quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja zeg, als jullie babytalk gaan houden kom ik zeker niet.
Och, ik zie het ook dichtbij. Mijn broer dus. Kan niet met geld omgaan, kan niet met dieren omgaan, heeft een trol als vrouw (die ook nog eens vreemd is gegaan en dat heeft toegegeven, en nog zit hij daar), kindje en je raad het misschien al: het kindje krijgt thuis absoluut geen aandacht van de trol. Mijn broer zit van 's nachts tot 's avonds op de vrachtwagen geld bij elkaar te schrapen en zij zit thuis met haar zuignap op een stoel en laat het kind gewoon doen wat het wlt. Zoals tegen katten schoppen, zelf drinken uit de koelkast pakken (het kind is 1.5 (!) ) en nog wat meer. Als ze geen zin heeft stopt ze er een fruithapje in en vind ze het nog vreemd ook dat het kind de hele nacht janktquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Gaat met schaamrood op de kaken de SC maar eens bijlezen
En ik maak me meteen kwaad![]()
Die Ingrid19 is toch dat mormel wat zonodig een kind moest terwijl ze in een gebrekkige relatie en schuldhulpverlening zat?
En dan ook nog een vent die je kind drank voert.
Waarom? Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel imbecielen kinderen krijgen? Niet dat ik zo superieur ben, integendeel, ik slik niet voor niets de pil.
Maar zulke verhalen kunnen me echt doen koken van woede. Whehehe, ik zei koken.
had je de uitslag dan? (heb ik iets gemist?)quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Joh ik ben al lang blij dat ik geen zwangerschap of SOA
onder de leden heb!
Jah, ze belden gister en alles is negatief. Had niet verwacht dat het nu al bekend zou zijn maar het valt me 100% meequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had je de uitslag dan? (heb ik iets gemist?)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, ze belden gister en alles is negatief. Had niet verwacht dat het nu al bekend zou zijn maar het valt me 100% meeEn ik heb mn lesje geleerd ook, ik vrij niet meer onveilig met mannen waarvan de reputatie dubieus is
Deze komt uit een boekje wat ik gekocht heb...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
DE, ziet eruit als een lekker soepjeVerzin je die nou zelf of heb jij ergens een geheime soepjesreceptensite?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
en idd:nou nooit meer zo onnadenkend zijn muts!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou overigens ook niet onveilig vrijen met mannen die wel van onbesproken gedrag zijn. Maar ik zou ook drie condooms over elkaar combineren met twee pessariums en de pil en zaaddodende pasta en een spiraaltje als het zin had. Had ik al verteld dat ik geen kinderen wil?
Normaal doe ik het ook niet onveilig, maargoed dit keer had ik íets teveel gedronkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Fijn Leintjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou overigens ook niet onveilig vrijen met mannen die wel van onbesproken gedrag zijn. Maar ik zou ook drie condooms over elkaar combineren met twee pessariums en de pil en zaaddodende pasta en een spiraaltje als het zin had. Had ik al verteld dat ik geen kinderen wil?
Daar word ik verdrietig van. Niet alleen voor het kind, maar zelfs voor de ouders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, ik zie het ook dichtbij. Mijn broer dus. Kan niet met geld omgaan, kan niet met dieren omgaan, heeft een trol als vrouw (die ook nog eens vreemd is gegaan en dat heeft toegegeven, en nog zit hij daar), kindje en je raad het misschien al: het kindje krijgt thuis absoluut geen aandacht van de trol. Mijn broer zit van 's nachts tot 's avonds op de vrachtwagen geld bij elkaar te schrapen en zij zit thuis met haar zuignap op een stoel en laat het kind gewoon doen wat het wlt. Zoals tegen katten schoppen, zelf drinken uit de koelkast pakken (het kind is 1.5 (!) ) en nog wat meer. Als ze geen zin heeft stopt ze er een fruithapje in en vind ze het nog vreemd ook dat het kind de hele nacht jankt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Fijn Leintjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft nooit niet, ik heb er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Normaal doe ik het ook niet onveilig, maargoed dit keer had ik íets teveel gedronken
Wil je geen kinderen? Nu niet of nooit niet?
Je bent inderdaad een geluksvogelquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar word ik verdrietig van. Niet alleen voor het kind, maar zelfs voor de ouders.
Het lijkt soms wel of niet iedereen ziet wat voor gevolgen er zijn. Maar goed, voor mij echt een super, super gevoelig onderwerp en tevens meer mijn beperking dan die van een ander.
En Lein: fijn dat je gezond bent.
Ik heb in mijn leven denk ik maar 1 condoom gezien en ook daadwerkelijk gebruikt.
Dat ik nog geen vinketering heb opgelopen zie ik als een godsgeschenk. Toen ik mij voor ik mijn huidige relatie liet testen ( tot vorig jaar, want ik was bang voor eets en incubatie-tijd ) heb ik tot alle goden gebeden die ik kende. Ik heb rituele verbrandingen gedaan en zelfs mijn oma gevraagd een kaarsje aan te steken in de kerk
Wat een vieze geluksvogel ben ik geweest
Ik heb er wel eens over nagedacht maar ik vrees dat bedpartners nogal terugschrikken als je tegen hun kruis staat te vloeken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]!
Ik heb zo'n vriendin. Die is zo bang voor kinderen dat ze elke man opwacht met een arsenaal aan zaaddodende supplementen. Sterker nog, ik verdenk haar ervan elke zaadcel die vrijkomt hoogstpersoonlijk te vervloeken.
Schitterend!
niet alleen een medeblekerd dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Met mijn gezondheid en alles wat er in de familie rondzwerft vind ik niet dat ik dat een ander willens en wetens aan kan doen.
Ik heb het de afgelopen dagen gemist, wat voor soap?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Kan Liejannuh voor mij ook even een samenvatting schrijven? Ik ben te bek af om alles te lezen. De soap gaat hier fijn verder. Alleen blijven ze nu allebei hier slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |