quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
![]()
voor zoiets zal dan ook nog zijn geweestDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
Wat hij zegt. Bovendien: dat zijn geen indo's, dat zijn breezahs met een kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef Nexie het volgende:
Die foto's vallen beetje tegen, of heb ik geen smaak?
Doe je verhaalquote:Op woensdag 30 april 2008 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat was weer een productieve avond.

Hey stoere!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier niet eens meer te posten.
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komenquote:
Nee je bent niet de enige. Ik val in het algemeen voornamelijk op blanke vrouwen. Er zijn enkele uitzonderingen, maar toch. Verder heb ik niks tegen andere rassen. Zelf ben ik trouwens van Europese/Afrikaanse/Aziatische afkomst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef oddman het volgende:
[..]
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komen. Gelukkig valt over smaak niet te twisten. Maar wat betreft die plaatjes is het kleurtje niet het probleem; Indo's lust ik wel (ik ben er zelf ook een voor een heul klein beetje; bij mijn zusjes is het beter te herkennen), net als andere Oostaziaten, vooral de mengvorm.
Nee, het is het BreEz4h-gehalte waar ik niet tegen kan. Daar ben ik namelijk nog veel allergischer voor dan voor kleurtjes.
Ben ik de enige wiens partnerkeus racistisch is? Hoe denkt de rest daar over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |