http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasiequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, Bechterew en Crohn ken ik, maar wat is HD?
Ik wil ook geen kinderen, denk ik. Maar ik durf het niet keihard te roepen uit angst dat ik er ooit op terugkom
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasie
Sorry maar ik zie dat nu voor me en dat is geen prettig gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
slaap lekker Steer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed jongens. Ik ben zo fokking nerveus, opgewonden, gespannen, in de wolken en alles door elkaar, en ik moet nog een fokking tentamen maken op maandag eerst. Zal wel helemaal gaar op de date zitten.
Trusten allen.
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leukoplast, grmbl
* ColdFeet haat vanaf nu alles wat plakt
Dude. AKQ is ergens andersquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef latislos het volgende:
ok even een kleine quiz![]()
wie is dit?
ik kwam haar toevallig tegen op inet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
Arme datequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.![]()
kan iemand maandag ff op mijn dirty mind passen, ik ben bang dat hij helemaal 'los' gaat ook.
slaap lekker DarkElfquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef DarkElf het volgende:
Dames en heren: Hij is gearriveerd
Dus, als een goed vrouw betaamt, zal ik eens wat te drinken voor de arme ziel inschenken enzo...![]()
slaap wel allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |