Haat en liefde liggen dicht bij elkaar....quote:
Ik val op meisjes met van die oorbellen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen de schaduwen mij goed gezind waren.
Ow trouwens heb jij van die grote ronde goud/gele hoepel oorbellen?
[ afbeelding ]
Minderjarigen ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef matige_muis het volgende:
Had ik een tijdje een leuke chatbox gevonden met allemaal chickies van mijn leeftijd, komen er de laatste tijd enkel nog maar van die zwaar illegaal zijn...
Heb ik weer hoor...
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met van die oorbellen.
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Minderjarigen ofzo?
Of van die "noord-afrikaanse" types? Of poolse zwartwerkers?
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
You got it, dude.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
Da's ruk. Maar er zijn vast andere chatrooms?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Laten we zeggen een jaar of 5 gemiddeld onder de 18....De chat is overgenomen hier
edit: dit word zeker weer te gezellig?!
GMTA.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:40 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ook.
Zonder gein, ik val een beetje op opmaaktrutjes!
Zilver vind ik mooier dan goud. En voor jou maak ik wel een uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggen
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:
[foto's]
en de blonde kauwgom kauwende kassameisjes die ik bedoel. Zeg maar de breezers en de na-breezers zonder toekomst perspectief.
Die bovenstaande meiden zien er ook zonder oorbellen er lekker uit.
Oh hier komende foto's trouwens vandaan: indo meisjes
Het is dus een hele andere stroming van grote ronde oorbellen
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heb jij het toch lekker makkelijk. Je valt voor de types die ook voor jou vallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.
Die clip.Wat mij betreft kan die blonde er nog best mee door.
![]()
Maarrr... maar iedereen is uniek!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.
Die spoiler, ik pis in mn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |