Je zegt twee keer hetzelfde!quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Ego8 het volgende:
Single single sinds geboorte. Nooit een relatie gehad. Achja, 't komt als 't komt. ;-)
En volgens die test ben ik een Wistful Soul
En je geheim is ?quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Mogguh. Is dit een gezellig topic?
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Ga nu eens proberen langer dan 1 maand single te blijven. Is mij sinds mijn 19e niet gelukt en lijkt me voor de verandering wel eens gezond.
1. Train hard, get big and juicyquote:
Geen geheim, eea liep gewoon zo.quote:
Ah, overijverige modjes? Leuk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Wanneer het gezellig wordt gaat 'ie dicht.
Kut, in 1x goed.quote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef Liquidootje het volgende:
1. Train hard, get big and juicy
2. Schrijf je in bij een datingssite met torso picks
3. Wacht de berichtjes af met "Wat een verademing ten opzichte van de andere mannen"
Zoiets was het toch
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Mr.J het volgende:
Op een manier wel ja.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
J, dacht dat jij getrouwd was met de gewichten
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
Je hebt al 8 jaar alleen in relaties gezeten, dat gaat niet makkelijk zijn voor je. Ben benieuwd of je het een maand uithoudt.
Ga nou niet doen alsof je er helemaal niet aan hoeft te wennen. Je kent jezelf totaal niet als volwassen single dus succes met jezelf als single ontdekken, feit is dat het gewoon een behoorlijke omschakeling is. Het duurt gewoon een jaar voor je echt gewend bent aan een grote verandering in je leven, maar als je het goed aanpakt heb je wel de tijd van je leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Mr.J het volgende:
Mwah, het idee vind ik nu even erg ok moet ik zeggen. Dus ik denk dat het allemaal zeer mee gaat vallen.
Ben jij dat zelf in je FoBo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, dat was dan wel een ziekelijke trainings regime geweest![]()
Ik was al 78 en ging naar 93. Al is het laatste jaar waarschijnlijk nog een paar kilo bijgekomen wat niet spier heet
Maar verder trek je met een gespierde lichaam alleen maar domme blondjes met te grote oorbellen aan. Dus daar hoef je het niet voor te doen ricky-san
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |