Zilver vind ik mooier dan goud. En voor jou maak ik wel een uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik haat goud, had ze wel in zilver maar die heb ik ergens in Deventer laten liggen
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met van die oorbellen.
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niet die ik bedoel. Er is een wezelijke verschil tussen zulke meiden:
[foto's]
en de blonde kauwgom kauwende kassameisjes die ik bedoel. Zeg maar de breezers en de na-breezers zonder toekomst perspectief.
Die bovenstaande meiden zien er ook zonder oorbellen er lekker uit.
Oh hier komende foto's trouwens vandaan: indo meisjes
Het is dus een hele andere stroming van grote ronde oorbellen
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heb jij het toch lekker makkelijk. Je valt voor de types die ook voor jou vallenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ok, een mix van die 2 categoriën dan. Enig toekomstperspectief mag wel aanwezig zijn. Maar ik val toch meer op blanke kauwgomkauwende meisjes.
Die clip.Wat mij betreft kan die blonde er nog best mee door.
![]()
Maarrr... maar iedereen is uniek!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef mrbox het volgende:
hoezo mensen in hokjes willen plaatsen !? aan de hand van wat voor oorbellen ze dragen nogwel
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal verschillende types mensen hè.
Die spoiler, ik pis in mn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
![]()
voor zoiets zal dan ook nog zijn geweestDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
Wat hij zegt. Bovendien: dat zijn geen indo's, dat zijn breezahs met een kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef Nexie het volgende:
Die foto's vallen beetje tegen, of heb ik geen smaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |