Door zulke mensen ben ik dus het gevoel met het voetbal kwijt. Als ik zie hoe het hier in VBL ook gaat, dan denk ik altijd: daar wil ik niet bij horenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
1 daarvan is echt extreem. Ik weet niet meer welke wedstrijd maar was geloof ik in de playoffs vorig jaar ofzo.. Hadden ze strafschoppen.. Ging hij op de trap zitten omdat ie het niet meer aan kon..
Ja maar je weet toch hoe je zelf bent.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Door zulke mensen ben ik dus het gevoel met het voetbal kwijt. Als ik zie hoe het hier in VBL ook gaat, dan denk ik altijd: daar wil ik niet bij horen
Jups!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh wonnen ze die vorig jaar? Dan welIk keek gezellig mee, maar hij werd gek. Al 3 uur van te voren
Ik moet het zondag doen met livescore.comquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups!![]()
Heb ik ook wel btje last van
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijgquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch hoe je zelf bent.
Ik wordt er niet warm of koud van maar ook niet meer gemotiveerd dan ik al was...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te best.. Ik kreeg bij mijn laatste mbo stage op een gegeven moment ook een heleboel gezeik over mij heen.. heeft me wel een stuk mentaal sterker gemaakt
Schat 010 is Feyenoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijg
Ja, ik schrijf gewoon Ajacied, en geen Ajakkes, 010 (of is het nou 020)
lollers.. 010 = roffa, 020= Damskoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het gewoon over Feyenoord kunnen hebben, zonder dat ik een grote bek van een Ajacied krijg
Ja, ik schrijf gewoon Ajacied, en geen Ajakkes, 010 (of is het nou 020)
Fijn weekend!quote:
uhm nee...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lollers.. 010 = roffa, 020= Damsko
Was tegen ivoorkust. Was dat verhaal met die Duitser naast me dat ik gister verteldequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat het duur was maar zó! Ik zou zo graag zien dat Nederland tegen Duitsland speelt dit jaar. Maar dat lijkt me een onmogelijke opgave (aangezien ze volgens mij dan beide de finale moeten halen..). Wel supergaaf om er een keer bij te zijn. Tegen wie speelde NL toen?
Dat dat goed ging voor een tijd zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied waren![]()
1 daarvan is echt extreem. Ik weet niet meer welke wedstrijd maar was geloof ik in de playoffs vorig jaar ofzo.. Hadden ze strafschoppen.. Ging hij op de trap zitten omdat ie het niet meer aan kon..
inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
Toch mooi hoe G. een voorbeeld is hoe ik dus niet wil overkomen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uhm nee...
010= gewoon rotterdam en 020= die kankerstadAmsterdam
Mods.. Ban, schelden met ziektes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uhm nee...
010= gewoon rotterdam en 020= die kankerstad
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
Ze gaan hier eerst nog even dansen en bier drinken
Ja inderdaad, beetje respect voor het mooie (quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
Toch mooi hoe G. een voorbeeld is hoe ik dus niet wil overkomen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga naar huis. Prettig weekend mensen!!
Neenquote:
Haha cool! Die Duitser van de hondenlul bedoel je? Ja als ze verliezen lijkt me het een stuk minder gezellig, niet omdat ik er zelf zoveel waarde aan hecht, maar ik denk dat er bepaalde mensen kunnen zijn die dan geheel door het lint gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Was tegen ivoorkust. Was dat verhaal met die Duitser naast me dat ik gister vertelde
Was wel een moeie wedstrijd omdat ze zich toen definief plaatste voor de volgende ronde na de groepsronde. Dus was een goed feestje
Die Duitser jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha cool! Die Duitser van de hondenlul bedoel je? Ja als ze verliezen lijkt me het een stuk minder gezellig, niet omdat ik er zelf zoveel waarde aan hecht, maar ik denk dat er bepaalde mensen kunnen zijn die dan geheel door het lint gaan.
Hihi lekker gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
dansen doe ik de hele dag door op mn stoel![]()
Nu denk ik echt weg![]()
[..]
uhm nee...
Haha grappigquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef G.Fawkes het volgende:
iedereen is weer gelijk weer serieus. Piles neemt afstand van mijn uitsprakenLighten up boys
quote:
Dude. Doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha grappig![]()
Is lastig een serieuze discussie voeren zo
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
Maar nu zal ik wel weer de chagrijn zjin die het allemaal niet snapt
[..]
uhm nee...
quote:
Joo vroegerrquote: