quote:
Ja, dan heb je toch echt de verkeerde stageplaats uitgezocht denk ik. Op zulke momenten ben je heel blij dat het maar een stage is en niet het bedrijf waar je de rest van je leven moet blijven werken. Ik heb altijd hele leuke collega´s gehad gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Lein, ik had collega's die tijdens de pauze over 2 dingen konden spreken, dat waren werk en sport. Verder was er geen onderwerp wat ook maar enigszins aangesneden werd.
Wat was ik blij dat in één van de laatste weken een Utrechtse koor-bal daar aan het werk kwam. Het was misschien wel een foute vent maar hij had wel meer te bespreken met mij.
Alle ballen op mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
jna in de spits!
Ik lever de ballen wel bij jou inquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
jna in de spits!
Hou kwam er nog achteraanquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
En diegene die sluit mag voortaan wel openen hoor
ik denk dat de rest van het team vooral aandacht heeft voor de linksbuitenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik lever de ballen wel bij jou in
Bassie niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
ik denk dat de rest van het team vooral aandacht heeft voor de linksbuiten
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu al aandacht te kort
Of wilde jij de TT verzinnen
quote:
Jo.quote:
Ja.. Ik heb de rest ook gelezen hoor..quote:
Nou, in vergelijking met de rest van de mensen (en zeker dames) hier welquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
Sowieso wordt er helemaal niet zo veel over mij gepraat.. toch? Ik vind het gewoon overdreven..
Sorry, had een verkeerd nummer gedraaid!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderregel ook gelezen![]()
![]()
Ben nu al 2x anoniem gebeld, en ze hangen gelijk op
Ja man, adoreer mij gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
Wat een gemiep elke keer over wie er gepraat moet worden.
Behoorlijk, iedereen vind het toch gewoon gezellig hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
Wat een gemiep elke keer over wie er gepraat moet worden.
Ja maar ik ben er ook altijd..quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, in vergelijking met de rest van de mensen (en zeker dames) hier wel
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, had een verkeerd nummer gedraaid!
Oké.quote:
Yesse is de harde kern van de StageSCquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
Yesse is hier gewoon veel..
quote:
naisquote:
pjoef.. Daar ging die: de ego-boostquote:
Whehe ben hier op mijn werk gek.quote:
Ik adoreer alleen je UIquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
pjoef.. Daar ging die: de ego-boost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |