quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
![]()
voor zoiets zal dan ook nog zijn geweestDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
Wat hij zegt. Bovendien: dat zijn geen indo's, dat zijn breezahs met een kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef Nexie het volgende:
Die foto's vallen beetje tegen, of heb ik geen smaak?
Doe je verhaalquote:Op woensdag 30 april 2008 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat was weer een productieve avond.

Hey stoere!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier niet eens meer te posten.
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komenquote:
Nee je bent niet de enige. Ik val in het algemeen voornamelijk op blanke vrouwen. Er zijn enkele uitzonderingen, maar toch. Verder heb ik niks tegen andere rassen. Zelf ben ik trouwens van Europese/Afrikaanse/Aziatische afkomst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef oddman het volgende:
[..]
Weet je, het is echt schandalig maar qua vrouwelijk schoon ben ik ronduit racistisch. Een Afrikaanse dame, daarmee hoef je bij mij niet aan te komen. Gelukkig valt over smaak niet te twisten. Maar wat betreft die plaatjes is het kleurtje niet het probleem; Indo's lust ik wel (ik ben er zelf ook een voor een heul klein beetje; bij mijn zusjes is het beter te herkennen), net als andere Oostaziaten, vooral de mengvorm.
Nee, het is het BreEz4h-gehalte waar ik niet tegen kan. Daar ben ik namelijk nog veel allergischer voor dan voor kleurtjes.
Ben ik de enige wiens partnerkeus racistisch is? Hoe denkt de rest daar over?
Kun je dit stukje misschien even painten?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik stond mijn fiets van 't slot te halen en zij wilde die deur open doen maar ze kon haar sleutels blijkbaar ni vinden in haar tas. Toen zakte ze met haar rug naar me toe zó voor mijn neus op haar hurken om in haar tas te zoeken..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is maar wat je afkeer noemtquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ach je mag je voorkeuren hebben hoor. Ik vind jouw afkeer tegen duitsers eigenlijk nog veel te '45.
Genoeg gezeik, jou zusje zag er meer indo uit en jij bent van '82. Dus zusje komt dichter bij '85.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef oddman het volgende:
[..]
't Is maar wat je afkeer noemt.
Claimen er de rest van je leven mee door te willen brengen kwalificeer ik niet als 'afkeer'.
Goed punt. Wij mogen er niet om vragen, maar als zij knapper is dan jij, dan weet je wat je te doen staat oddie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:30 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Genoeg gezeik, jou zusje zag er meer indo uit en jij bent van '82. Dus zusje komt dichter bij '85.
Ik val alleen op blankquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef oddman het volgende:
[..]
Ben ik de enige wiens partnerkeus racistisch is? Hoe denkt de rest daar over?
Wat ben jij voor gare indo ben je rood haar en witte huidje, ga je eens heel snel schamen man! Rap in de hoek! En niet aftrekken met de gedachte van een chick met rood haar en wit hjuidje!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik val alleen op blankHaarkleur, kleur ogen maakt mij dan weer niet uit. Hoewel ik wel een zwak heb voor combinaties als rood haar+groene ogen+wit huidje, of zwart haar-in-een-bobline+blauwe ogen of lang bruin krullend haar en groene ogen.
En mijn koninginnedag heb ik gewoon lekker achter de pc doorgebracht, LotrO en Hellgate: London gespeeld
Ik word alleen door anderen indo genoemdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wat ben jij voor gare indo ben je rood haar en witte huidje, ga je eens heel snel schamen man! Rap in de hoek! En niet aftrekken met de gedachte van een chick met rood haar en wit hjuidje!
Nee, goed dat die mensen ook bestaan, dan krijgen die vrouwen ook nog iemand
Psies! Maar waar oh waar vind ik dat soort meisjes... ik kom ook maar weinig buiten dus tjaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef Liquidootje het volgende:
Oh elegy. Dat soort mogen niet in de zon komen, dus helemaal ideaal voor jou he.
Wat doe je, mijn concentratiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik word alleen door anderen indo genoemdHou ik mezelf echt niet mee bezig.
Mooi toch, rood haar en wit huidje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Cybillquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
Die Alicia Witt is een mooie. Waar is ze van?
Hiervanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
2 weeks notice, die film was gister op tvquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
Nepsingle!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2 weeks notice, die film was gister op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |