alquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
Zo'n chagerijn hoef ik hier niet hebben eigenlijk
Toch welkom hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef Koffielurk01 het volgende:
Jammer joh!
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch welkom hoor
Maar we zijn hier wel van de positiviteit
Stress en stagequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:21 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!
Heb je het al gezegd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mijn geschiedenis, bookmarks, cookies en documenten verwijderen.. oftewel dit wordt mijn (eventuele) laatste post vanaf mijn afstudeerstage.
Volgens mij weet iedereen het ondertussen, behalve mijn stage zelf
Waarom houd je het niet vol. Ik heb ook hiervoor een rotplek gehad dus ik kan er over mee pratenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:21 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom houd je het niet vol. Ik heb ook hiervoor een rotplek gehad dus ik kan er over mee praten
Zelf al genoeg initatief getoont neem ik aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef Koffielurk01 het volgende:
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.
Nee daar vind ik het te leuk voorquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik stem dat Yesse stopt met het veranderen van haar avatar!
Je bedoeld de persoon vanuit school neem ik aan want de persoon binnen mijn stage bedrijf heeft nog meer interesse in de sigaretten die hij naast je opsteekt dan mijn stage.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf al genoeg initatief getoont neem ik aan
--> Stagebegeleider
Ah ja, weet je wat nog leuker is? Dat ze tegen je zeggen dat je komma verkeerd staat, of de hoofdletter niet goed staat of OH NO je hebt geen punt neergezetquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.
School iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je bedoeld de persoon vanuit school neem ik aan want de persoon binnen mijn stage bedrijf heeft nog meer interesse in de sigaretten die hij naast je opsteekt dan mijn stage.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
Ah ja, weet je wat nog leuker is? Dat ze tegen je zeggen dat je komma verkeerd staat, of de hoofdletter niet goed staat of OH NO je hebt geen punt neergezet
Mja wat heb ik daar aan, want dan ben ik straks de dupe van een bedrijf wat zijn verantwoordelijkheden niet wil nemen.quote:
Ik hier ook, maar bij vorige baan had ik op een gegeven moment zelfs de auto niet op slot gedaan (terwijl ik dat wel had gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik hoor hier alleen positieve geluiden
Pis-paaltje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hier ook, maar bij vorige baan had ik op een gegeven moment zelfs de auto niet op slot gedaan (terwijl ik dat wel had gedaan)
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik hoor hier alleen positieve geluiden
Exact. Ze vonden me toch niet zo aardig dus ik kreeg alleen maar gezeik over me heen in de hoop dat ik een keer onaardig zou doen. Is ze niet gelukt. UIteindelijk mocht ik eerder weg en kreeg het toch gewoon uitbetaaltquote:
Wow dat is wel heel veel aandachtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruit
Ik heb maar 1 echt gesprek gehad waarbij ik alle ellende uit mijn eigen leven en het leven van de desbetreffende stageopleider (die gast van het bedrijf) over me heen heb gehad en bij voorbaat al compleet de grond ben in gestampt... ik was daarna helemaal van de kaart en sindsdien ben ik ook echt heel erg ontwijkend geworden voor die persoon omdat ik niet nog een keer de grond in getrapt wil worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruit
Nouja elke dag is overkill maar een keer of wat per week is een minimum.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Elke dag een gesprek?Dat vind ik eigenlijk best veel...
mja, vond ik ook. Het is allemaal wel positief vind ik. Zijn op zich niet de meest hippe mensen, maar ze zijn wel aardig.quote:
Erg scherpquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld
Al heb ik m wel verzonnen natuurlijk
[..]
om de dagquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Elke dag een gesprek?Dat vind ik eigenlijk best veel...
Vind ik eigenlijk niet, tuurlijk moet je goede begeleiding krijgen maar elke dag een gesprek vind ik niet getuigen van zelfstandigheid eigenlijk. Ik heb elke 1 a 2 weken een meeting met de mensen die met mijn project te maken hebben en dat is precies goed. Tussendoor kan ik wel altijd vragen stellen maar dat vind ik eigenlij kwat andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nouja elke dag is overkill maar een keer of wat per week is een minimum.
Ik heb het over een mbo opleiding en een vage functie waarin weinig doelgerichtheid aanwezig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, tuurlijk moet je goede begeleiding krijgen maar elke dag een gesprek vind ik niet getuigen van zelfstandigheid eigenlijk. Ik heb elke 1 a 2 weken een meeting met de mensen die met mijn project te maken hebben en dat is precies goed. Tussendoor kan ik wel altijd vragen stellen maar dat vind ik eigenlij kwat anders
Iemand hoeft ook niet hip te zijn tochquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja, vond ik ook. Het is allemaal wel positief vind ik. Zijn op zich niet de meest hippe mensen, maar ze zijn wel aardig.
nja.. met hip bedoel ik dan mijn type mensen. En dat wil dan niet zeggen dat ik zo hip ben, maar dan neem ik mezelf even als standaard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand hoeft ook niet hip te zijn toch
Er is toch wel een doel van je stage? Wat heb je voor opdracht, of is het meer een soort meeloopstage? En wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik heb het over een mbo opleiding en een vage functie waarin weinig doelgerichtheid aanwezig is.
Ooooh okquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
nja.. met hip bedoel ik dan mijn type mensen. En dat wil dan niet zeggen dat ik zo hip ben, maar dan neem ik mezelf even als standaard.
Vroeger, toen je nog een jonge hippe krieke stagiair was of niet dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegee, toen ik stage liep; had ik 1 keer in de 2 weken ofzo een gesprek hoe t ging. Werkte perfect
Wat voor werk deed je en waarvoor liep je stage dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegee, toen ik stage liep; had ik 1 keer in de 2 weken ofzo een gesprek hoe t ging. Werkte perfect
Doe datquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga nog even 2 uur werkbonnen inrammen. Heb ik ff zin in
inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh okMaar wel aardig = altijd goed
haha Lein, jij kent mij toch ook door en door hé!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog een jonge hippe krieke stagiair was of niet dan?
Afstudeerstage bij een groot electrotechniek bedrijf. Deed t samen met een mede-student; intern (markt)onderzoek naar de verbeterpunten om het bedrijf beter te laten functioneren (meer de commerciële kant)!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je en waarvoor liep je stage dan?
Voetballen is voor mij verleden tijd. Heb besloten om er helaas mee te stoppenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Straks werken en voetballen.
Ja, we gaan maandag verder in discussie, maar ik zit nu thuis..quote:
ah ok.. maar was het wel een beetje te accepteren voor ze?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, we gaan maandag verder in discussie, maar ik zit nu thuis..
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah ok.. maar was het wel een beetje te accepteren voor ze?
Ja inderdaad. Nou ja het hoge woord is er in ieder geval uit. Maandag dus maar even verder discussieren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.
Als je voor jezelf de juiste beslissing maar hebt genomen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.
Dat is mooi kut manquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voetballen is voor mij verleden tijd. Heb besloten om er helaas mee te stoppen. Knie-problemen gaan maar niet over en met werken kan ik toch niet trainen
!
Dus ja, het blijft een lastig situatie. Ik heb vandaag heel slecht geslapen hierover.. maar goed het hoge woord is er uit.. er is een last van mijn schouders en ik kan vooruit kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou ja het hoge woord is er in ieder geval uit. Maandag dus maar even verder discussieren.
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Tuurlijk wel, hangt er vanaf wat je wilt gaan hosten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand waar je goedkope hosting/domeinnaam kan vinden? (of mag ik dat eigenlijk niet vragen)
quote:
ik was undercoverquote:
Mijn websitequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hangt er vanaf wat je wilt gaan hosten.
Ach jah, zat dr al aan te komen dat ik moest stoppen. Als je binnen 1,5 jaar geen bal meer hebt aangeraakt behalve je eigen ballen is er iets niet goedquote:
johquote:
Ik heb eigenlijk altijd flexwebhosting voor mijn sites.. Goede service, maar er zullen vast goedkopere zijn.quote:
of in een vrouw?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach jah, zat dr al aan te komen dat ik moest stoppen. Als je binnen 1,5 jaar geen bal meer hebt aangeraakt behalve je eigen ballen is er iets niet goed! Nu lekker uitslapen op zondag
! Fitness regelmatig, moet ik daar mijn energie maar in kwijt zien te geraken
Loopt ook een topic in DIG volgens mijquote:
Ik heb mijn domeinnamen van https://www.transip.nl/. Vrij goedkoop, hoewel ik zonder hosting heb genomen (heb ik namelijk al). Alleen een .nl domeinnaam is 4,99 €quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand waar je goedkope hosting/domeinnaam kan vinden? (of mag ik dat eigenlijk niet vragen)
All about Yesse website?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb mijn domeinnamen van https://www.transip.nl/. Vrij goedkoop, hoewel ik zonder hosting heb genomen (heb ik namelijk al). Alleen een .nl domeinnaam is 4,99 €. Wat gaat het voor website worden?
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen hahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha Lein, jij kent mij toch ook door en door hé!Ben binnen een jaar toch aardig hip gebleven hoor
![]()
[..]
Dat klinkt niet al te best.. Ik kreeg bij mijn laatste mbo stage op een gegeven moment ook een heleboel gezeik over mij heen.. heeft me wel een stuk mentaal sterker gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:42 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echt gesprek gehad waarbij ik alle ellende uit mijn eigen leven en het leven van de desbetreffende stageopleider (die gast van het bedrijf) over me heen heb gehad en bij voorbaat al compleet de grond ben in gestampt... ik was daarna helemaal van de kaart en sindsdien ben ik ook echt heel erg ontwijkend geworden voor die persoon omdat ik niet nog een keer de grond in getrapt wil worden.
Alphavillequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen haha. Nee mr Roycoooooo "FOREVER YOUNG... I WANT TO BE... FOREVER YOUNG" Ja toch?
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeiequote:
Moet je wel een vrouw hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeie
haha yes my ladyquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen haha. Nee mr Roycoooooo "FOREVER YOUNG... I WANT TO BE... FOREVER YOUNG" Ja toch?
Heb een soort van vriendinquote:
Rempetampen? Wat is dat nou weer voor fout vrijdagmiddagwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levenswerk: Berlijn Blog.
Je bent een geek of je bent het nietquote:
jippie de pippie.. en dat allemaal om te verhullen dat je wel fan bent van remptetampenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef Leinonlein het volgende:
Dat was zojuist mijn eerste spoiler in mijn fok geschiedenis WHIEJ!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Rempetampen? Wat is dat nou weer voor fout vrijdagmiddagwoord
haha neej, dat woord van jouw kwam dr ff lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Leuke spoiler
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
jaa toggggggggggggquote:
K ga er ook maar heen. Morgen maar ff kaarten halenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef jna het volgende:
Dan toch maar kaarten gehaald voor Ajax -heerenveen
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
jippie de pippie.. en dat allemaal om te verhullen dat je wel fan bent van remptetampen
geen idee wie niet.. maar daarom is de spoiler ook overbodig volgens mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?
Bij mij wil niemand mee naar ajaxquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ga er ook maar heen. Morgen maar ff kaarten halen
Nou, vond van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha neej, dat woord van jouw kwam dr ff lekker uit!
Leuke spoiler
Beetje rampetamp werk op zijn tijd is helemaal zo gek nog nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?
neej, ben fan van feyenoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, vond van wel eigenlijk![]()
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland! Oh ziiin in dinsdag, weer lekker voetbal kijken in de pub whoej!
Nou, ik wilde ook eens kijken of mijn spoiler werkte. Laat me lekker jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen idee wie niet.. maar daarom is de spoiler ook overbodig volgens mij
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland!
je ziet zijn usericon niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, vond van wel eigenlijk![]()
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland! Oh ziiin in dinsdag, weer lekker voetbal kijken in de pub whoej!
inderdaad.. het ze zijn voor feyenoord óf ze hebben een seizoenkaart en daar heb ik nix aan omdat ik op zondag werk. En door die seizoenkaart zijn ze mij vergeten en hebben al kaarten gekocht.. Ik ben zielig hequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje rampetamp werk op zijn tijd is helemaal zo gek nog niet!
En zuur voor je Nicomart! Kutvrienden![]()
Volgend jaar wil ik daar ook heenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je toch alleen, ben dit jaar ook alleen naar oa Ajax - Feyenoord geweest.
Dat vind ik ook ongezellig.. Vooral dat teringeind rijden is vervelend..quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je toch alleen, ben dit jaar ook alleen naar oa Ajax - Feyenoord geweest.
Zelf voor Feyenoord zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
je ziet zijn usericon niet?
[..]
inderdaad.. het ze zijn voor feyenoord óf ze hebben een seizoenkaart en daar heb ik nix aan omdat ik op zondag werk. En door die seizoenkaart zijn ze mij vergeten en hebben al kaarten gekocht.. Ik ben zielig he
Dan is het wel kut inderdaad. Ik ga gewoon altijd met de trein.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ongezellig.. Vooral dat teringeind rijden is vervelend..
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboortelandquote:
mja.. ik ga wel eens met een vriend naar feyenoord, gewoon een beetje voetbal kijken. Het is niet zo dat ik anti-feyenoord ben (is ook lastig als ik hier woonquote:
Daarom juist gekkiequote:
in die 7 wedstrijden veel losgemaakt jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboorteland
Ik miste het sarcasmequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daarom juist gekkie![]()
Even grappig om te horen vond ik trouwen dat een Britse collega van me gewoon 160 € heeft neergelegd voor de wedstrijd Barca Manchaster woensdag. Mijn wens om ook eens een CL wedstrijd bij te wonen is ineens verdwenen...
3 toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
in die 7 wedstrijden veel losgemaakt ja
ah gossie.. wat een verbondenheidquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er bent Piles.. Anders was ik alleen geweest als Feyenoorder
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboorteland
Ik zit er ook op kamers hoor! Heb stiekem een Ajax sjaal aan de muur hangenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik ga wel eens met een vriend naar feyenoord, gewoon een beetje voetbal kijken. Het is niet zo dat ik anti-feyenoord ben (is ook lastig als ik hier woon), maar goed, dan zit ik toch niet naar mijn cluppie te kijken en dan vind ik het toch minder leuk..
Ik moet me er wel toe zetten om actief Feyenoorder te zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ben blij dat jij er bent Piles.. Anders was ik alleen geweest als Feyenoorder
Haha ben je toch wel kwijt als je niet op de reguliere manier aan kaarten komt. Mattie van mij naar Milan-Arsenal geweest, 100 E betaald voor een nep kaartquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daarom juist gekkie![]()
Even grappig om te horen vond ik trouwen dat een Britse collega van me gewoon 160 € heeft neergelegd voor de wedstrijd Barca Manchaster woensdag. Mijn wens om ook eens een CL wedstrijd bij te wonen is ineens verdwenen...
Damn, ik wist dat het duur was maar zó! Ik zou zo graag zien dat Nederland tegen Duitsland speelt dit jaar. Maar dat lijkt me een onmogelijke opgave (aangezien ze volgens mij dan beide de finale moeten halen..). Wel supergaaf om er een keer bij te zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme![]()
Ik heb zo'n 200 euro uitgegeven voor een wedstrijd van het Nederlands elftal 2 jaar terug in Duitsland
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied warenquote:
Denk de bekerfinalequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied waren![]()
1 daarvan is echt extreem. Ik weet niet meer welke wedstrijd maar was geloof ik in de playoffs vorig jaar ofzo.. Hadden ze strafschoppen.. Ging hij op de trap zitten omdat ie het niet meer aan kon..
Eh wonnen ze die vorig jaar? Dan welquote:
Door zulke mensen ben ik dus het gevoel met het voetbal kwijt. Als ik zie hoe het hier in VBL ook gaat, dan denk ik altijd: daar wil ik niet bij horenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
1 daarvan is echt extreem. Ik weet niet meer welke wedstrijd maar was geloof ik in de playoffs vorig jaar ofzo.. Hadden ze strafschoppen.. Ging hij op de trap zitten omdat ie het niet meer aan kon..
Ja maar je weet toch hoe je zelf bent.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Door zulke mensen ben ik dus het gevoel met het voetbal kwijt. Als ik zie hoe het hier in VBL ook gaat, dan denk ik altijd: daar wil ik niet bij horen
Jups!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh wonnen ze die vorig jaar? Dan welIk keek gezellig mee, maar hij werd gek. Al 3 uur van te voren
Ik moet het zondag doen met livescore.comquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups!![]()
Heb ik ook wel btje last van
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijgquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch hoe je zelf bent.
Ik wordt er niet warm of koud van maar ook niet meer gemotiveerd dan ik al was...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te best.. Ik kreeg bij mijn laatste mbo stage op een gegeven moment ook een heleboel gezeik over mij heen.. heeft me wel een stuk mentaal sterker gemaakt
Schat 010 is Feyenoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijg
Ja, ik schrijf gewoon Ajacied, en geen Ajakkes, 010 (of is het nou 020)
lollers.. 010 = roffa, 020= Damskoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijg
Ja, ik schrijf gewoon Ajacied, en geen Ajakkes, 010 (of is het nou 020)
Fijn weekend!quote:
uhm nee...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lollers.. 010 = roffa, 020= Damsko
Was tegen ivoorkust. Was dat verhaal met die Duitser naast me dat ik gister verteldequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat het duur was maar zó! Ik zou zo graag zien dat Nederland tegen Duitsland speelt dit jaar. Maar dat lijkt me een onmogelijke opgave (aangezien ze volgens mij dan beide de finale moeten halen..). Wel supergaaf om er een keer bij te zijn. Tegen wie speelde NL toen?
Dat dat goed ging voor een tijd zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied waren![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
Toch mooi hoe G. een voorbeeld is hoe ik dus niet wil overkomen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uhm nee...
010= gewoon rotterdam en 020= die kankerstadAmsterdam
Mods.. Ban, schelden met ziektes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uhm nee...
010= gewoon rotterdam en 020= die kankerstad
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
Ze gaan hier eerst nog even dansen en bier drinken
Ja inderdaad, beetje respect voor het mooie (quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
Toch mooi hoe G. een voorbeeld is hoe ik dus niet wil overkomen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga naar huis. Prettig weekend mensen!!
Neenquote:
Haha cool! Die Duitser van de hondenlul bedoel je? Ja als ze verliezen lijkt me het een stuk minder gezellig, niet omdat ik er zelf zoveel waarde aan hecht, maar ik denk dat er bepaalde mensen kunnen zijn die dan geheel door het lint gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Was tegen ivoorkust. Was dat verhaal met die Duitser naast me dat ik gister vertelde
Was wel een moeie wedstrijd omdat ze zich toen definief plaatste voor de volgende ronde na de groepsronde. Dus was een goed feestje
Die Duitser jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha cool! Die Duitser van de hondenlul bedoel je? Ja als ze verliezen lijkt me het een stuk minder gezellig, niet omdat ik er zelf zoveel waarde aan hecht, maar ik denk dat er bepaalde mensen kunnen zijn die dan geheel door het lint gaan.
Hihi lekker gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
dansen doe ik de hele dag door op mn stoel![]()
Nu denk ik echt weg![]()
[..]
uhm nee...
Haha grappigquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef G.Fawkes het volgende:
iedereen is weer gelijk weer serieus. Piles neemt afstand van mijn uitsprakenLighten up boys
quote:
Dude. Doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha grappig![]()
Is lastig een serieuze discussie voeren zo
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
Maar nu zal ik wel weer de chagrijn zjin die het allemaal niet snapt
[..]
uhm nee...
quote:
Joo vroegerrquote:
Ik heb vakantiequote:
Nee hoor, ik ben het wel met je eensquote:
Ik waarschijnlijk ookquote:
Ik ookquote:
hier nog 1.. morgen werken, maandag, dinsdag en vrijdag werken, en dan de zaterdag weer....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
Thuis
Iedereen vakantie
Morgen werken, maandag, dinsdag stage, en donderdag weer werken
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Yesse het volgende:
Jeeeeej thuisWeekend
en ik moet maandag en dinsdag nog werken.. Maar maandag heb ik mezelf aangedaan want dat heb ik voorgesteld
Eng.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, ik was niet meer vrolijk van het treinen, maar nu weer welquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha jij bént vrolijk,dat is wat anders
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik was niet meer vrolijk van het treinen, maar nu weer wel
Ik denk hetquote:
Eigen risicoquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
Echt, wie heeft het eigen risico bedachtKan ik nu mooi 137 gaan betalen
Lekker buiten gestaanquote:
Echt hequote:Op vrijdag 25 april 2008 18:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigen risicomijn medicijnen worden niet eens vergoed.
Verbrandquote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verbrand
Beetje.
Maar verder wel relax
Veel te rijke mensen in veel te dikke BMW's, Mercedessen en Lexussen te plek gewezen
quote:
Hoiquote:
Ikke welquote:
*zucht* ik las aidsquote:
Eindelijk wel jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef Yesse het volgende:
Hey eindelijk google ads die een beetje normaal zijn: Stage plek gezocht? En op zoek naar stage?
Rijd nog veel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |