ik neem aan dat dat een grappig bedoeld verzinsel van je is?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is weer wachten op hilarische topics als: Kan het kwaad om alcohol aan kind te geven?![]()
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat een grappig bedoeld verzinsel van je is?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.
En ja, daar maak ik mij ook zorgen over.
Zorgwekkend hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of ik ben grof in de war met een andere user, maar nee, geen verzinsel. Op een gegeven moment verscheen er een topic dat de tandjes doorkwamen en wat je het beste kon doen. Uiteindelijk melde Djeez dat hij een heel klein beetje alcohol in/op de speen had gedaan en daar werd het kind rustig van.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er begint een belletje te rinkelen hier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bovenop grote financiële problemen en het omgaan ermee... maar goed ik hou mijn mond hier verder over, het is ook niet altijd even slim van dit koppel om alles wat ze meemaken op fok te gooien, dé plek waar je heerlijk afgemaakt wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij te slecht dingen. Het is geen nieuw topic geweest, het ging niet over doorkomen van tandjes en hij vroeg niet wat hij moest doen.
Hij heeft er meestal echt wel geduld voor... Ikke niet, ik ben echt een gekooide tijger in de file bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Klote voor Rtficial trouwensZooooo erg vind ik dat in de file staan.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik doe iets niet goed...of juist wel, neem cnk mee naar boven om hem te masseren en nu ligt hij te slapen nadat ik hem even verwend heb![]()
![]()
jeetje ik las net een stukje dat is niet best....hoe naief kan je zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Flame on
Het grote kleine babietjestopic deel 85
doe ik toch nog wat goedsquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jeetje ik las net een stukje dat is niet best....hoe naief kan je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |