Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VSquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
Ze willen zelfs op maandag van 6.00 tot 15.00 de halve binnenstad afsluiten voor een eventuele huldiging
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijnquote:
ik post net een linkje inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is zelfs een negatief reisadvies vanuit de VS![]()
Die van mij was ook zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou een ex-vriendin van mij kunnen zijn!
Moeten we eerst een onderwerp hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef Yesse het volgende:
Waar blijft de discussie dan?
Wel geile piccaquote:
Ja weet ik veel, ik heb het niet verzonnen!quote:
Leuke TT danquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
Heb helemaal geen zin in een discussie eigenlijk
Vrijdagmiddag is meer geschikt voor slap geouwehoer
Ja maar dat is niet mijn schuldquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
Ja maar de discussies blijven uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld
Al heb ik m wel verzonnen natuurlijk
[..]
Wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
Dze stelling dan:
kunst en cultuur subsidies moeten verdwijnen. Zonde van het geld
Tijdens de marathon in R'dam was het waarschijnlijk drukker.. maar je hebt natuurlijk geen hi-ha-hooligans bij een marathonquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
Verder is zo'n eventuele huldiging natuurlijk wel leuk. Coolsingel is hier om de hoek. Kan ik tijdens de lunch nog wat entertainment bekijken.
En dan is zo'n bericht ook wel leukhttp://www.spitsnieuws.nl(...)dvies_rotterdam.html
Succes gozertquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mijn geschiedenis, bookmarks, cookies en documenten verwijderen.. oftewel dit wordt mijn (eventuele) laatste post vanaf mijn afstudeerstage.
Volgens mij weet iedereen het ondertussen, behalve mijn stage zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |