Alphavillequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen haha. Nee mr Roycoooooo "FOREVER YOUNG... I WANT TO BE... FOREVER YOUNG" Ja toch?
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeiequote:
Moet je wel een vrouw hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeie
haha yes my ladyquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frisch und Knackig zoals een Duitser zal zeggen haha. Nee mr Roycoooooo "FOREVER YOUNG... I WANT TO BE... FOREVER YOUNG" Ja toch?
Heb een soort van vriendinquote:
Rempetampen? Wat is dat nou weer voor fout vrijdagmiddagwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Regelmatig rampetampen idd! Ook een goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levenswerk: Berlijn Blog.
Je bent een geek of je bent het nietquote:
jippie de pippie.. en dat allemaal om te verhullen dat je wel fan bent van remptetampenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef Leinonlein het volgende:
Dat was zojuist mijn eerste spoiler in mijn fok geschiedenis WHIEJ!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Rempetampen? Wat is dat nou weer voor fout vrijdagmiddagwoord
haha neej, dat woord van jouw kwam dr ff lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Leuke spoiler
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
jaa toggggggggggggquote:
K ga er ook maar heen. Morgen maar ff kaarten halenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef jna het volgende:
Dan toch maar kaarten gehaald voor Ajax -heerenveen
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
jippie de pippie.. en dat allemaal om te verhullen dat je wel fan bent van remptetampen
geen idee wie niet.. maar daarom is de spoiler ook overbodig volgens mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?
Bij mij wil niemand mee naar ajaxquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ga er ook maar heen. Morgen maar ff kaarten halen
Nou, vond van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha neej, dat woord van jouw kwam dr ff lekker uit!
Leuke spoiler
Beetje rampetamp werk op zijn tijd is helemaal zo gek nog nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja voordat mijn uitspraken weer te serieus worden opgevat he. En wie niet?
neej, ben fan van feyenoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, vond van wel eigenlijk![]()
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland! Oh ziiin in dinsdag, weer lekker voetbal kijken in de pub whoej!
Nou, ik wilde ook eens kijken of mijn spoiler werkte. Laat me lekker jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen idee wie niet.. maar daarom is de spoiler ook overbodig volgens mij
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland!
je ziet zijn usericon niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, vond van wel eigenlijk![]()
Ben jij Ajax fan? Ik zag gisteren een Spanjaard in een Ajax t-shirt, ik was even trots op ons klompenland! Oh ziiin in dinsdag, weer lekker voetbal kijken in de pub whoej!
inderdaad.. het ze zijn voor feyenoord óf ze hebben een seizoenkaart en daar heb ik nix aan omdat ik op zondag werk. En door die seizoenkaart zijn ze mij vergeten en hebben al kaarten gekocht.. Ik ben zielig hequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje rampetamp werk op zijn tijd is helemaal zo gek nog niet!
En zuur voor je Nicomart! Kutvrienden![]()
Volgend jaar wil ik daar ook heenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je toch alleen, ben dit jaar ook alleen naar oa Ajax - Feyenoord geweest.
Dat vind ik ook ongezellig.. Vooral dat teringeind rijden is vervelend..quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je toch alleen, ben dit jaar ook alleen naar oa Ajax - Feyenoord geweest.
Zelf voor Feyenoord zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
je ziet zijn usericon niet?
[..]
inderdaad.. het ze zijn voor feyenoord óf ze hebben een seizoenkaart en daar heb ik nix aan omdat ik op zondag werk. En door die seizoenkaart zijn ze mij vergeten en hebben al kaarten gekocht.. Ik ben zielig he
Dan is het wel kut inderdaad. Ik ga gewoon altijd met de trein.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ongezellig.. Vooral dat teringeind rijden is vervelend..
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboortelandquote:
mja.. ik ga wel eens met een vriend naar feyenoord, gewoon een beetje voetbal kijken. Het is niet zo dat ik anti-feyenoord ben (is ook lastig als ik hier woonquote:
Daarom juist gekkiequote:
in die 7 wedstrijden veel losgemaakt jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboorteland
Ik miste het sarcasmequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daarom juist gekkie![]()
Even grappig om te horen vond ik trouwen dat een Britse collega van me gewoon 160 ¤ heeft neergelegd voor de wedstrijd Barca Manchaster woensdag. Mijn wens om ook eens een CL wedstrijd bij te wonen is ineens verdwenen...
3 toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
in die 7 wedstrijden veel losgemaakt ja
ah gossie.. wat een verbondenheidquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er bent Piles.. Anders was ik alleen geweest als Feyenoorder
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Urzaiz zorgt voor grote populariteit in zijn geboorteland
Ik zit er ook op kamers hoor! Heb stiekem een Ajax sjaal aan de muur hangenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik ga wel eens met een vriend naar feyenoord, gewoon een beetje voetbal kijken. Het is niet zo dat ik anti-feyenoord ben (is ook lastig als ik hier woon), maar goed, dan zit ik toch niet naar mijn cluppie te kijken en dan vind ik het toch minder leuk..
Ik moet me er wel toe zetten om actief Feyenoorder te zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ben blij dat jij er bent Piles.. Anders was ik alleen geweest als Feyenoorder
Haha ben je toch wel kwijt als je niet op de reguliere manier aan kaarten komt. Mattie van mij naar Milan-Arsenal geweest, 100 E betaald voor een nep kaartquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daarom juist gekkie![]()
Even grappig om te horen vond ik trouwen dat een Britse collega van me gewoon 160 ¤ heeft neergelegd voor de wedstrijd Barca Manchaster woensdag. Mijn wens om ook eens een CL wedstrijd bij te wonen is ineens verdwenen...
Damn, ik wist dat het duur was maar zó! Ik zou zo graag zien dat Nederland tegen Duitsland speelt dit jaar. Maar dat lijkt me een onmogelijke opgave (aangezien ze volgens mij dan beide de finale moeten halen..). Wel supergaaf om er een keer bij te zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme![]()
Ik heb zo'n 200 euro uitgegeven voor een wedstrijd van het Nederlands elftal 2 jaar terug in Duitsland
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied warenquote:
Denk de bekerfinalequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb 2 exvriendjes die fanatiek Ajacied waren![]()
1 daarvan is echt extreem. Ik weet niet meer welke wedstrijd maar was geloof ik in de playoffs vorig jaar ofzo.. Hadden ze strafschoppen.. Ging hij op de trap zitten omdat ie het niet meer aan kon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |