Nouja elke dag is overkill maar een keer of wat per week is een minimum.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Elke dag een gesprek?Dat vind ik eigenlijk best veel...
mja, vond ik ook. Het is allemaal wel positief vind ik. Zijn op zich niet de meest hippe mensen, maar ze zijn wel aardig.quote:
Erg scherpquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn schuld
Al heb ik m wel verzonnen natuurlijk
[..]
om de dagquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Elke dag een gesprek?Dat vind ik eigenlijk best veel...
Vind ik eigenlijk niet, tuurlijk moet je goede begeleiding krijgen maar elke dag een gesprek vind ik niet getuigen van zelfstandigheid eigenlijk. Ik heb elke 1 a 2 weken een meeting met de mensen die met mijn project te maken hebben en dat is precies goed. Tussendoor kan ik wel altijd vragen stellen maar dat vind ik eigenlij kwat andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nouja elke dag is overkill maar een keer of wat per week is een minimum.
Ik heb het over een mbo opleiding en een vage functie waarin weinig doelgerichtheid aanwezig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, tuurlijk moet je goede begeleiding krijgen maar elke dag een gesprek vind ik niet getuigen van zelfstandigheid eigenlijk. Ik heb elke 1 a 2 weken een meeting met de mensen die met mijn project te maken hebben en dat is precies goed. Tussendoor kan ik wel altijd vragen stellen maar dat vind ik eigenlij kwat anders
Iemand hoeft ook niet hip te zijn tochquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja, vond ik ook. Het is allemaal wel positief vind ik. Zijn op zich niet de meest hippe mensen, maar ze zijn wel aardig.
nja.. met hip bedoel ik dan mijn type mensen. En dat wil dan niet zeggen dat ik zo hip ben, maar dan neem ik mezelf even als standaard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand hoeft ook niet hip te zijn toch
Er is toch wel een doel van je stage? Wat heb je voor opdracht, of is het meer een soort meeloopstage? En wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik heb het over een mbo opleiding en een vage functie waarin weinig doelgerichtheid aanwezig is.
Ooooh okquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
nja.. met hip bedoel ik dan mijn type mensen. En dat wil dan niet zeggen dat ik zo hip ben, maar dan neem ik mezelf even als standaard.
Vroeger, toen je nog een jonge hippe krieke stagiair was of niet dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegee, toen ik stage liep; had ik 1 keer in de 2 weken ofzo een gesprek hoe t ging. Werkte perfect
Wat voor werk deed je en waarvoor liep je stage dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegee, toen ik stage liep; had ik 1 keer in de 2 weken ofzo een gesprek hoe t ging. Werkte perfect
Doe datquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga nog even 2 uur werkbonnen inrammen. Heb ik ff zin in
inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh okMaar wel aardig = altijd goed
haha Lein, jij kent mij toch ook door en door hé!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog een jonge hippe krieke stagiair was of niet dan?
Afstudeerstage bij een groot electrotechniek bedrijf. Deed t samen met een mede-student; intern (markt)onderzoek naar de verbeterpunten om het bedrijf beter te laten functioneren (meer de commerciële kant)!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je en waarvoor liep je stage dan?
Voetballen is voor mij verleden tijd. Heb besloten om er helaas mee te stoppenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Straks werken en voetballen.
Ja, we gaan maandag verder in discussie, maar ik zit nu thuis..quote:
ah ok.. maar was het wel een beetje te accepteren voor ze?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, we gaan maandag verder in discussie, maar ik zit nu thuis..
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah ok.. maar was het wel een beetje te accepteren voor ze?
Ja inderdaad. Nou ja het hoge woord is er in ieder geval uit. Maandag dus maar even verder discussieren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.
Als je voor jezelf de juiste beslissing maar hebt genomen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
50%.. Een aantal medewerkers hadden dus wel begrip.. de stagebegeleiders op zich wat minder.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen.
Dat is mooi kut manquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voetballen is voor mij verleden tijd. Heb besloten om er helaas mee te stoppen. Knie-problemen gaan maar niet over en met werken kan ik toch niet trainen
!
Dus ja, het blijft een lastig situatie. Ik heb vandaag heel slecht geslapen hierover.. maar goed het hoge woord is er uit.. er is een last van mijn schouders en ik kan vooruit kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou ja het hoge woord is er in ieder geval uit. Maandag dus maar even verder discussieren.
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Tuurlijk wel, hangt er vanaf wat je wilt gaan hosten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand waar je goedkope hosting/domeinnaam kan vinden? (of mag ik dat eigenlijk niet vragen)
quote:
ik was undercoverquote:
Mijn websitequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hangt er vanaf wat je wilt gaan hosten.
Ach jah, zat dr al aan te komen dat ik moest stoppen. Als je binnen 1,5 jaar geen bal meer hebt aangeraakt behalve je eigen ballen is er iets niet goedquote:
johquote:
Ik heb eigenlijk altijd flexwebhosting voor mijn sites.. Goede service, maar er zullen vast goedkopere zijn.quote:
of in een vrouw?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach jah, zat dr al aan te komen dat ik moest stoppen. Als je binnen 1,5 jaar geen bal meer hebt aangeraakt behalve je eigen ballen is er iets niet goed! Nu lekker uitslapen op zondag
! Fitness regelmatig, moet ik daar mijn energie maar in kwijt zien te geraken
Loopt ook een topic in DIG volgens mijquote:
Ik heb mijn domeinnamen van https://www.transip.nl/. Vrij goedkoop, hoewel ik zonder hosting heb genomen (heb ik namelijk al). Alleen een .nl domeinnaam is 4,99 ¤quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand waar je goedkope hosting/domeinnaam kan vinden? (of mag ik dat eigenlijk niet vragen)
All about Yesse website?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb mijn domeinnamen van https://www.transip.nl/. Vrij goedkoop, hoewel ik zonder hosting heb genomen (heb ik namelijk al). Alleen een .nl domeinnaam is 4,99 ¤. Wat gaat het voor website worden?
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen hahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha Lein, jij kent mij toch ook door en door hé!Ben binnen een jaar toch aardig hip gebleven hoor
![]()
[..]
Dat klinkt niet al te best.. Ik kreeg bij mijn laatste mbo stage op een gegeven moment ook een heleboel gezeik over mij heen.. heeft me wel een stuk mentaal sterker gemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:42 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echt gesprek gehad waarbij ik alle ellende uit mijn eigen leven en het leven van de desbetreffende stageopleider (die gast van het bedrijf) over me heen heb gehad en bij voorbaat al compleet de grond ben in gestampt... ik was daarna helemaal van de kaart en sindsdien ben ik ook echt heel erg ontwijkend geworden voor die persoon omdat ik niet nog een keer de grond in getrapt wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |