Het ziet er een beetje goor uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve CUL SC koffiedrinkers,
Ik heb een cafétière...
[ afbeelding ]
en die wil ik graag ook gebruiken. Hoeveel eetlepels koffie moet er per hoeveel water in zo'n ding? Ik drink nooit koffie (krijg er hartkloppingen van) maar 't is toch wel heel handig als ik weet hoe ik koffie moet maken.
Daar moet en zal ik heen gaan als ik in Rome ben. Wat een walhalla!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Haakt aan, en rent mee met deze quickchat
Kennen jullie dat? heb je een dove patient, schreeuw je de hele boel bij elkaar om hem dingen duidelijk te maken maar hij 'luistert' dus gewoon niet
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:52 schreef DarkElf het volgende:
nou enjoy
als ik iets niet te pruimen vind is het wel koffie
brrr
oh wat zal je genieten straks dan van je eerste lekkere bak weerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!
volgende week pas denk ik. In t weekend drink ik nooit zoveel koffie eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat zal je genieten straks dan van je eerste lekkere bak weer
2 ENORME PHILIPS OORBELLEN EN DAN NOG 3X VRAGEN OF IE MELK MAG DRINKEN TUSSEN HET SPOELEN VAN DE MOVIPREP DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEE HEEEEE DAT MAG NIET, ALLEEN HELDERE DRANKEN. WAT VOOR DRANKEN??????quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Feest der herkenning! Zeker ook te eigenwijs om een hoorapparaatje aan te schaffen?
Als ik een kater heb vind ik het ook echt niet lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al sinds maandag geen koffie meer gehad. Als ik ziek ben vind ik er niets aan!
ALLEEN WATER, THEE EN APPELSAP! 'WHAAAAAAT?' AP-PEL-SAP! DOVE OUWE RUKKERT!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 ENORME PHILIPS OORBELLEN EN DAN NOG 3X VRAGEN OF IE MELK MAG DRINKEN TUSSEN HET SPOELEN VAN DE MOVIPREP DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEE HEEEEE DAT MAG NIET, ALLEEN HELDERE DRANKEN. WAT VOOR DRANKEN??????
Lotgenotequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Alvast een beetje gefeliciteerd Nynke, het lijkt me toch dat er hele rare dingen moeten gebeuren om het weer in te trekken.
Ik lig nog steeds in het zonnetje, ik ben zo gek op dit weer
Over een paar weken brand de zon teveel en is het te warm voor mij om in de zon te zitten maar met factor 30 en af en toe schaduw trek ik het nu net
dit weer is idd heerlijk en prima te doen ook voor mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Over een paar weken brand de zon teveel en is het te warm voor mij om in de zon te zitten maar met factor 30 en af en toe schaduw trek ik het nu net
Doet me denken aan stukje van New Kids On The Block....quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ALLEEN WATER, THEE EN APPELSAP! 'WHAAAAAAT?' AP-PEL-SAP! DOVE OUWE RUKKERT!!
Thanks. Om teleurstelling te voorkomen juich ik niet al te hard nog. En doe straks toch ook maar m'n appliction voor Amsterdam op de bus. nog even m'n motievatiebrief aanpassen, en dan is tie ook klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Alvast een beetje gefeliciteerd Nynke, het lijkt me toch dat er hele rare dingen moeten gebeuren om het weer in te trekken.
ik ben heel erg aan t woggen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
Dikke vette TVP.
Iets met werk. En echt dingen moeten doen, want ik ga op vakantie volgende week.
Waar kan ik het beste de wisselkoers voor dollars trouwens bekijken? Ik weet alleen dat de koers nu echt belachelijk gunstig is.
Dat is bij mij in de familie net zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
de rest van mijn familie wordt trouwens énorm bruin dus ik betwijfel wel eens of het echt familie van me is
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ bluezz
men neme een viltstift en een papier.
men schrijft hier de volgende boodschap op:
"alleen water, thee, vodka en dubbelfris"
kusjes, PF
ongetwijfeld, maar tis niet zo heel moeilijk om jezelf te beschermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij krijg je van verbranden ook rimpels
Bij mij in de tuin/koelkast/voorraad kast vind je alle ingredientenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
boehoehoe er is geen zelfgemaakte (door iemand anders dan) verse pesto
en de mozerella kan ik ook al niet vinden
vliegticket bij Ryanair, en een hsotel boeken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
Iemand overigens nog een leuk stedentripje Rome gezien de laatste tijd (vooral goedkoop dus?)
hoe maak je dat eigenlijk (nee ik ben nog geen die hard cul sc chickquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij mij in de tuin/koelkast/voorraad kast vind je alle ingredienten
Kuch...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
volgens mij is dit nu ook een Women Only Cul-SC
Nu heeft Annie in de tweede post zijn bijnaam natuurlijk niet mee...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:58 schreef Faithy het volgende:
volgens mij is dit nu ook een Women Only Cul-SC
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, alleen oestrogeen, eierstokken e vrouwen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |