Je dacht dat ik zonder een post hier jou niet in de gaten zou houden alhier? En nee daar hoef je niet op te reageren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ah sorry. Ik wist niet hoe ik iets direct in R&L moest openen.
Wel kut dat Re nu een tvp heeft in dit topic
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mannen die zichzelf met "kast" linken zijn anders ook niet te vertrouwen!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dusdanig vergezochte "vondsten" duiden op hun beurt weer op een behoorlijke onzekerheid wat betreft geaardheid.
Doet me zelfs enigszins denken aan de onderzoeksmethodiek van Hermann Rorschach©
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Bitchfight.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij is zodanig populair onder de bevolking dat hij zelfs succesvol mannen uit de kast kan laten komen mocht hij dat willen
Vergezochte conclusies trekken is zo makkelijk
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
No shit, het is me inderdaad al 2 keer overkomen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, jij wint... mij nog maar één keer.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, een kameraad van me had altijd een ludiek geintje en die tel ik dan nog niet eens mee...
Was ik tijdens het uitgaan al een tijdje met een vrouw aan het babbelen... En zodra dat dat nét tegen het zoenen aankwam, kwam hij er aanhuppelen en pakte me vol op de bek.
Vrouw in kwestie totaal perplex, hij nog even drama schoppen dat ze met haar poten van me af moest blijven => Vrouw weg.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja van zulke geintjes gebeuren wel vakerBij mij niet met jongens dan gelukkig, maar toch
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef kastanova het volgende:
Oh, de pokerkamer heb ik rood geverfd, dat is dan wel weer behoorlijk gay natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft een directe doorgang naar de slaapkamer met een dubbel bed met zacht-geel dekbedovertrek inclusief kanten franjes er aan. Volgens mij ben ik gayer in dat opzicht
Ja we gaan seksen op zoals de persoon op jou ava het zou aanpakken!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Rick, jij en ik zijn de enige lone rangers. 't Is duidelijk me dunkt.
I'll pretend to be sorryquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef Liquidootje het volgende:
Voor de duidelijkheid. Dit moest eigenlijk in de Fipo, maar het werd bestolen van mij
En klopt het?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef matige_muis het volgende:
Ik blijk een wistful soul te zijn. Komt er op neer dat ik veel romantiek wil maar zodra ik die heb, ik nog niet gelukkig ben...
niet om jullie ontluikend geluk te dwarsbomen, maar ik was er ook één.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, misschien maken jij en Rick ook wel een mooi stelquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niet om jullie ontluikend geluk te dwarsbomen, maar ik was er ook één.
Ik ben ook een lone rangerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Mag ik jullie alledrie dan?quote:
Tegelijk of moeten er twee in de woonkamer wachten totdat ze aan de beurt zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mag ik jullie alledrie dan?
Hebben jullie singles vaak een fuckbuddy? Of one night stands?
I don't want sloppy seconds.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
Tegelijk of moeten er twee in de woonkamer wachten totdat ze aan de beurt zijn?
In het geval van Gar en Rick denk ik dat ze in de wachtkamer alvast beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tegelijk of moeten er twee in de woonkamer wachten totdat ze aan de beurt zijn?
Sinds m'n nieuwe toko is het behoorlijk uit de klauwen gelopen eigenlijk; de details zal ik jullie besparen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is er eigenlijk met die naieve vrouw gebeurd waar je 5 nachten gewoon kwam om te slapen terwijl jullie een date zouden hebben? Leeft ze nog?
[vrijdgamiddagmode]quote:
Kwartetjes met meerdere mannenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nuja, er zijn drie openingen beschikbaar natuurlijk, en twee handen. Met enige creativiteit moet er toch een oplossing te vinden zijn
aanstellerquote:
Ja maar QuBe heeft belachelijk lange vingers en daarbij waarschijnlijk ook super lange armen. Mannen links en rechts zien elkaar waarschijnlijk niet eens. Plus als man drie eventjes dezelfde kleur haar heeft als zij, dan verdwijnt ie tijdens de orale handeling toch in de wilderige bos.quote:
En Q_B is een vrouw, en die kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar QuBe heeft belachelijk lange vingers en daarbij waarschijnlijk ook super lange armen. Mannen links en rechts zien elkaar waarschijnlijk niet eens. Plus als man drie eventjes dezelfde kleur haar heeft als zij, dan verdwijnt ie tijdens de orale handeling toch in de wilderige bos.
/einde pre-weekend bagger trouwens
Ik zou er zwaar gestresst van rakenquote:
Als ik zeg dat het niet mag stop je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb één fuckbuddy, redelijk vaak. Mag dat ook?
Maar daar zit je toch ook nog maar net?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds m'n nieuwe toko is het behoorlijk uit de klauwen gelopen eigenlijk; de details zal ik jullie besparen...
Maar ja, op de langere termijn schiet je daar uiteraard ook geen ene kloot mee op, dus voorlopig maar weer even de slaapkamer op slot gooien.
Dit is de jaloerse Liquido?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar QuBe heeft belachelijk lange vingers en daarbij waarschijnlijk ook super lange armen. Mannen links en rechts zien elkaar waarschijnlijk niet eens. Plus als man drie eventjes dezelfde kleur haar heeft als zij, dan verdwijnt ie tijdens de orale handeling toch in de wilderige bos.
/einde pre-weekend bagger trouwens
Eeeww! Goede seks én een relatiequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef Koentebaf het volgende:
Geen fuckbuddy at the moment hier. Voor mij werkt dat niet zo. Weleens gehad, maar uiteindelijk groeide dat stiekem toch uit tot een relatie. Tegen beter weten in eigenlijk.
Niet per definitie "Eeeww!" hoor, maar in dit geval was het al voorspelbaar dat de relatie gedoemd was te mislukken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eeeww! Goede seks én een relatie!
En dan toch beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:10 schreef Koentebaf het volgende:
[..]
Niet per definitie "Eeeww!" hoor, maar in dit geval was het al voorspelbaar dat de relatie gedoemd was te mislukken.
Yup, that's me sometimesquote:
je kunt ook een optie aandragen om te zorgen dat het er niet meer slechts één is.quote:
want daar word ik niet bijster gruizig van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar QuBe heeft belachelijk lange vingers en daarbij waarschijnlijk ook super lange armen.
Dat is bij voorbaat gedoemd. Na het toepassen van deze optie zal je je uiteraard gedwongen voelen je oorspronkelijke buddy de deur te wijzen en zie, je bent weer terug bij één. Tenzij QuBe het er bij wil laten, dan wordt het nulquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je kunt ook een optie aandragen om te zorgen dat het er niet meer slechts één is.
LIQUIDO WEET HELEMAAL NIETS OVER MIJN ARMENquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je kunt ook een optie aandragen om te zorgen dat het er niet meer slechts één is.
wacht ff, is onderstaande waar ?? :
[..]
want daar word ik niet bijster gruizig van.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is bij voorbaat gedoemd. Na het toepassen van deze optie zal je je uiteraard gedwongen voelen je oorspronkelijke buddy de deur te wijzen en zie, je bent weer terug bij één. Tenzij QuBe het er bij wil laten, dan wordt het nul.
Ik ben maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagdquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja, alle singles behalve jij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ben maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd
Misschien een beetje kortzichtig, maar vaak werkt het wel zo ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:13 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Zolang je je wip maar gehad hebt he
Je zou haar middelvinger eens moeten opmetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
wacht ff, is onderstaande waar ?? :
[..]
want daar word ik niet bijster gruizig van.![]()
Ik weet niet wat jij nou staat te juichen, maar Litpho doet hier een aanname die hooguit wat over hém zegt.quote:
Én?... gevonden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha het singles topic, die was ik kwijt.
Probeer het maar uit en bewijs mijn ongelijk. You know you want toquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nou staat te juichen, maar Litpho doet hier een aanname die hooguit wat over hém zegt.
Als ik nog maar een paar peuken heb en ze niet hoef te delenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Dank je, Re, ik begon me al te vervelen.
Kwaliteitspost dan maar: op welke momenten was je blij dat je single was?
Voortdurend, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:11 schreef matige_muis het volgende:
Blij? Single? Het is dat ik hier niet mag zwelgen in zelfmedelijden.
Nee, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik ooit blij was single te zijn.
Die is allang van het toneel verdwenen...quote:
Altijd single geweest, dus echt vergelijken kan ik niet, maar goed, je ziet ook genoeg in je vriendenkring.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Alle kamers, meubels en lakens moesten ingewijd worden... En ik heb vrij veel kamer... En meubels... En lakens...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar daar zit je toch ook nog maar net?
Ehmm.. Zo onderdehand niet meer nee. Na 2 relaties van ongeveer een maand (wat ik dus nog niet eens echt een relatie wil noemen) ben ik wel weer toe aan een nieuwe vlam.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?
lone ranger meldt zichquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Waren er nog meer lone rangers?Ik heb geen zin om 5 paginas terug te lezen.
Volgens mij hangt het er vanaf waar je op gefocused bent. Als ik kijk naar de stralend gelukkige stellen met een prima relatie in mijn omgeving, lijkt dat me wel leuker dan single zijn. Maar als ik kijk naar uitgebluste vriendinnen met dito relatie die geloven dat ze het in hun eentje niet zullen redden....dan ben ik ineens zo dolblij met m'n eigen relationele statusquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:33 schreef Elegy het volgende:
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?
Ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef oddman het volgende:
Ik ben overigens ook nog steeds van de partij. Wat me opvalt is dat iedereen zo licht omgaat met seksen en ONSjes... ik probeer eigenlijk alleen te seksen met dames waar ik ook van hou.
En het effect daarvan is dat ik niet zo veel krijg en zo. Ik heb ook helemaal niet de neiging om iedere aantrekkelijke dame die ik zie te gaan versieren of zo.
Ben ik nu verliefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik vrijwel elke zaterdagavond eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Zitten er wel eens singles op een zaterdagavond thuis?
Waarschijnlijk vanavond wel. Er komt zo een vriend van me langs en om alleen met hem te stappen is niet leuk. Beste is met een groep van 4 of 5 mensen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Zitten er wel eens singles op een zaterdagavond thuis?
Ja ik vroeg het mij gewoon af omdat bijna alle single elke zaterdag het zo mooi komt melden dat hij/zij loos gaat op de zaterdagnacht, maar toch dag in dag uit, jaar in jaar uit lekker in singles blijft postenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vrijwel elke zaterdagavond eigenlijk.
Totaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
Why? mis je het niet?
Joh kijk dan de 3fm awards ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
Goed verhaal Rick, ik moest er wel om lachen.![]()
Enne, als je een chicka scoort die leuk genoeg is vind je 't vast ni erg om de hele avond aan haar vast te zitten.
Mafze..
edit: k zit ff naar Dance Department te luisteren op 538, das altijd wel lekker en dan is 't toch nét alsof je uit bent..![]()
Als we de TT veranderen in "Willekeurige belevenissen in het uitgaansleven" wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:44 schreef Re het volgende:
OK topic weer open, zou iedereen zich nog even de OP tot zich kunnen nemen en daarna nadenken of deze reeks nog wel bestaansrecht heeft?
Je zegt twee keer hetzelfde!quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Ego8 het volgende:
Single single sinds geboorte. Nooit een relatie gehad. Achja, 't komt als 't komt. ;-)
En volgens die test ben ik een Wistful Soul
En je geheim is ?quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Mogguh. Is dit een gezellig topic?
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
1. Train hard, get big and juicyquote:
Geen geheim, eea liep gewoon zo.quote:
Ah, overijverige modjes? Leuk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.
Kut, in 1x goed.quote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef Liquidootje het volgende:
1. Train hard, get big and juicy
2. Schrijf je in bij een datingssite met torso picks
3. Wacht de berichtjes af met "Wat een verademing ten opzichte van de andere mannen"
Zoiets was het toch
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Op een manier wel ja.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
J, dacht dat jij getrouwd was met de gewichten
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.
Ga nou niet doen alsof je er helemaal niet aan hoeft te wennen. Je kent jezelf totaal niet als volwassen single dus succes met jezelf als single ontdekken, feit is dat het gewoon een behoorlijke omschakeling is. Het duurt gewoon een jaar voor je echt gewend bent aan een grote verandering in je leven, maar als je het goed aanpakt heb je wel de tijd van je leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Mr.J het volgende:
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.
Ben jij dat zelf in je FoBo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, dat was dan wel een ziekelijke trainings regime geweest![]()
Ik was al 78 en ging naar 93. Al is het laatste jaar waarschijnlijk nog een paar kilo bijgekomen wat niet spier heet
Maar verder trek je met een gespierde lichaam alleen maar domme blondjes met te grote oorbellen aan. Dus daar hoef je het niet voor te doen ricky-san
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.quote:
Ik dacht eigenlijk dat je blond en iel was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.
quote:
Dat van iel geloof ik wel, maar blond..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je blond en iel was.![]()
[..]
![]()
Helaas, dan passen wij niet bij elkaar. Vrouwen die voor puur natuur gaanquote:Nee, die heb ik niet. Ik draag eigenlijk zelden sieraden, soms een armbandje of knopjes in mijn oren. Ik ben meer zo iemand die dan wat aparts in d'r haren flikkert. Sieraden vind ik al snel storend.
Heb ik je nooit zien posten eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat van iel geloof ik wel, maar blond..![]()
Hoe kom je daar nou bij![]()
Heb het nooit onder banken gestoken dat ik een halfbreed aziaat/kaaskop ben![]()
[..]
Ik scheer me gewoon enzoquote:Helaas, dan passen wij niet bij elkaar. Vrouwen die voor puur natuur gaan
Mwah, als ik zoveel jaar geleden wist wat ik nu wist had er zeer zeker meer in gezeten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, dat was dan wel een ziekelijke trainings regime geweest![]()
Het scheelt dat ik vnl. voor mijzelf train.quote:Maar verder trek je met een gespierde lichaam alleen maar domme blondjes met te grote oorbellen aan. Dus daar hoef je het niet voor te doen ricky-san![]()
Killertips zijn er niet, behalve consequent blijven trainen en eten en weten dat je pas over langere periode goede resultaten neerzet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben 1.95 en begon 2 jaar geleden met fitness, toen woog ik 75.
Na een half jaar begon ik een beetje serieus te trainen en nu 2 jaar later weeg ik 90.
2 keer creatine gebruikt omdat ik niet doorgroeide op 81 en 86.
Ach ja, de tijd zal het leren, kga ook steeds beter op eten opletten enzo.
Kon niet PMen, dus dan maar zoAnders vroeg ik nog om killertips
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het mij op zich wel een leuke periode lijkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:05 schreef MLI het volgende:
Ga nou niet doen alsof je er helemaal niet aan hoeft te wennen.
De tijd zal 't leren hoe snel ik er aan wen.quote:Je kent jezelf totaal niet als volwassen single dus succes met jezelf als single ontdekken, feit is dat het gewoon een behoorlijke omschakeling is. Het duurt gewoon een jaar voor je echt gewend bent aan een grote verandering in je leven, maar als je het goed aanpakt heb je wel de tijd van je leven.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar....quote:
Ik val op meisjes met van die oorbellen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.
Ow trouwens heb jij van die grote ronde goud/gele hoepel oorbellen?
[ afbeelding ]
Minderjarigen ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef matige_muis het volgende:
Had ik een tijdje een leuke chatbox gevonden met allemaal chickies van mijn leeftijd, komen er de laatste tijd enkel nog maar van die zwaar illegaal zijn...
Heb ik weer hoor...
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met van die oorbellen.
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Minderjarigen ofzo?
Of van die "noord-afrikaanse" types? Of poolse zwartwerkers?
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
You got it, dude.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
Da's ruk. Maar er zijn vast andere chatrooms?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....De chat is overgenomen hier
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
GMTA.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ook.
Zonder gein, ik val een beetje op opmaaktrutjes!
Zilver vind ik mooier dan goud. En voor jou maak ik wel een uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggen
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:
[foto's]
en de blonde kauwgom kauwende kassameisjes die ik bedoel. Zeg maar de breezers en de na-breezers zonder toekomst perspectief.
Die bovenstaande meiden zien er ook zonder oorbellen er lekker uit.
Oh hier komende foto's trouwens vandaan: indo meisjes
Het is dus een hele andere stroming van grote ronde oorbellen
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heb jij het toch lekker makkelijk. Je valt voor de types die ook voor jou vallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.
Die clip.Wat mij betreft kan die blonde er nog best mee door.
![]()
Maarrr... maar iedereen is uniek!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.
Die spoiler, ik pis in mn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
![]()
voor zoiets zal dan ook nog zijn geweestDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
Wat hij zegt. Bovendien: dat zijn geen indo's, dat zijn breezahs met een kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef Nexie het volgende:
Die foto's vallen beetje tegen, of heb ik geen smaak?
Doe je verhaalquote:Op woensdag 30 april 2008 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat was weer een productieve avond.
Hey stoere!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier niet eens meer te posten.
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komenquote:
Nee je bent niet de enige. Ik val in het algemeen voornamelijk op blanke vrouwen. Er zijn enkele uitzonderingen, maar toch. Verder heb ik niks tegen andere rassen. Zelf ben ik trouwens van Europese/Afrikaanse/Aziatische afkomst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef oddman het volgende:
[..]
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komen. Gelukkig valt over smaak niet te twisten. Maar wat betreft die plaatjes is het kleurtje niet het probleem; Indo's lust ik wel (ik ben er zelf ook een voor een heul klein beetje; bij mijn zusjes is het beter te herkennen), net als andere Oostaziaten, vooral de mengvorm.
Nee, het is het BreEz4h-gehalte waar ik niet tegen kan. Daar ben ik namelijk nog veel allergischer voor dan voor kleurtjes.
Ben ik de enige wiens partnerkeus racistisch is? Hoe denkt de rest daar over?
Kun je dit stukje misschien even painten?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik stond mijn fiets van 't slot te halen en zij wilde die deur open doen maar ze kon haar sleutels blijkbaar ni vinden in haar tas. Toen zakte ze met haar rug naar me toe zó voor mijn neus op haar hurken om in haar tas te zoeken..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is maar wat je afkeer noemtquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ach je mag je voorkeuren hebben hoor. Ik vind jouw afkeer tegen duitsers eigenlijk nog veel te '45.
Genoeg gezeik, jou zusje zag er meer indo uit en jij bent van '82. Dus zusje komt dichter bij '85.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef oddman het volgende:
[..]
't Is maar wat je afkeer noemt.
Claimen er de rest van je leven mee door te willen brengen kwalificeer ik niet als 'afkeer'.
Goed punt. Wij mogen er niet om vragen, maar als zij knapper is dan jij, dan weet je wat je te doen staat oddie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:30 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Genoeg gezeik, jou zusje zag er meer indo uit en jij bent van '82. Dus zusje komt dichter bij '85.
Ik val alleen op blankquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef oddman het volgende:
[..]
Ben ik de enige wiens partnerkeus racistisch is? Hoe denkt de rest daar over?
Wat ben jij voor gare indo ben je rood haar en witte huidje, ga je eens heel snel schamen man! Rap in de hoek! En niet aftrekken met de gedachte van een chick met rood haar en wit hjuidje!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik val alleen op blankHaarkleur, kleur ogen maakt mij dan weer niet uit. Hoewel ik wel een zwak heb voor combinaties als rood haar+groene ogen+wit huidje, of zwart haar-in-een-bobline+blauwe ogen of lang bruin krullend haar en groene ogen.
En mijn koninginnedag heb ik gewoon lekker achter de pc doorgebracht, LotrO en Hellgate: London gespeeld
Ik word alleen door anderen indo genoemdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wat ben jij voor gare indo ben je rood haar en witte huidje, ga je eens heel snel schamen man! Rap in de hoek! En niet aftrekken met de gedachte van een chick met rood haar en wit hjuidje!
Nee, goed dat die mensen ook bestaan, dan krijgen die vrouwen ook nog iemand
Psies! Maar waar oh waar vind ik dat soort meisjes... ik kom ook maar weinig buiten dus tjaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef Liquidootje het volgende:
Oh elegy. Dat soort mogen niet in de zon komen, dus helemaal ideaal voor jou he.
Wat doe je, mijn concentratiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik word alleen door anderen indo genoemdHou ik mezelf echt niet mee bezig.
Mooi toch, rood haar en wit huidje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Cybillquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
Die Alicia Witt is een mooie. Waar is ze van?
Hiervanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
2 weeks notice, die film was gister op tvquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
Nepsingle!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2 weeks notice, die film was gister op tv
Je hebt helemaal gelijk, sorryquote:
Heheh, herkenbaar maar het was mijn "iets wat" dementerende oma: "zeg wanneer kom jij eens met een vriendin hier, dat wil ik nog wel mee maken hoor"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben net weer terug van een paar dagen bij mijn ouders. 'Heb je al een nieuwe vriend?'
quote:Ik ben net terug van een paar dagen bij mijn ouders. "Heb je alweer een nieuwe vriendin/scharrel?"
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheh, herkenbaar maar het was mijn "iets wat" dementerende oma: "zeg wanneer kom jij eens met een vriendin hier, dat wil ik nog wel mee maken hoor"![]()
![]()
Voor zulke momentjes leef ikquote:Nou ik kan wel boos worden of beginnen met schreeuwen, maar uiteindelijk word ik daar niet droger van en jij niet natter.
quote:
Je ouders zijn het met me eensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben net weer terug van een paar dagen bij mijn ouders. 'Heb je al een nieuwe vriend?'
grootspraakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef Liquidootje het volgende:
Retorische vraag?
Jazeker dus. Beetje een verbaasde lach en blik bij haar, een creepy glimlach bij mij leidt toch meestal tot je penis gepositioneerd in de vaginale kanaal?
je remind me dat ik net naar de super nog steeds moet...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Soms he. Als je al lang niet meer geflirt hebt en je fokt iets te veel, dan komen de woorden een beetje verkeerd uit je mond.
Ik was zonet bij de supermarkt. Geil studente wijfie Meisje voor mij was aan het afrekenen. Blijkt dat ze de verkeerde smoothie had gepakt, dus zij draait zich om en wilde even snel de juiste smaak pakken. Bij het omdraaien liet ze haar (glazen) fles net op het randje van de loopband vallen en pats. Liquidootje onder de spetter van de sap.
Zij helemaal schaamrood veronschuldigen, begon in haar tas te graaien en gaf mij een 2x4cm stukje gebruikte zakdoek. Dus ik super cool blijven glimlachen en zei dat het niets uit maakte omdat ik toch dichtbij woonde. Zij wat mompelen en ik keek haar alleen maar aan. Zij ging verder met afrekenen zegt nog een keer sorry en liep weg.
Ik reken mijn spulletjes af en toen ik naar buiten liep zag ik daar haar weer staan. Nogmaals vroeg ze mij hoe ik zo kalm kon blijven en niet boos was. Zo'n typische geratel van iemand die net een beschamende moment heeft gehad. Maar toen! Toen! had ik een ingeving voor een passende antwoord.
[..]
Voor zulke momentjes leef ik
Toch nog iets warms op je schootquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef Liquidootje het volgende:
Weer een heerlijke zaterdagavond met een lekker warme laptop op mijn schoot
Heb jij geen 'spannend' verhaaltje voor tijdens het wachtenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm ik moet er over nadenken. Het moet wel een beetje gepast zijn he.
En vertel jij maar lekker wat je moet doen voor 1500 euro![]()
doe geurtjes terugquote:Op zondag 4 mei 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
Ja nee, onmogelijk. Ze laat soms geurtjes achter om 17:30 in mijn badkamer waar ik misselijk van word
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
rokjes dag.
Jammer dat ik bijna de hele dag binnen zitquote:
Gewoon slaanquote:Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen waar je geen hoogte van krijgtzwaar irritant...
Met nijntjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jammer dat ik bijna de hele dag binnen zit
Maar vrijdag strand scheveningen. Ik ga bij de paal zitten met nijntje. Tot dan
Nijntje rocks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ik dacht pluisignijntjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op, jullie kennen die strand hectopaaltjes toch wel met nijntje of winnie de poe of snoopy etc.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat je met een droogpiemel terug komt. Hooguit een beetje nat van de zweterigheid.
Alles kan kapot, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Oh, ik ben nog single..
Die hoer had een vriend:')...
*edit* -in *edit*
Ik weet een leuk verhaaltje omtrent Queen_Bee. Zal ik? Zal ik??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:22 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hush hush QuBe, jij hebt nooit verhalen!
Drama, is het me eerlijk gezegd niet waard..quote:
Foto's zijn engquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
En halfbloedje, fotoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Oh sweet Jesus, mn foto's opslaan, mn foto's posten, in werkelijk waar élk topic waar ik zit opduikenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet een leuk verhaaltje omtrent Queen_Bee. Zal ik? Zal ik??
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
Zulke verwelkoming krijg ik trouwens nooit. Wat raar?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niet ondankbaar lijken, maar ik wilde die van Den haag graag.
Als jij daar blij van wordtquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niet ondankbaar lijken, maar ik wilde die van Den haag graag.
Kan je misschien beschrijven waar het punt van lichtelijke teleurstelling ligt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm voelt niet zo krachtig als ik had verwacht.
niet zeiken zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat. Sluit dit hoere topic dan maar óf maak het gewoon een vrij te posten topic.
Met een interval van 1.6 topics komt er toch weer een strenge vinger om het hoekje schwicken.
Waar je allemaal druk om kan maken terwijl er 100'den verschillende
"Oh ik ben zo verlegen", "Oh hij/zij gebruikt mij", "Oh ik kan niet kiezen", "Oh heb ik bindingsangst?" topics zijn die de R&P rijk is.
idd MLI, ik was laatst met 2 vriendinnen op stap ik heb nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
Ik heb een hele goede tip om single-af te raken. Men neme een park in een redelijk upperclass wijk in een grote stad. Men gaat er liggen op een handdoek maar als je er echt wil genieten neem je een grote doek, wat te eten, wat te drinken en een kussen mee. Men neemt vriendinnen mee. En genieten maar, de rest komt vanzelf.
Of, homo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Die dachten; Wat doet die gast dan met 2 vrouwen
Hmm zal hij iets bijzonders hebben? Een grote?
Kom maar eens in een Brussels park liggen. In het Vondelpark ook trouwens. Komen veel stelletjes en hun vrijgezelle vrienden/vriendinnen op af.quote:
Persoonlijke vraag:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |