Je zegt twee keer hetzelfde!quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Ego8 het volgende:
Single single sinds geboorte. Nooit een relatie gehad. Achja, 't komt als 't komt. ;-)
En volgens die test ben ik een Wistful Soul
En je geheim is ?quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Mogguh. Is dit een gezellig topic?
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
1. Train hard, get big and juicyquote:
Geen geheim, eea liep gewoon zo.quote:
Ah, overijverige modjes? Leuk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.
Kut, in 1x goed.quote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef Liquidootje het volgende:
1. Train hard, get big and juicy
2. Schrijf je in bij een datingssite met torso picks
3. Wacht de berichtjes af met "Wat een verademing ten opzichte van de andere mannen"
Zoiets was het toch
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Op een manier wel ja.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
J, dacht dat jij getrouwd was met de gewichten
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.
Ga nou niet doen alsof je er helemaal niet aan hoeft te wennen. Je kent jezelf totaal niet als volwassen single dus succes met jezelf als single ontdekken, feit is dat het gewoon een behoorlijke omschakeling is. Het duurt gewoon een jaar voor je echt gewend bent aan een grote verandering in je leven, maar als je het goed aanpakt heb je wel de tijd van je leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Mr.J het volgende:
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.
Ben jij dat zelf in je FoBo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, dat was dan wel een ziekelijke trainings regime geweest![]()
Ik was al 78 en ging naar 93. Al is het laatste jaar waarschijnlijk nog een paar kilo bijgekomen wat niet spier heet
Maar verder trek je met een gespierde lichaam alleen maar domme blondjes met te grote oorbellen aan. Dus daar hoef je het niet voor te doen ricky-san
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.quote:
Ik dacht eigenlijk dat je blond en iel was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.
quote:
Dat van iel geloof ik wel, maar blond..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je blond en iel was.![]()
[..]
![]()
Helaas, dan passen wij niet bij elkaar. Vrouwen die voor puur natuur gaanquote:Nee, die heb ik niet. Ik draag eigenlijk zelden sieraden, soms een armbandje of knopjes in mijn oren. Ik ben meer zo iemand die dan wat aparts in d'r haren flikkert. Sieraden vind ik al snel storend.
Heb ik je nooit zien posten eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat van iel geloof ik wel, maar blond..![]()
Hoe kom je daar nou bij![]()
Heb het nooit onder banken gestoken dat ik een halfbreed aziaat/kaaskop ben![]()
[..]
Ik scheer me gewoon enzoquote:Helaas, dan passen wij niet bij elkaar. Vrouwen die voor puur natuur gaan
Mwah, als ik zoveel jaar geleden wist wat ik nu wist had er zeer zeker meer in gezeten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, dat was dan wel een ziekelijke trainings regime geweest![]()
Het scheelt dat ik vnl. voor mijzelf train.quote:Maar verder trek je met een gespierde lichaam alleen maar domme blondjes met te grote oorbellen aan. Dus daar hoef je het niet voor te doen ricky-san![]()
Killertips zijn er niet, behalve consequent blijven trainen en eten en weten dat je pas over langere periode goede resultaten neerzet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben 1.95 en begon 2 jaar geleden met fitness, toen woog ik 75.
Na een half jaar begon ik een beetje serieus te trainen en nu 2 jaar later weeg ik 90.
2 keer creatine gebruikt omdat ik niet doorgroeide op 81 en 86.
Ach ja, de tijd zal het leren, kga ook steeds beter op eten opletten enzo.
Kon niet PMen, dus dan maar zoAnders vroeg ik nog om killertips
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het mij op zich wel een leuke periode lijkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:05 schreef MLI het volgende:
Ga nou niet doen alsof je er helemaal niet aan hoeft te wennen.
De tijd zal 't leren hoe snel ik er aan wen.quote:Je kent jezelf totaal niet als volwassen single dus succes met jezelf als single ontdekken, feit is dat het gewoon een behoorlijke omschakeling is. Het duurt gewoon een jaar voor je echt gewend bent aan een grote verandering in je leven, maar als je het goed aanpakt heb je wel de tijd van je leven.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar....quote:
Ik val op meisjes met van die oorbellen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.
Ow trouwens heb jij van die grote ronde goud/gele hoepel oorbellen?
[ afbeelding ]
Minderjarigen ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef matige_muis het volgende:
Had ik een tijdje een leuke chatbox gevonden met allemaal chickies van mijn leeftijd, komen er de laatste tijd enkel nog maar van die zwaar illegaal zijn...
Heb ik weer hoor...
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met van die oorbellen.
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Minderjarigen ofzo?
Of van die "noord-afrikaanse" types? Of poolse zwartwerkers?
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
You got it, dude.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
Da's ruk. Maar er zijn vast andere chatrooms?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....De chat is overgenomen hier
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
GMTA.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ook.
Zonder gein, ik val een beetje op opmaaktrutjes!
Zilver vind ik mooier dan goud. En voor jou maak ik wel een uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggen
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:
[foto's]
en de blonde kauwgom kauwende kassameisjes die ik bedoel. Zeg maar de breezers en de na-breezers zonder toekomst perspectief.
Die bovenstaande meiden zien er ook zonder oorbellen er lekker uit.
Oh hier komende foto's trouwens vandaan: indo meisjes
Het is dus een hele andere stroming van grote ronde oorbellen
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heb jij het toch lekker makkelijk. Je valt voor de types die ook voor jou vallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.
Die clip.Wat mij betreft kan die blonde er nog best mee door.
![]()
Maarrr... maar iedereen is uniek!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.
Die spoiler, ik pis in mn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |