Jeugdfoto van mij.quote:
Vrij populair in de VS, in crumbles enzo. Ik vind het heerlijk. Koud is het viessquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is dat
o en over je toetje: warme rababer - warme aardbeien
lijkt mij niets
quote:
Morgen en woensdag appartementjes kijken (lekker op tijdquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die is ook best lekker
Nu maar hopen dat ie voor mijnallerlekkerste booskijkert
geen panter plakt
CF wat ik al een tijdje wil vragen, wanneer ga je verhuizen en zonder los?? nee toch??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasiequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, Bechterew en Crohn ken ik, maar wat is HD?
Ik wil ook geen kinderen, denk ik. Maar ik durf het niet keihard te roepen uit angst dat ik er ooit op terugkom
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heupdysplasie
Sorry maar ik zie dat nu voor me en dat is geen prettig gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
slaap lekker Steer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed jongens. Ik ben zo fokking nerveus, opgewonden, gespannen, in de wolken en alles door elkaar, en ik moet nog een fokking tentamen maken op maandag eerst. Zal wel helemaal gaar op de date zitten.
Trusten allen.
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leukoplast, grmbl
* ColdFeet haat vanaf nu alles wat plakt
Dude. AKQ is ergens andersquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:39 schreef latislos het volgende:
ok even een kleine quiz![]()
wie is dit?
ik kwam haar toevallig tegen op inet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, je zit eigenlijk dus een beetje met leukoplast aan elkaar? :
Arme datequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet Los zorgen dat hij binnen blijft en niet alles buiten gaat plakken.![]()
kan iemand maandag ff op mijn dirty mind passen, ik ben bang dat hij helemaal 'los' gaat ook.
slaap lekker DarkElfquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef DarkElf het volgende:
Dames en heren: Hij is gearriveerd
Dus, als een goed vrouw betaamt, zal ik eens wat te drinken voor de arme ziel inschenken enzo...![]()
slaap wel allemaal
Hé fijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef DarkElf het volgende:
Dames en heren: Hij is gearriveerd
Dus, als een goed vrouw betaamt, zal ik eens wat te drinken voor de arme ziel inschenken enzo...![]()
slaap wel allemaal
Ik voel me door opvoeding en school als een visquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Arme dateVolgens mij is dat live best genant
Neequote:
Ja... that's life he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
RTificial arriveert en DE dumpt ons direct
Zoete dromen, schatz. Je slaapt vast beter met hem aan je zijde
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hé fijn![]()
Dat heeft hij nu ook wel verdiend.
Trusten DE
Onze dates heb je prima overleefdquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me door opvoeding en school als een visin het water tussen innig gelovige mensen
maar er eentje daten is nieuw voor me. Voorzie een heleboel foute uitspraken.
trusten!quote:
en jij ook!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Weltrusten allemaal!
Ik stem al jaren CDA, niet omdat ik geloof, maar omdat ik de bijbel een goede (doch soms kneuterige) set waarden vind hebben die het prima doet in deze samenleving. Over de normen ben ik het niet altijd eensch laat staan over het geloven zelf, maar ik zal me *proberen* te beperken tot lichtvoeterige onderwerpen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze dates heb je prima overleefdJe gaat me toch niet vertellen dat dat je openingsonderwerp is op een date: 'ja, ik ben agnost, geloof is stom, blablabla...'?
Oe, da's een goeie!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik stem ook CDA![]()
En ik denk dat er, als je haar laat merken dat je haar religiebeleving wel serieus neemt, niet zoveel aan de hand isMaar tegen een maagd over sex beginnen op de eerste date, nee
wird alles gut kommen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, da's een goeie!
* Stereotomy schrijft op: éérst vragen of ze maagd is, dán pas over sex gaan praten.
Ik heb diep respect voor mensen die op een mooie manier iets uit hun geloof kunnen halen. Ik moet dat alleen een beetje naturel overbrengen zonder dat ik als slijmbal overkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |