ja ik had dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, meringue en granaatappel zou zomaar geniaal kunnen zijn, goeie, PF!
De texturen van die dingen lijken mij iig wel spannend bij elkaar.
Ja, ik doe meringue met citroen- of limoenroom en fruit. LekkahMisschien maak ik t vanavond wel weer, totdat het Mr CF z'n strot uitkomt
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, meringue en granaatappel zou zomaar geniaal kunnen zijn, goeie, PF!
De texturen van die dingen lijken mij iig wel spannend bij elkaar.
Ja, ik doe meringue met citroen- of limoenroom en fruit. LekkahMisschien maak ik t vanavond wel weer, totdat het Mr CF z'n strot uitkomt
Limoen zestequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik had dus
merengue - roomijs - granaatappel (uit de allerhande)
maar
merengue - hele koude limoenroom - granaatappel lijkt mij ook wel wat
Maar hoe maak je dat dan? Slagroom met limoensap er doorheen?
Hier op kantoor izjn we zo lui dat we zelfs met elkaar chatten (via skype) om dingen te overleggen. Vrij legitiem dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Succes M-M!
Ik had ook een keer de baas achter mij staan toen ik aan het chatten was. Toen werkte ik nog elders. Gelukkig () was ik zakelijk aan het chatten met een vriendinnetje die binnen dat zelfde concern werkzaam was in een andere stad. Mijn oude baas vond het erg praktisch om zo te overleggen
![]()
![]()
Succesquote:
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vandeweek weer even in Delft op de Beestenmarkt gezeten. Het is en blijft een heerlijke stad
BTW Nynke, dat heb ik nog helemaal niet verteldIk heb speciaal voor jou mijn best gedaan om mooie IJslandse mannen te spotten, maar zonder succes. Probeer Zweden. IJslandse mannen zijn lelijk, de vrouwen zijn mooi.
Wauw. Preliminary admitted. Dat klinkt als het begin van een groot avontuurquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.
beloofd veel goeds dus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
M en ik waren het er echt 100% over eens. Zweden zijn langer, mooier en sexier.
Ik wil weer naar Rome. Droom nog regelmatig van Della Palma.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had in Italië meringue ijs
Zooo lekker!
Maar ik moet dus limoenschil raspen?
Komt goed uit want hier liggen nog wel wat limoenen
Ik ga binnenkort naar Rome, dus vertel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Rome. Droom nog regelmatig van Della Palma.
Nee, ik heb niet zoveel patienten!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Haakt aan, en rent mee met deze quickchat
Kennen jullie dat? heb je een dove patient, schreeuw je de hele boel bij elkaar om hem dingen duidelijk te maken maar hij 'luistert' dus gewoon niet
Della Palma heeft alleen al in chocola 20 verschillende smaken. Ik heb daar 6 keer ijs gehaald, achter elkaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Rome, dus vertel!
nu lunch, twee broodjes bapao met rooie saus (gatver, kan niet op de naam komen)
Het ziet er een beetje goor uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve CUL SC koffiedrinkers,
Ik heb een cafétière...
[ afbeelding ]
en die wil ik graag ook gebruiken. Hoeveel eetlepels koffie moet er per hoeveel water in zo'n ding? Ik drink nooit koffie (krijg er hartkloppingen van) maar 't is toch wel heel handig als ik weet hoe ik koffie moet maken.
Daar moet en zal ik heen gaan als ik in Rome ben. Wat een walhalla!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Haakt aan, en rent mee met deze quickchat
Kennen jullie dat? heb je een dove patient, schreeuw je de hele boel bij elkaar om hem dingen duidelijk te maken maar hij 'luistert' dus gewoon niet
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:52 schreef DarkElf het volgende:
nou enjoy
als ik iets niet te pruimen vind is het wel koffie
brrr
oh wat zal je genieten straks dan van je eerste lekkere bak weerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!
volgende week pas denk ik. In t weekend drink ik nooit zoveel koffie eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat zal je genieten straks dan van je eerste lekkere bak weer
2 ENORME PHILIPS OORBELLEN EN DAN NOG 3X VRAGEN OF IE MELK MAG DRINKEN TUSSEN HET SPOELEN VAN DE MOVIPREP DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEE HEEEEE DAT MAG NIET, ALLEEN HELDERE DRANKEN. WAT VOOR DRANKEN??????quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Feest der herkenning! Zeker ook te eigenwijs om een hoorapparaatje aan te schaffen?
Als ik een kater heb vind ik het ook echt niet lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!
ALLEEN WATER, THEE EN APPELSAP! 'WHAAAAAAT?' AP-PEL-SAP! DOVE OUWE RUKKERT!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 ENORME PHILIPS OORBELLEN EN DAN NOG 3X VRAGEN OF IE MELK MAG DRINKEN TUSSEN HET SPOELEN VAN DE MOVIPREP DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEE HEEEEE DAT MAG NIET, ALLEEN HELDERE DRANKEN. WAT VOOR DRANKEN??????
Lotgenotequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Alvast een beetje gefeliciteerd Nynke, het lijkt me toch dat er hele rare dingen moeten gebeuren om het weer in te trekken.
Ik lig nog steeds in het zonnetje, ik ben zo gek op dit weer
Over een paar weken brand de zon teveel en is het te warm voor mij om in de zon te zitten maar met factor 30 en af en toe schaduw trek ik het nu net
dit weer is idd heerlijk en prima te doen ook voor mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Over een paar weken brand de zon teveel en is het te warm voor mij om in de zon te zitten maar met factor 30 en af en toe schaduw trek ik het nu net
Doet me denken aan stukje van New Kids On The Block....quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ALLEEN WATER, THEE EN APPELSAP! 'WHAAAAAAT?' AP-PEL-SAP! DOVE OUWE RUKKERT!!
Thanks. Om teleurstelling te voorkomen juich ik niet al te hard nog. En doe straks toch ook maar m'n appliction voor Amsterdam op de bus. nog even m'n motievatiebrief aanpassen, en dan is tie ook klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Alvast een beetje gefeliciteerd Nynke, het lijkt me toch dat er hele rare dingen moeten gebeuren om het weer in te trekken.
ik ben heel erg aan t woggen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
Dikke vette TVP.
Iets met werk. En echt dingen moeten doen, want ik ga op vakantie volgende week.
Waar kan ik het beste de wisselkoers voor dollars trouwens bekijken? Ik weet alleen dat de koers nu echt belachelijk gunstig is.
Dat is bij mij in de familie net zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
de rest van mijn familie wordt trouwens énorm bruin dus ik betwijfel wel eens of het echt familie van me is
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ bluezz
men neme een viltstift en een papier.
men schrijft hier de volgende boodschap op:
"alleen water, thee, vodka en dubbelfris"
kusjes, PF
ongetwijfeld, maar tis niet zo heel moeilijk om jezelf te beschermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij krijg je van verbranden ook rimpels
Bij mij in de tuin/koelkast/voorraad kast vind je alle ingredientenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
boehoehoe er is geen zelfgemaakte (door iemand anders dan) verse pesto
en de mozerella kan ik ook al niet vinden
vliegticket bij Ryanair, en een hsotel boeken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
Iemand overigens nog een leuk stedentripje Rome gezien de laatste tijd (vooral goedkoop dus?)
hoe maak je dat eigenlijk (nee ik ben nog geen die hard cul sc chickquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij mij in de tuin/koelkast/voorraad kast vind je alle ingredienten
Kuch...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
volgens mij is dit nu ook een Women Only Cul-SC
Nu heeft Annie in de tweede post zijn bijnaam natuurlijk niet mee...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
volgens mij is dit nu ook een Women Only Cul-SC
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, alleen oestrogeen, eierstokken e vrouwen hier
Nou ja zeg! De schande!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, alleen oestrogeen, eierstokken e vrouwen hier
ik vind boodschappen doen echt tof.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
boodschappen doen vind ik nooit zo leukalleen op leuke marktjes e.d. of in een schattige groentenboer (die niet belachelijk duur is
)
waarom laat niet iedereen zijn wekelijks terugkomende boodschappen bezorgen door albert
Sziget, volgend jaar Azie en daarna Europa.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:32 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb vakantietwijfels![]()
Ik kan weer naar Hongarije gaan, naar Sziget, het allertofste festival ooit, of ik kan eindelijk eens die rondreis door Europa maken. Ik kan ook naar Azie vliegen om daar te gaan rugzakken of voor m'n studie naar het buitenland voor studiepunten en ervaring en andere tofheid.
Moeilijk.
ja maar ik heb geen auto of zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind boodschappen doen echt tof.
En werken vandaag niet (is t te merken?)
ik ook niet! gewoon een grote tas mee, meer heof je toch neit te kopen voor je alleentje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen auto of zo
en ik ben lui en zo
Is echt heel makkelijk! Ik weet alleen geen hoeveelheden, ik doe altijd maar wat op gevoel. Ik zou zeggen: ongeveer gelijke hoeveelheden!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hoe maak je dat eigenlijk (nee ik ben nog geen die hard cul sc chick)
misschien kan ik het wel zelf maken
Je collega is geen kookgod zo te horen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
Verse pesto is idd zooooooooooo lekker!Kan ik morgen wel weer maken.
Vanavond eet ik bij een collega. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb het vermoeden dat het uit een pakje en een zakje gaat komen.
Nee, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je collega is geen kookgod zo te horen?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ bluezz
men neme een viltstift en een papier.
men schrijft hier de volgende boodschap op:
"alleen water, thee, vodka en dubbelfris"
kusjes, PF
Irritante dove kwartel.........ban hem uit je hersenpan Bluezz: het is weekend!!!!! En even fluisteren helpt misschien....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]HET STOND AL OPGESCHREVEN, MAAR BEHALVE DAT DIE OUWE DOVE RUKKERT DOOF IS, IS IE SCHIJNBAAR OOK BLIND, WANT HIJ STOND OP ZIJN GEMAK TIJDENS EEN VET VOL HEFTIG SPREEKUUR, HET BOEKJE DOOR TE LEZEN, EN ZEI VERVOLGENS :
IK ZIE NERGENS MELK STAAN, MAG DAT NIET ZUSTER???????
![]()
Ok, goed, weekend nu, en ik moet lachen om meneer tezz die nieuwe kruidjes aan het kopen is in het tuincentrum dankzij doggie![]()
WIJNTIJD NU, IK KAN NIET MEER STOPPEN MET HARD PRATEN
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Franse Hypermarches zijn tof, ja.
Boodschappen doen met krukken suckswant a) je kunt maar heel weinig meenemen omdat het in de schoudertas moet passen, en b) je kunt geen winkelmandje gebruiken omdat je je handen niet vrijhebt, dus moet alles in de schoudertas. Het zal aan mij liggen, maar ik sta dan zo in de winkel van 'Kijk! Ik doe het in mijn tas! Maar ik ga het echt niet stelen! Ik reken het zo af! Ik laat nog een beetje spaghetti boven de tas uitsteken! Expres! Want ik steel het heus niet! Zien jullie wel?' :A
De markt is hier vrij goed geprijsd maar ook erg eenzijdig. Ik ga het liefst naar Groningen. Vlak bij de markt parkeren in de parkeergarage, rondje lopen om te neuzen, tweede rondje om te kopen, spulletjes in de auto gooien en ergens uitgebreid gaan lunchen, nog even shoppen en dan weer naar huis. Of spulletjes voor de lunch kopen en dan naar huis om de boodschappen uit te laden, de honden in te laden en dan picknicken in het bos.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Tezz het volgende:
Ik vind boodschappen doen soms leuk. Als ik grootse kookplannen heb bijvoorbeeld, dan vind ik het wel super om de juiste ingredienten bij elkaar te zoeken en naar allerlei speciaalzaken te gaan.
De markt daarintegen vind ik vreselijk. Dat gesjouw met die tassen, de prijs waar je elke keer weer van schrikt als je tien appels en vijf peren af moet rekeken (ik vind het dus echt duuuuuuuur op de markt). Vrouwen met kinderwagens die eigenlijk niets nodig hebben, maar gewoon het pad stelselmatig dichtzetten.
dat zijn al mijn favoriete ingrediëten in 1 smeerseltjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is echt heel makkelijk! Ik weet alleen geen hoeveelheden, ik doe altijd maar wat op gevoel. Ik zou zeggen: ongeveer gelijke hoeveelheden!
Men neme een vijzel![]()
Ik heb het laatst ook geprobeerd zonder vijzel, dat lukt wel, maar dan moet je echt alles goed pletten met een slagersmes of -bijl en daarna nog eens superfijn snijden, dus meer werk eigenlijk. Je kunt trouwens ook alles in de keukenmachine gooien. Nog makkelijker
Daarna een handje geroosterde pijnboompitten. Dat roosteren is heel belangrijk (voor de smaak). Goed fijnmaken!
Dan een handje goede parmezaanse kaas. Ook goed fijn maken! (hoewel ik stukjes in mijn pesto dan wel weer lekker vind, maar ook dat is persoonlijk).
Dan een flinke bos verse basilicum: goed fijnhakken.
Dan een teentje knoflook.
Dan alles door elkaar en roeren en olijfolie erbij totdat het goed smeuig is. Goed proeven: op smaak brengen met zeezout en limoensap.
Lekker!
Hier staan voor de snack vanavond al weer drie kommetjes klaar: Pesto, guacamole en tzaziki! Jummie!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Franse Hypermarches zijn tof, ja.
Boodschappen doen met krukken suckswant a) je kunt maar heel weinig meenemen omdat het in de schoudertas moet passen, en b) je kunt geen winkelmandje gebruiken omdat je je handen niet vrijhebt, dus moet alles in de schoudertas. Het zal aan mij liggen, maar ik sta dan zo in de winkel van 'Kijk! Ik doe het in mijn tas! Maar ik ga het echt niet stelen! Ik reken het zo af! Ik laat nog een beetje spaghetti boven de tas uitsteken! Expres! Want ik steel het heus niet! Zien jullie wel?'
En die krukken dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Dan pak je toch een karretje om op te leunen muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh mijn god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie? En waarom is dat een omg waard?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh mijn god...Het is weer wachten op hilarische topics als: Kan het kwaad om alcohol aan kind te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik neem aan dat dat een grappig bedoeld verzinsel van je is?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is weer wachten op hilarische topics als: Kan het kwaad om alcohol aan kind te geven?![]()
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat een grappig bedoeld verzinsel van je is?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.
En ja, daar maak ik mij ook zorgen over.
Zorgwekkend hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er begint een belletje te rinkelen hier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bovenop grote financiële problemen en het omgaan ermee... maar goed ik hou mijn mond hier verder over, het is ook niet altijd even slim van dit koppel om alles wat ze meemaken op fok te gooien, dé plek waar je heerlijk afgemaakt wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij te slecht dingen. Het is geen nieuw topic geweest, het ging niet over doorkomen van tandjes en hij vroeg niet wat hij moest doen.
Hij heeft er meestal echt wel geduld voor... Ikke niet, ik ben echt een gekooide tijger in de file bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Klote voor Rtficial trouwensZooooo erg vind ik dat in de file staan.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik doe iets niet goed...of juist wel, neem cnk mee naar boven om hem te masseren en nu ligt hij te slapen nadat ik hem even verwend heb![]()
![]()
jeetje ik las net een stukje dat is niet best....hoe naief kan je zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Flame on
Het grote kleine babietjestopic deel 85
doe ik toch nog wat goedsquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jeetje ik las net een stukje dat is niet best....hoe naief kan je zijn
ziet er erg lekker uit DEquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:06 schreef DarkElf het volgende:
klikkerdeklik
zo is het soeppie dus geworden...
Nou dat was het ook echtquote:
quote:
Is dat die ene waar die twee-kleuren-cheesecake in staat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh die heb ik vandaag in de bus gekregen... dat wordt straks lekker op de bank kruipen met een pot thee en dan bladeren maar
ja iets sinaasappelig is het ofzo? Moet nog gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die ene waar die twee-kleuren-cheesecake in staat?![]()
Mijn voornaam bedoel je zeker? Uit Hongarijequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Waar komt je naam vandaan, DE?
Die is echt te flauwquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Whehehe, ik zei koken.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Gaat met schaamrood op de kaken de SC maar eens bijlezen
Tsja, SHE, iedereen moet zijn eigen keuzes kunnen maken, hoe dom wij buitenstaanders dat ook vinden... *adem in.... Adem uit... Laat het van je afgleiden*quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Maar zulke verhalen kunnen me echt doen koken van woede. Whehehe, ik zei koken.
Een boze Sjors is vast leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Heb je helemaal gelijk in en ik vind dat uitgangspunt een hele intelligente, maar het recht op zelfbeschikking vind ik een groot goed en als ik dan zie dat mensen daar hun spreekwoordelijke reet mee vegen, dan doet me dat echt wat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, SHE, iedereen moet zijn eigen keuzes kunnen maken, hoe dom wij buitenstaanders dat ook vinden... *adem in.... Adem uit... Laat het van je afgleiden*
Eerste wat mijn moeder zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn voornaam bedoel je zeker? Uit Hongarije
Sorry, wodka hehquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:04 schreef SHE het volgende:
Lein; afgleiden? Jij dochter van een arts...ik denk dat jij je maar met mij mee moet schamen!
Mijn moeder hoorde die naam vroeger en die is altijd blijven hangen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Eerste wat mijn moeder zei
Heb je Hongaars bloed Elf? Of zijn je ouders magyar-lovers?
Bij mij ook. Ik ben nogal hard voor mezelf. Ik vind dat kinderen een privilege zijn en dat ik eerst mezelf op orde moet hebben om een kind de juiste basis mee te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:05 schreef DarkElf het volgende:
* mee proost met chardonnay..
en ik kan er ook redelijk razend om worden dat mensen maar doen gewoon... terwijl andere mensen, en ik noem geen namen, uit alle macht proberen het beste te doen, verantwoordelijk te zijn..
maar goed..... touchy punt bij mij
eensch en eenschquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
...
Maar goed, lang verhaal..komt wel bij de cosmo's want is typische vrouwenpraat.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja zeg, als jullie babytalk gaan houden kom ik zeker niet.
Och, ik zie het ook dichtbij. Mijn broer dus. Kan niet met geld omgaan, kan niet met dieren omgaan, heeft een trol als vrouw (die ook nog eens vreemd is gegaan en dat heeft toegegeven, en nog zit hij daar), kindje en je raad het misschien al: het kindje krijgt thuis absoluut geen aandacht van de trol. Mijn broer zit van 's nachts tot 's avonds op de vrachtwagen geld bij elkaar te schrapen en zij zit thuis met haar zuignap op een stoel en laat het kind gewoon doen wat het wlt. Zoals tegen katten schoppen, zelf drinken uit de koelkast pakken (het kind is 1.5 (!) ) en nog wat meer. Als ze geen zin heeft stopt ze er een fruithapje in en vind ze het nog vreemd ook dat het kind de hele nacht janktquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
En ik maak me meteen kwaad![]()
Die Ingrid19 is toch dat mormel wat zonodig een kind moest terwijl ze in een gebrekkige relatie en schuldhulpverlening zat?
En dan ook nog een vent die je kind drank voert.
Waarom? Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel imbecielen kinderen krijgen? Niet dat ik zo superieur ben, integendeel, ik slik niet voor niets de pil.
had je de uitslag dan? (heb ik iets gemist?)quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Joh ik ben al lang blij dat ik geen zwangerschap of SOA
onder de leden heb!
Jah, ze belden gister en alles is negatief. Had niet verwacht dat het nu al bekend zou zijn maar het valt me 100% meequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had je de uitslag dan? (heb ik iets gemist?)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, ze belden gister en alles is negatief. Had niet verwacht dat het nu al bekend zou zijn maar het valt me 100% meeEn ik heb mn lesje geleerd ook, ik vrij niet meer onveilig met mannen waarvan de reputatie dubieus is
Deze komt uit een boekje wat ik gekocht heb...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
DE, ziet eruit als een lekker soepjeVerzin je die nou zelf of heb jij ergens een geheime soepjesreceptensite?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
en idd:nou nooit meer zo onnadenkend zijn muts!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou overigens ook niet onveilig vrijen met mannen die wel van onbesproken gedrag zijn. Maar ik zou ook drie condooms over elkaar combineren met twee pessariums en de pil en zaaddodende pasta en een spiraaltje als het zin had. Had ik al verteld dat ik geen kinderen wil?
Normaal doe ik het ook niet onveilig, maargoed dit keer had ik íets teveel gedronkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Fijn Leintjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou overigens ook niet onveilig vrijen met mannen die wel van onbesproken gedrag zijn. Maar ik zou ook drie condooms over elkaar combineren met twee pessariums en de pil en zaaddodende pasta en een spiraaltje als het zin had. Had ik al verteld dat ik geen kinderen wil?
Daar word ik verdrietig van. Niet alleen voor het kind, maar zelfs voor de ouders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, ik zie het ook dichtbij. Mijn broer dus. Kan niet met geld omgaan, kan niet met dieren omgaan, heeft een trol als vrouw (die ook nog eens vreemd is gegaan en dat heeft toegegeven, en nog zit hij daar), kindje en je raad het misschien al: het kindje krijgt thuis absoluut geen aandacht van de trol. Mijn broer zit van 's nachts tot 's avonds op de vrachtwagen geld bij elkaar te schrapen en zij zit thuis met haar zuignap op een stoel en laat het kind gewoon doen wat het wlt. Zoals tegen katten schoppen, zelf drinken uit de koelkast pakken (het kind is 1.5 (!) ) en nog wat meer. Als ze geen zin heeft stopt ze er een fruithapje in en vind ze het nog vreemd ook dat het kind de hele nacht jankt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Fijn Leintjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft nooit niet, ik heb er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Normaal doe ik het ook niet onveilig, maargoed dit keer had ik íets teveel gedronken
Wil je geen kinderen? Nu niet of nooit niet?
Je bent inderdaad een geluksvogelquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar word ik verdrietig van. Niet alleen voor het kind, maar zelfs voor de ouders.
Het lijkt soms wel of niet iedereen ziet wat voor gevolgen er zijn. Maar goed, voor mij echt een super, super gevoelig onderwerp en tevens meer mijn beperking dan die van een ander.
En Lein: fijn dat je gezond bent.
Ik heb in mijn leven denk ik maar 1 condoom gezien en ook daadwerkelijk gebruikt.
Dat ik nog geen vinketering heb opgelopen zie ik als een godsgeschenk. Toen ik mij voor ik mijn huidige relatie liet testen ( tot vorig jaar, want ik was bang voor eets en incubatie-tijd ) heb ik tot alle goden gebeden die ik kende. Ik heb rituele verbrandingen gedaan en zelfs mijn oma gevraagd een kaarsje aan te steken in de kerk
Wat een vieze geluksvogel ben ik geweest
Ik heb er wel eens over nagedacht maar ik vrees dat bedpartners nogal terugschrikken als je tegen hun kruis staat te vloeken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]!
Ik heb zo'n vriendin. Die is zo bang voor kinderen dat ze elke man opwacht met een arsenaal aan zaaddodende supplementen. Sterker nog, ik verdenk haar ervan elke zaadcel die vrijkomt hoogstpersoonlijk te vervloeken.
Schitterend!
niet alleen een medeblekerd dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Met mijn gezondheid en alles wat er in de familie rondzwerft vind ik niet dat ik dat een ander willens en wetens aan kan doen.
Ik heb het de afgelopen dagen gemist, wat voor soap?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Kan Liejannuh voor mij ook even een samenvatting schrijven? Ik ben te bek af om alles te lezen. De soap gaat hier fijn verder. Alleen blijven ze nu allebei hier slapen.
Ik heb nog geenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoef je toch geenvoor te gebruiken?
die komt vanzelf langsquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nog geengezien waarmee ik mijn kindjes wil maken.
Ik wil me nog eens gaan verdiepen in hoe het nou precies zit met erfelijke en familiare aandoeningen want op de een of andere manier hebben mijn ouders het voor elkaar gekregen om drie familiare / erfelijke aandoeningen bij elkaar te klussen die verder nergens in de familie voorkomen.quote:
Je moet je sink shinen, dan verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon.quote:
Lang verhaal, maar we gingen volgende week een berg beklimmenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het de afgelopen dagen gemist, wat voor soap?
Ga je bergklimmen met een zwangere vrouw?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar we gingen volgende week een berg beklimmen
Ja, ik kijk er erg naar uit om jou en Nyn weer eens te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar we gingen volgende week een berg beklimmen
Misschienquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ga je bergklimmen met een zwangere vrouw?
Ok, ik dacht even aan de vorige soapquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
MisschienIk geloof niet dat Nynke 3 condooms, 2 pessariums, zaaddodende pasta, de pil en het spiraaltje gebruikt
Ja heel knap eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Die Duitsers doen alles even gründlich dus ook files.
tsjah das niet zo erg maar dit is wel heel vermoeiend zo voor ze... vijf uur weg gegaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje DE RTficial zie je dus maar amper vandaag... Vervelend voor je!
Ahh, ik ben dus toch niet gek
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef Bluezz het volgende:
*Grom*
oh ja Lost is binnen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Bluezz nog ff verder monogaam droogsopt
Jeugdfoto van mij.quote:
Vrij populair in de VS, in crumbles enzo. Ik vind het heerlijk. Koud is het viessquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is dat
o en over je toetje: warme rababer - warme aardbeien
lijkt mij niets
quote:
Morgen en woensdag appartementjes kijken (lekker op tijdquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die is ook best lekker
Nu maar hopen dat ie voor mijnallerlekkerste booskijkert
geen panter plakt
CF wat ik al een tijdje wil vragen, wanneer ga je verhuizen en zonder los?? nee toch??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasiequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, Bechterew en Crohn ken ik, maar wat is HD?
Ik wil ook geen kinderen, denk ik. Maar ik durf het niet keihard te roepen uit angst dat ik er ooit op terugkom
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasie
Sorry maar ik zie dat nu voor me en dat is geen prettig gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
slaap lekker Steer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed jongens. Ik ben zo fokking nerveus, opgewonden, gespannen, in de wolken en alles door elkaar, en ik moet nog een fokking tentamen maken op maandag eerst. Zal wel helemaal gaar op de date zitten.
Trusten allen.
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leukoplast, grmbl
* ColdFeet haat vanaf nu alles wat plakt
Dude. AKQ is ergens andersquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef latislos het volgende:
ok even een kleine quiz![]()
wie is dit?
ik kwam haar toevallig tegen op inet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
Arme datequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.![]()
kan iemand maandag ff op mijn dirty mind passen, ik ben bang dat hij helemaal 'los' gaat ook.
slaap lekker DarkElfquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef DarkElf het volgende:
Dames en heren: Hij is gearriveerd
Dus, als een goed vrouw betaamt, zal ik eens wat te drinken voor de arme ziel inschenken enzo...![]()
slaap wel allemaal
Hé fijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef DarkElf het volgende:
Dames en heren: Hij is gearriveerd
Dus, als een goed vrouw betaamt, zal ik eens wat te drinken voor de arme ziel inschenken enzo...![]()
slaap wel allemaal
Ik voel me door opvoeding en school als een visquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Arme dateVolgens mij is dat live best genant
Neequote:
Ja... that's life he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
RTificial arriveert en DE dumpt ons direct
Zoete dromen, schatz. Je slaapt vast beter met hem aan je zijde
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hé fijn![]()
Dat heeft hij nu ook wel verdiend.
Trusten DE
Onze dates heb je prima overleefdquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me door opvoeding en school als een visin het water tussen innig gelovige mensen
maar er eentje daten is nieuw voor me. Voorzie een heleboel foute uitspraken.
trusten!quote:
en jij ook!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Weltrusten allemaal!
Ik stem al jaren CDA, niet omdat ik geloof, maar omdat ik de bijbel een goede (doch soms kneuterige) set waarden vind hebben die het prima doet in deze samenleving. Over de normen ben ik het niet altijd eensch laat staan over het geloven zelf, maar ik zal me *proberen* te beperken tot lichtvoeterige onderwerpen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze dates heb je prima overleefdJe gaat me toch niet vertellen dat dat je openingsonderwerp is op een date: 'ja, ik ben agnost, geloof is stom, blablabla...'?
Oe, da's een goeie!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik stem ook CDA![]()
En ik denk dat er, als je haar laat merken dat je haar religiebeleving wel serieus neemt, niet zoveel aan de hand isMaar tegen een maagd over sex beginnen op de eerste date, nee
wird alles gut kommen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, da's een goeie!
* Stereotomy schrijft op: éérst vragen of ze maagd is, dán pas over sex gaan praten.
Ik heb diep respect voor mensen die op een mooie manier iets uit hun geloof kunnen halen. Ik moet dat alleen een beetje naturel overbrengen zonder dat ik als slijmbal overkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |