Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VSquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
Ze willen zelfs op maandag van 6.00 tot 15.00 de halve binnenstad afsluiten voor een eventuele huldiging
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijnquote:
ik post net een linkje inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VS![]()
Die van mij was ook zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijn!
Moeten we eerst een onderwerp hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef Yesse het volgende:
Waar blijft de discussie dan?
Wel geile piccaquote:
Ja weet ik veel, ik heb het niet verzonnen!quote:
Leuke TT danquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
Heb helemaal geen zin in een discussie eigenlijk
Vrijdagmiddag is meer geschikt voor slap geouwehoer
Ja maar dat is niet mijn schuldquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
Ja maar de discussies blijven uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld
Al heb ik m wel verzonnen natuurlijk
[..]
Wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
Dze stelling dan:
kunst en cultuur subsidies moeten verdwijnen. Zonde van het geld
Tijdens de marathon in R'dam was het waarschijnlijk drukker.. maar je hebt natuurlijk geen hi-ha-hooligans bij een marathonquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
Verder is zo'n eventuele huldiging natuurlijk wel leuk. Coolsingel is hier om de hoek. Kan ik tijdens de lunch nog wat entertainment bekijken.
En dan is zo'n bericht ook wel leukhttp://www.spitsnieuws.nl(...)dvies_rotterdam.html
Succes gozertquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mijn geschiedenis, bookmarks, cookies en documenten verwijderen.. oftewel dit wordt mijn (eventuele) laatste post vanaf mijn afstudeerstage.
Volgens mij weet iedereen het ondertussen, behalve mijn stage zelf
Jammer joh!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
Zo'n chagerijn hoef ik hier niet hebben eigenlijk
ja en dat doen ze niet op een maandag waarin het weliswaar vakantie is, maar waar ik wel gewoon naar mijn werk moetquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tijdens de marathon in R'dam was het waarschijnlijk drukker.. maar je hebt natuurlijk geen hi-ha-hooligans bij een marathon
Dank jequote:
Hij is er alquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
Zo'n chagerijn hoef ik hier niet hebben eigenlijk
Toch welkom hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef Koffielurk01 het volgende:
Jammer joh!
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch welkom hoor
Maar we zijn hier wel van de positiviteit
Stress en stagequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:21 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!
Heb je het al gezegd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mijn geschiedenis, bookmarks, cookies en documenten verwijderen.. oftewel dit wordt mijn (eventuele) laatste post vanaf mijn afstudeerstage.
Volgens mij weet iedereen het ondertussen, behalve mijn stage zelf
Waarom houd je het niet vol. Ik heb ook hiervoor een rotplek gehad dus ik kan er over mee pratenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:21 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Positiviteit kent geen tijd... dat geld ook voor gestrestheid!
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom houd je het niet vol. Ik heb ook hiervoor een rotplek gehad dus ik kan er over mee praten
Zelf al genoeg initatief getoont neem ik aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef Koffielurk01 het volgende:
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.
Nee daar vind ik het te leuk voorquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik stem dat Yesse stopt met het veranderen van haar avatar!
Je bedoeld de persoon vanuit school neem ik aan want de persoon binnen mijn stage bedrijf heeft nog meer interesse in de sigaretten die hij naast je opsteekt dan mijn stage.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf al genoeg initatief getoont neem ik aan
--> Stagebegeleider
Ah ja, weet je wat nog leuker is? Dat ze tegen je zeggen dat je komma verkeerd staat, of de hoofdletter niet goed staat of OH NO je hebt geen punt neergezetquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Omdat het niet motiveert met je vingers in je neus te moeten zitten en er niemand is die je een beetje sturing geeft.
School iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je bedoeld de persoon vanuit school neem ik aan want de persoon binnen mijn stage bedrijf heeft nog meer interesse in de sigaretten die hij naast je opsteekt dan mijn stage.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
Ah ja, weet je wat nog leuker is? Dat ze tegen je zeggen dat je komma verkeerd staat, of de hoofdletter niet goed staat of OH NO je hebt geen punt neergezet
Mja wat heb ik daar aan, want dan ben ik straks de dupe van een bedrijf wat zijn verantwoordelijkheden niet wil nemen.quote:
Ik hier ook, maar bij vorige baan had ik op een gegeven moment zelfs de auto niet op slot gedaan (terwijl ik dat wel had gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik hoor hier alleen positieve geluiden
Pis-paaltje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hier ook, maar bij vorige baan had ik op een gegeven moment zelfs de auto niet op slot gedaan (terwijl ik dat wel had gedaan)
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik hoor hier alleen positieve geluiden
Exact. Ze vonden me toch niet zo aardig dus ik kreeg alleen maar gezeik over me heen in de hoop dat ik een keer onaardig zou doen. Is ze niet gelukt. UIteindelijk mocht ik eerder weg en kreeg het toch gewoon uitbetaaltquote:
Wow dat is wel heel veel aandachtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruit
Ik heb maar 1 echt gesprek gehad waarbij ik alle ellende uit mijn eigen leven en het leven van de desbetreffende stageopleider (die gast van het bedrijf) over me heen heb gehad en bij voorbaat al compleet de grond ben in gestampt... ik was daarna helemaal van de kaart en sindsdien ben ik ook echt heel erg ontwijkend geworden voor die persoon omdat ik niet nog een keer de grond in getrapt wil worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook.. Mijn stagebegeleider hier trekt om de dag wel even een uurtje voor me uit om even mijn voortgang te bekijken en te helpen. Ook andere collega's hier komen even een praatje maken over waar ik nu mee bezig ben en stellen dan wat kritische vragen enzo. Die helpen me dus ook weer vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |