ziet er erg lekker uit DEquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:06 schreef DarkElf het volgende:
klikkerdeklik
zo is het soeppie dus geworden...
Nou dat was het ook echtquote:
quote:
Is dat die ene waar die twee-kleuren-cheesecake in staat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh die heb ik vandaag in de bus gekregen... dat wordt straks lekker op de bank kruipen met een pot thee en dan bladeren maar
ja iets sinaasappelig is het ofzo? Moet nog gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die ene waar die twee-kleuren-cheesecake in staat?![]()
Mijn voornaam bedoel je zeker? Uit Hongarijequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Waar komt je naam vandaan, DE?
Die is echt te flauwquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Whehehe, ik zei koken.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Gaat met schaamrood op de kaken de SC maar eens bijlezen
Tsja, SHE, iedereen moet zijn eigen keuzes kunnen maken, hoe dom wij buitenstaanders dat ook vinden... *adem in.... Adem uit... Laat het van je afgleiden*quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Gaat met schaamrood op de kaken de SC maar eens bijlezen
Maar zulke verhalen kunnen me echt doen koken van woede. Whehehe, ik zei koken.
Een boze Sjors is vast leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Maar zulke verhalen kunnen me echt doen koken van woede. Whehehe, ik zei koken.
Heb je helemaal gelijk in en ik vind dat uitgangspunt een hele intelligente, maar het recht op zelfbeschikking vind ik een groot goed en als ik dan zie dat mensen daar hun spreekwoordelijke reet mee vegen, dan doet me dat echt wat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, SHE, iedereen moet zijn eigen keuzes kunnen maken, hoe dom wij buitenstaanders dat ook vinden... *adem in.... Adem uit... Laat het van je afgleiden*
Eerste wat mijn moeder zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn voornaam bedoel je zeker? Uit Hongarije
Sorry, wodka hehquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:04 schreef SHE het volgende:
Lein; afgleiden? Jij dochter van een arts...ik denk dat jij je maar met mij mee moet schamen!
Mijn moeder hoorde die naam vroeger en die is altijd blijven hangen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Eerste wat mijn moeder zei
Heb je Hongaars bloed Elf? Of zijn je ouders magyar-lovers?
Bij mij ook. Ik ben nogal hard voor mezelf. Ik vind dat kinderen een privilege zijn en dat ik eerst mezelf op orde moet hebben om een kind de juiste basis mee te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:05 schreef DarkElf het volgende:
* mee proost met chardonnay..
en ik kan er ook redelijk razend om worden dat mensen maar doen gewoon... terwijl andere mensen, en ik noem geen namen, uit alle macht proberen het beste te doen, verantwoordelijk te zijn..
maar goed..... touchy punt bij mij
eensch en eenschquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
...
Maar goed, lang verhaal..komt wel bij de cosmo's want is typische vrouwenpraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |