ja ik had dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, meringue en granaatappel zou zomaar geniaal kunnen zijn, goeie, PF!
De texturen van die dingen lijken mij iig wel spannend bij elkaar.
Ja, ik doe meringue met citroen- of limoenroom en fruit. LekkahMisschien maak ik t vanavond wel weer, totdat het Mr CF z'n strot uitkomt
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, meringue en granaatappel zou zomaar geniaal kunnen zijn, goeie, PF!
De texturen van die dingen lijken mij iig wel spannend bij elkaar.
Ja, ik doe meringue met citroen- of limoenroom en fruit. LekkahMisschien maak ik t vanavond wel weer, totdat het Mr CF z'n strot uitkomt
Limoen zestequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik had dus
merengue - roomijs - granaatappel (uit de allerhande)
maar
merengue - hele koude limoenroom - granaatappel lijkt mij ook wel wat
Maar hoe maak je dat dan? Slagroom met limoensap er doorheen?
Hier op kantoor izjn we zo lui dat we zelfs met elkaar chatten (via skype) om dingen te overleggen. Vrij legitiem dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Succes M-M!
Ik had ook een keer de baas achter mij staan toen ik aan het chatten was. Toen werkte ik nog elders. Gelukkig () was ik zakelijk aan het chatten met een vriendinnetje die binnen dat zelfde concern werkzaam was in een andere stad. Mijn oude baas vond het erg praktisch om zo te overleggen
![]()
![]()
Succesquote:
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vandeweek weer even in Delft op de Beestenmarkt gezeten. Het is en blijft een heerlijke stad
BTW Nynke, dat heb ik nog helemaal niet verteldIk heb speciaal voor jou mijn best gedaan om mooie IJslandse mannen te spotten, maar zonder succes. Probeer Zweden. IJslandse mannen zijn lelijk, de vrouwen zijn mooi.
Wauw. Preliminary admitted. Dat klinkt als het begin van een groot avontuurquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat lief van je! Trouwens, mijn preliminary notification van zweden zegt dat ik 'directly admitted' ben! Maar, tis preliminary, dus ik wil nog niet teveel juichen enzo.
beloofd veel goeds dus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
M en ik waren het er echt 100% over eens. Zweden zijn langer, mooier en sexier.
Ik wil weer naar Rome. Droom nog regelmatig van Della Palma.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had in Italië meringue ijs
Zooo lekker!
Maar ik moet dus limoenschil raspen?
Komt goed uit want hier liggen nog wel wat limoenen
Ik ga binnenkort naar Rome, dus vertel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Rome. Droom nog regelmatig van Della Palma.
Nee, ik heb niet zoveel patienten!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Haakt aan, en rent mee met deze quickchat
Kennen jullie dat? heb je een dove patient, schreeuw je de hele boel bij elkaar om hem dingen duidelijk te maken maar hij 'luistert' dus gewoon niet
Della Palma heeft alleen al in chocola 20 verschillende smaken. Ik heb daar 6 keer ijs gehaald, achter elkaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Rome, dus vertel!
nu lunch, twee broodjes bapao met rooie saus (gatver, kan niet op de naam komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |