niet zwelgen?...maar....maar...quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
je vergeet de OP!
da's nu wel ff belangrijk, o.a. de 'niet zwelgen'-clausule, met die net-nieuwe-singles die zich de laatste tijd aandienen.
Ik mag mij daar ook toe rekenen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben een wistful soul
Eh, mja. Zijn ze al uitgewerkt?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst paddo's gehad. Zoiets zou ik nooit doen als ik een vriendje had.
Je ziet inderdaad een beetje geelquote:
De OP is geen single meer.quote:Op zondag 20 april 2008 01:31 schreef Tegan het volgende:
Mag ik hier ook mijn frustraties uiten mbt het single-zijn zonder uitleg?
Zoja, ertsjtemkswmrwsernmy!
Zo dat voelt beter. En ik mis de OP.
zielig? is dat hoe je het interpreteert?quote:Op zondag 20 april 2008 10:42 schreef AgLarrr het volgende:
Wistful soul meldt zich..
Zullen we maar een clubje beginnen dan? Kunnen we samen zielig en gevoelig zijn
quote:Op zondag 20 april 2008 10:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zielig? is dat hoe je het interpreteert?
nee de katquote:Op zondag 20 april 2008 00:09 schreef Knevelt het volgende:
hadden julle ook het paard gekozen?
De adelaarquote:
same herequote:
Leuk en aardig, maar ik was net zo erg gewend om mijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...
Afgezien van het feit dat je nooit helemaal ophoudt van een ex te houden, ben ik het hier niet mee eens. Ik ging pas verlangend terugkijken toen het slecht ging. In de tijd dat het goed ging deed ik dat helemaal niet. Ook na de crash heb ik nog geprobeerd er Voor Te Vechten, twee maanden lang.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:
[..]
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Ohw, da's een beetje niet echt naast de deur
Nou, ik kom er wel oorspronkelijk vandaan, maar da's dan ook allesquote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef Elegy het volgende:
Maar ik heb alleen het kleurtje van een indo, voor de rest ben ik zo hollands als wat
Daar gebruik ik personeel voorquote:Op zondag 20 april 2008 18:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.
Yepquote:Op zondag 20 april 2008 21:22 schreef diginoob het volgende:
[..]
hoe heb je die plaatjes gedaan? Printscreen ofzo?
quote:
Ik had vandaag ff een profieltje aangemaakt op RP. Nou, wat heb ik aan mijn fiets hangen? Vier reacties tot nu toe waarvan 3 bisexuele vrouwen en 1 vrouw die zich afvroeg wat "atheïst" precies betekende.quote:Op maandag 21 april 2008 01:17 schreef Byte_Me het volgende:
bwaaah, kom ik een ontzettend leuke vrouw tegen, meteen 2 uur mee zitten kletsen, blijkt ze twee kinderen te hebben. waarom heb ik dat weer
oh ja, ik was een lone ranger
ach ja, bi zijn is in he. ik vind bi-vrouwen trouwens prima, van mij mogen ze allemaal bi zijnquote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had vandaag ff een profieltje aangemaakt op RP. Nou, wat heb ik aan mijn fiets hangen? Vier reacties tot nu toe waarvan 3 bisexuele vrouwen en 1 vrouw die zich afvroeg wat "atheïst" precies betekende.Zijn de meeste vrouwen bisexueel of trek ik bisexuelen aan?
![]()
Maar goed, het is altijd beter dan een vrouw met kinderen.![]()
![]()
Dus bij deze: condoleances.
![]()
Wel als er bepaalde dingen met een 3 uitkomen.quote:Op maandag 21 april 2008 02:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, bi zijn is in he. ik vind bi-vrouwen trouwens prima, van mij mogen ze allemaal bi zijn
Twee kinderen niet genoeg voor meneer, hmm?quote:Op maandag 21 april 2008 03:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als er bepaalde dingen met een 3 uitkomen.![]()
Ik heb twee katten, heerlijk, zorgt voor wat leven in huis.quote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Wie van de singles heeft trouwens gezelschap in de vorm van een huisdier? Ik zit te denken om een knaagdier aan te schaffen ofwel iets van een parkiet, maar die maken zoveel herrie. Lijkt me wel zo gezellig, een huisdier.
Ik niet, vroeger thuis altijd veel beesten in en om huis gehad; hond, kat, kip, konijn, cavia, enz.quote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Wie van de singles heeft trouwens gezelschap in de vorm van een huisdier? Ik zit te denken om een knaagdier aan te schaffen ofwel iets van een parkiet, maar die maken zoveel herrie. Lijkt me wel zo gezellig, een huisdier.
3e, foei foei, kom maar met de billen bloot.quote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Lips het volgende:
Ho we gaan hard met een nieuw topic!
Heb ik even een weekend plankgas staan beesten () en zijn we al op de 2e pagina
Ik heb echt helemaal niks, maar dan ook niks met katten. Liever honden, daar heb je nog eens wat aan.quote:Op maandag 21 april 2008 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
Verhaal:
Vorig voorjaar reed ik op mijn fiets ergens rond en plots zat er op de weg een jonge eend.![]()
Hij bleek bij een naburig huis thuis te horen en de man die er woonde had een nestje jonkies, het waren van die grote zwart witte luie eenden, je weet wel die lieve beesten die alles onderschijten..![]()
Hij vroeg meteen of ik er een wilde hebben. Ik met zo'n eend in mijn tas naar huis en dat beest in mijn vijver gezet in de tuin. Hekje gemaakt dattem ni ontsnappen kon, en daarna even boodschappen gaan doen.
Toen ik terugkwam na 20 min. was het eendje verdwenen. overal veertjes en bloed en waterspatten op de straat. Ik volgde het spoor zó de tuin vd buren in..![]()
Katten..
Bij mij pas 2e hoorquote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
3e, foei foei, kom maar met de billen bloot.
Och ja, posts pp enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 11:21 schreef Lips het volgende:
[..]
Bij mij pas 2e hoor![]()
En ik wil het op de maandagmorgen niet over mijn blote billen hebben
Ik heb vroeger een hond gehad, die is vier jaar geleden overleden. Het was een Mops-teefjequote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Als je nou lef had gehad (of humor, dat kan ook) had je ook jouw shirt uitgetrokkenquote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef RickTheGreatest het volgende:
MLI heeft ziek vaak aandacht zo te lezen, is ze zo lekker dan?
Mijn weekend was twee keer om zeven uur in bed belanden, vrijdags en zaterdags.
Niks bijzonders gebeurd, behalve dat ik uiteraard twee geweldige avonden had.
Of.. nee wacht, volgens mij was het dit weekend dat een kerel zijn shirt uittrok omdat ik met "zijn" meisje stond te dansenPaupers
zoek eerst eens uit of je een logeeradres hebt. ik heb een kat, en moet me elke keer als ik wat langer weg ben in bochten wringen om opvang te regelen. ik had de buren, maar die hebben inmiddels een hond, ik had een vriend, maar die heeft nou 2 eigen katten, en ik had een andere vriend maar die heeft gezondheidsproblemen. dus nu kan ik nooit langer dan een dagje van huis zijnquote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Ik ook niet, maar wie weet zorgt het wel voor zo'n hilariteit dat je voor je het weet met die gast lekker een biertje staat te drinken. Of je start een trend, en iedereen daar trekt spontaan zijn/haar shirt ook uitquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
Even tussendoor, ik heb in mijn hele leven nog nooit een gevecht gehad met iemand. Heb dan ook werkelijk geen idee hoe ik zou zijn als iemand mij zó kwaad heeft gekregen dat ik diegene wil meppen, je moet echt vér gaan wil je mij echt kwaad krijgen.
Springbreak is echt heaven als je rond wil slettenquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Byte_Me het volgende:
trouwens, een goede tip voor singles: ga met spring break naar cancun. ik was er 3 weken geleden en het was echt absoluut gestoord daar. amerikaanse studentes![]()
Dat kan ook, is net zo effectief en wel zo leukquote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nou ja, een trend zou natuurlijk geweldig zijn, maar ik stond hem gewoon uit te lachen..
Byte_Me, heb je foto's gemaakt van de madness?
quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Byte_Me het volgende:
trouwens, een goede tip voor singles: ga met spring break naar cancun. ik was er 3 weken geleden en het was echt absoluut gestoord daar. amerikaanse studentes![]()
Ik zie het verschil niet met Nederlanders op vakantie in spanje of turkijequote:Op dinsdag 22 april 2008 07:58 schreef Vogue het volgende:
[..]Ik woon in Cancun en ben toevallig een paar keer naar de hotelzone geweest tijdens spring break. Gekkenhuis daar, die Amerikaanse meiden zijn echt TE erg en beginnen 's ochtends om 9 uur bij het ontbijt al met bloody mary's en wodka
En die Mexicanen worden er maar wat hitsig van
Vind het echt supergrappig om te zien.
als ik moet kiezen tussen salau en cancun, dan wist ik het wel. als ik kon verhuizen naar cancun trouwens ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:57 schreef Vogue het volgende:
Hmm, ik ben nog nooit op zo'n soort vakantie geweestZal ook niet zo snel gebeuren. Maar je hoort inderdaad wel dat Cancun voor de Amerikanen het Salou / Bodrum voor ons is.
Door de kwaliteit van de camera lijkt het ook net alsof ze stringloos aan 't lapdancen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Do tell.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:12 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dan is ze niet single.![]()
Single vrouwen doen namelijk wel stringloos wrijven op een wildvreemde man.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 23 april 2008 07:12 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dan is ze niet single.![]()
Single vrouwen doen namelijk wel stringloos wrijven op een wildvreemde man.
Cillit Bangquote:Op woensdag 23 april 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders krijg je met hetzelfde probleem te kampen zoals Seth in Superbad, menstruatiebloed in je broek
Klinkt wel als een echte vrouwen iets ja. Wel grappig dat zelf als vrouw dat ook niet begrijptquote:Op woensdag 23 april 2008 09:53 schreef Dunglish het volgende:
Ik ook nog steeds single![]()
Af en toe snap ik vrouwen ook niet hoor trouwens; was leuk met een exemplaar aan het mailen en ik stelde voor om volgende week een keer af te spreken, vanwege al die vrije dagen enzo. Mailt ze gisteravond terug dat het haar leuk lijkt en dat ze donderdag wel kan. Dus ik denk![]()
Krijg ik daarnet een mailtje dat ze misschien wat voorbarig was geweest en dat ze er toch nog even over na wil denken![]()
Ik snap het af en toe niet meer hoor
Ik denk niet dat er een groot verschil is tussen webcam en mailen. Het is allebei virtueel hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo te lezen gaat het allemaal via de mail, dus nog niet echt ontmoet enzo?
Misschien vertrouwt ze het niet ofzo..webcam sessie zou dat kunnen verhelpen, ALS dit het geval is uiteraard...
Mailen kan nep zijn, webcam = zekerheid. Doorgaans.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groot verschil is tussen webcam en mailen. Het is allebei virtueel he![]()
Voor hetzelfde geld heeft dat meisje een heel andere reden om de date af te bellen. (niet dat ik weet wat...)
ligt eraan waar je naartoe gaat en van wat voor muziek je houdt. redelijk wat hiphop en R&B en reggeaton, maar in sommige tenten zeer gevarieerde muziek, verder een hardrock cafe en dady rock en ben ook naar een salsatent en een technoparty gegaan. eigenlijk is er voor iedereen wel iets te vinden, behalve misschien voor fransje bauer fans.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Springbreak staat garant voor kutmuziek?[ afbeelding ]
Me 2.. btw..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef lolMARKlol het volgende:
ik join jullie singles army ook maar
Voor iedereen dus, want Fransje Bauer fans is een mythe.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ligt eraan waar je naartoe gaat en van wat voor muziek je houdt. redelijk wat hiphop en R&B en reggeaton, maar in sommige tenten zeer gevarieerde muziek, verder een hardrock cafe en dady rock en ben ook naar een salsatent en een technoparty gegaan. eigenlijk is er voor iedereen wel iets te vinden, behalve misschien voor fransje bauer fans.
K wil niks horen over onze Fransquote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Voor iedereen dus, want Fransje Bauer fans is een mythe.
Neem MLI mee en maak chanterende foto'squote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef dawg het volgende:
Ik ga ook 2 weken toeren door een stukje van Europa, met een goede vriend van me, met de auto.![]()
Wauw tof idee, ik zou ooit nog wel eens met de Trans-Siberië Express mee willen gaan; helemaal tot in China ofzo, en dan een dikke stapel boeken mee voor onderweg.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef MLI het volgende:
Heeft iedereen al vakantieplannen eigenlijk? Ik begin te sparen voor september, 2 weken interrailen in mijn uppie. Maar waar in Europa ben ik nog niet helemaal over uit, ik denk Frankrijk i.v.m. mijn Frans.
nope, ben meteen op mn 18e vertrokken, zoals het hoortquote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef reaaal het volgende:
Dit jaar voor mij geen vakantie omdat ik wil sparen voor de verbouwing van mijn toekomstige appartement, wordt echt eens tijd dat deze single op zich zelf gaat wonen![]()
Mijn ouders worden gek van me, en ik trouwens ook van hen.
Meer mensen die daar last van hebben gehad??
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
Snel het huis uit dan maar.
Geloof me zodra je je huis uit gaat kun je eindelijk echt daten
Bedoel wat zeg je nu dan als je iemand ontmoet. Nee ik woon bij mijn moeder, zullen we maar bij jou iets doen?
Een jaar terug moest ik weer even het huis in toen ik mijn appartement omruilde voor een woonhuis, maar er niet direct in kon. Was een beetje vreemd toen ik naakt de keuken inliep toen mijn moeder eieren aan het bakken was.
och, valt reuze mee, ligt eraan hoe je iemand aanraakt. kijk, het moet niet meteen op betasten lijken, maar een hand op de schouder of heupen als je ergens staat te praten krijgt toch niemand een nekslag voor, lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:18 schreef Shitonya het volgende:
lukt enkel als je uiterlijk meezit als man zijnde heb ik zo het vermoeden. Een afzichtelijke man zal eerder een slag in zijn nek krijgen.
Ligt ook zeker aan het type vrouw hoor; bij een immer in de maandstond verkerende feministische feeks mag je als man zijnde nóg zo knap of galant zijn, maar dat maakt helemaal niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:37 schreef Vogue het volgende:
Ligt eraan wat voor man het is inderdaad. Deze week had ik een afspraak (zakelijk) met de Amerikaanse directeur van een groot, bekend hotel. Hij gaf me een rondleiding op een terrein waar op dit moment gebouwd wordt. Hij was erg galant, ik liep namelijk op hakken en moest steeds door zand en stenen. Hij gaf me vaak een toereikende hand en als hij met me praatte legde hij zijn hand af en toe op mijn schouder. Hoewel ik dat niet gewend ben, en al helemaal niet tijdens zakelijke afspraken, vond ik het niet vervelendHij was helemaal niet mijn type, net iets te oud voor me en een stukje kleiner dan ik, maar door zijn enorme charismatische uitstraling en zijn lichaamstaal had ik er geen moeite mee zeg maar
Uiteraard is er niets gebeurd omdat dit een belangrijke zakelijke relatie is en ik vrijdag alweer naar Mexico vlieg, maar ik had het niet erg gevonden als ie mijn nummer had gevraagd
Onee, dat had ie al via mijn visitekaartje
Inderdaad, dat moet je gewoon doen. Bovendien neem ik aan dat ze nieuw is, kan je meteen haar de interessante/handige plekjes in de stad laten zienquote:Op donderdag 24 april 2008 09:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ehm, in de kamer tegenover mij in de hostel in Australië, remember?
Met een deur enzo, we zitten niet op werk, we wonen hier (tijdelijk)
Hoe zou ze dan reageren als ik aanklop "Hello, well....I'm gonna go get a coffee in the city, can I get you some?"
En daarbij ben ik super verlegen bij de eerste stap zetten!
Dan ga je toch samen tostis maken?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
Update: ze geeft een stralende glimlach als ik haar tegenkom!
Ik ga denk ik voor een "hey" als ik haar weer tegenkom op de gang!
Naar de stad is not done, het regent, het weer in NL is beter op het moment![]()
dan zal ik wel niet lelijk genoeg zijn voor een nekslag, doe het namelijk vrijwel altijd. lichamelijk contact isquote:Op donderdag 24 april 2008 02:25 schreef Shitonya het volgende:
Byte_me: al leg je je handje nog zo charmant of subtiel neer op het vrouwelijke wezentje, al ben je foeilelijk, dan nog zul je koud worden gemaakt bij wijze van spreken.
Ik vind lichamelijk contactquote:Op donderdag 24 april 2008 10:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan zal ik wel niet lelijk genoeg zijn voor een nekslag, doe het namelijk vrijwel altijd. lichamelijk contact is
Kom op, dat is al een jaar terug. SOR-RY!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef Shitonya het volgende:
nog erger als ze meteen je tong in je keelgat willen persen..
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Elegy het volgende:
Ben erg gehecht aan mijn 1 meter bubble.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Als ik me toch ergens niet druk over kan maken, dan is dat het wel
Als ik Elegy tegenkom, ga ik de 1 meter bubble breken!... of, nee wacht, dat is een beetje gay, I recall!
Geboortedatum 02-08-1750quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef matige_muis het volgende:
Ik ben zo'n eeuwige single-zijn type. Er is nu eenmaal niemand waar het mee klikt
Aha. Dus daar ligt de oorzaak!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geboortedatum 02-08-1750
Je hoort dan ook al een aantal jaar dood te zijn.
Verbaasd mij wel of juist helemaal niet. Ik ben echt de enige in mijn omgeving die niet zo snel iemand aan zal raken. Om aangeraakt te worden ben nu zo langzaam wel gewendquote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef Nexie het volgende:
Bovenstaande reacties bewijzen volgens mij maar weer dat aanraking zeker geen succesformule isHet is eigenlijk gewoon zo dat het averechts werkt wanneer er geen aantrekking tussen jouw "doelwit" en jouzelf is en indien die aantrekking er wel is kun je niet zoveel verkeerd doen dus..
Het is dat je PM uitgeschakeld is anders zat ie nu vol lijkt mequote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik ben het single zijn een beetje zat.
Vrouw, 1989, waar woon je?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
*dranghekken plaatst*quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Mijn PM is helemaal niet uitgeschateldquote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef knep het volgende:
[..]
Het is dat je PM uitgeschakeld is anders zat ie nu vol lijkt me.
Omg. Tilburgquote:
Ja, dat zeg je nu wel mooi, maar ik heb er tot nu toe nog niets van gemerktquote:
Had vaag iets meegekregen dat ie uitgeschakeld zou zijn maar inderdaad, lijkt te werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn PM is helemaal niet uitgeschateld.
Misschien zijn alle wanhopige singles al vertrokken richting dromenland.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat zeg je nu wel mooi, maar ik heb er tot nu toe nog niets van gemerkt.
Wat is er mis met Tilburgquote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Aha. Laat die dranghekken maar zitten.
Ik wil die leuke kriebels in mijn buik weer, die lieve onverwachte smsjes, die persoon die je altijd weer vrolijk kan maken als je down bentquote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Nexie het volgende:
Hoe kun je het single zijn nu zat zijn?
Gaat een beetje moeilijk zonder telefoonnummer he!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die leuke kriebels in mijn buik weer, die lieve onverwachte smsjes, die persoon die je altijd weer vrolijk kan maken als je down bent.
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef knep het volgende:
Nou dan moet het komend weekend maar gebeuren Tegan, als het goed is wordt het eindelijk >20 graden.
Dat moet toch meehelpen.
Die kriebels en geen relatie heb ik nu al een hele tijd gehad, en nu wil ik toch het echte werk, die kriebels met toekomstquote:Op donderdag 24 april 2008 23:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder telefoonnummer he!
Op zich wel bekend gevoel maar voor het meeste daarvan heb ik wel heel stoere vriend(inn)en
Jij vast ook wel toch?
Die kriebels hebben en geen relatie, dat is wanneer het eng wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.
[..]
Die kriebels en geen relatie heb ik nu al een hele tijd gehad, en nu wil ik toch het echte werk, die kriebels met toekomst.
Dat zou wel fijn zijn ja, een paar dagen terug had ik de hoop bijna opgegeven maar dat zou nogal zwak zijn, niet dan? Beetje genoegen nemen met een eenzame toekomst, mij niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every super woman needs a superman; here I am.
Ah het Brabantsche plattelandquote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.
Vrijdag is gewoon stamkroeg-avond!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef knep het volgende:
[..]
Ah het Brabantsche platteland, geen mogelijkheid om in Tilburg te gaan stappen?
Ikzelf ga morgenavond ook maar gewoon naar m'n stamkroeg in het dorp, kansloos dus.
Ja, opzich kan ik wel iets regelen, maar vrijdag is echt de dorpskroegdag hier, en zaterdag het grote stappen. Dus ik moet wel even bij gaan kletsen met heel mijn dorp morgenavondquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef knep het volgende:
[..]
Ah het Brabantsche platteland, geen mogelijkheid om in Tilburg te gaan stappen?
Ikzelf ga morgenavond ook maar gewoon naar m'n stamkroeg in het dorp, kansloos dus.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn ja, een paar dagen terug had ik de hoop bijna opgegeven maar dat zou nogal zwak zijn, niet dan? Beetje genoegen nemen met een eenzame toekomst, mij niet gezienDe hoop opgeven is nooit een goed idee natuurlijk. Hoewel ik zelf ook wel daarheen neig. En dat terwijl ik pas 18 ben. Onze tijd komt nog weldenk ik/houd ik mezelf voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld dat een aantal heren hier gebruik van gaan maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Is hier niet anders hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vrijdag is gewoon stamkroeg-avond!Volgens mij is het dan ook best rustig in de grotere gelegenheden.
Je kent mijn stamkroeg nietquote:Naja stamkroeg kan ook echt geweldig gezellig zijn - zeker niet kansloos dus imo!
Helaas moet ik me zaterdagavond rustig houden omdat ik zondagmorgen al vroeg op de fiets zitquote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, opzich kan ik wel iets regelen, maar vrijdag is echt de dorpskroegdag hier, en zaterdag het grote stappen. Dus ik moet wel even bij gaan kletsen met heel mijn dorp morgenavond. Gelukkig is het bijna Koninginnedag...
Mijn stamkroeg is niet kansloos gelukkigquote:
Hoe zie je dat voor je...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat een aantal heren hier gebruik van gaan maken.
Zullen we er een online datingsshow van maken?
Dat onze tijd nog komt staat wel vast denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
De hoop opgeven is nooit een goed idee natuurlijk. Hoewel ik zelf ook wel daarheen neig. En dat terwijl ik pas 18 ben. Onze tijd komt nog weldenk ik/houd ik mezelf voor.
Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.quote:
4 jaar, voel je niets van.quote:
Erg herkenbaarquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat onze tijd nog komt staat wel vast denk ikAlleen het wachten kan soms nogal vervelend zijn. Maar aan iets beginnen waarvan ik weet dat het 'm niet gaat worden hoeft voor mij ook niet en wat dat betreft schijn ik altijd wel een reden te vinden om naar de nooduitgang te rennen
Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.quote:Wanneer ik nergens meer mee naartoe word gevraagd of geen nieuwe mensen meer ontmoet ga ik me pas echt zorgen maken... Dat of wanneer al mijn vrienden aan het settlen en trouwen zijn enzo, brrrr. Maar dat duurt gelukkig nog wel even
Tof, thanks.quote:In ieder geval geen opvallende gebreken in je posts, voor zover je daar iets van een compliment uit kunt vissenIk heb het volste vertrouwen!
Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...quote:"Jonguhhhssss... Mii is da signle sijn eg wel zat nouw"
Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat uw gang hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.
Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat u gang hoor.
[..]
Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoor.
Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij benquote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.
Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...
Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test danquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou! Mijn Mamma, ja die woont een kleine 120 kilometer bij mij vandaan. Op het moment dat ik de deur binnenstap bij haar is het genieten. De koffie luchten die zij weet te maken en het heerlijke voedsel wat zij op tafel zet. We kunnen het hebben over sport, muziek & dames. Jaja, ik ben blij dat ik over het algemeen alleen in het weekend daar ben.
Gelukkig heb ik ook zulke toffe vrienden en ook een hoop single vriendenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij ben
Oh, dan trek ik denk ik de verkeerde man(nen) aanquote:[..]
Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?
Wat dat betreft zijn veel mannen volgens mij ook al snel "tevreden". Als een vrouw hen aandacht geeft vinden ze dat wel leuk en ook al zijn er niet echt gevoelens (en zuigt haar Nederlands) dan nemen ze toch genoegen. Vrouwen zie ik dat veel minder doen, die kun je niet "overtuigen", die voelen iets of die voelen niets (of ze twijfelen). Als ze niets voelen hoeft het van ze ook niet.
Wat dat betreft ben ik overigens wel een vrouw..
Ja we moeten iemand hebben die het wilt hosten, dan wil ik wel Mystery Guy #1 zijn. Nou euhm, nu moet er natuurlijk een nieuwe vraag komen die ik moet gaan beantwoorden dat je nog een beter beeld krijgt van je toekomstige date.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test dan. En nu?
Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:28 schreef Tegan het volgende:
Met maar een mystery guy...
Ik ga wel zo slapen, dus doe maar snel antwoorden.
Denk dat ik er zelfs een nachtje over moet slapen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te maken
Zullen we dan allemaal maar gaan slapen? Morgenavond ronde tweequote:Slapen klinkt goedddd. 'Tis toch alweer te laat gewordenmaar een show host moet zijn taak serieus nemen!
Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het maar een beetje een homo vraag.
Maar goed, een naam voor de dame achter het schermpje. Geen idee, want ik heb d'r nog niet gezien, gehoord, of enigzins iets van d'r vernomen dus ik kan ook geen typische koosnaam verzinnen voor d'r
Looks fair enough to me.
Ik maak me er nu veel minder druk om dan op mijn 18e.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:04 schreef Feitosa het volgende:
18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.
Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Hey Goedemorgen allen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgen.
Welterusten Nex & jij D_A!
Als het geen bekende zijn wel ja..quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ik haat het als mensen mij aanraken.
Ik ben het een beetje met hem eens...quote:18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.
Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Laten we maar stoppen danquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mevrouw mooie ogen rookt, dus dan haak ik af![]()
![]()
Ik heb één keer mn tong in een rokende dame gestopt, nóóit meer, wat was dat GOOR.
Ik dacht dat jij getrouwd was.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:56 schreef Abbadon het volgende:
Dit jaar maar eens besloten in m'n eentje m'n vakantie te boeken....dus vanavond vlieg ik voor 16 dagen naar Egypte, alwaar ik als onderdeel van een groepsreis het hele land door ga crossen...eens kijken hoe dat bevalt!
hooguit met mijn eigen ego...nope, ben alweer tijden single...en nog veel te jong om te trouwenquote:
Hoe oud ben jequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hooguit met mijn eigen ego...nope, ben alweer tijden single...en nog veel te jong om te trouwen![]()
"Kiest u mistery guy #1 of de doos"?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we er een online datingsshow van maken?
Lijkt me een niet al te zware keuze.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Kiest u mistery guy #1 of de doos"?.
Hangt er wel vanaf of ze blond is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me een niet al te zware keuze.
Laten we het omdraaien, wie is onze Mystery Girl?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf of ze blond is natuurlijk.
Ik heb wel vaker rokers gezoend, maar ik was altijd aan het wachten tot ze een pepermuntje ofzo hadden opgegetenquote:
Dit is niet het moment om te vertellen dat ik pepermunt goor vind hèquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker rokers gezoend, maar ik was altijd aan het wachten tot ze een pepermuntje ofzo hadden opgegeten![]()
IGebeurt het zo vaak dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef kastanova het volgende:
Ik dáte niet eens niet-rokers...
Dit om eventueel gezeik over "een asbak leeglikken" bij voorbaat al te voorkomen.
Dat was bij mij precies andersomquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef kastanova het volgende:
Ik dáte niet eens niet-rokers...
Dit om eventueel gezeik over "een asbak leeglikken" bij voorbaat al te voorkomen.
Geen idee dus aangezien ik ze dus nooit datequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Gebeurt het zo vaak dan?
29quote:
Naja, ik herken niet-rokers 9 van de 10 keer al vanaf een behoorlijke afstand.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Meestal niet eens expres eigenlijk, het is gewoon een ander slag mensen ofzo denk ik
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef kastanova het volgende:
Het is inderdaad een ander slag mensen.. Ietwat braver, verlegener en introverter...
Rokers hebben toch wat meer bravoure; waarschijnlijk ook omdat het meerendeel ooit begonnen is omdat het "stoer" was.
En de neiging om vanuit dat motief het roken op te pakken hebben de brave huismusjes toch aanzienlijk minder.
Righto, echt bij voorbaat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee dus aangezien ik ze dus nooit date.
Maar zelfs al zéggen ze het niet hardop, dan zou ik zelf nog constant met het idee lopen dat spontaan zoenen zonder eerst je bek te schrobben voor haar niet echt een prettig idee is.
Dus nee, een consequente niet-roker valt voor mij al bij voorbaat volledig af.
Tenzij ze bereid is enigszins mee te roken, dan valt er over te praten.
Ik begon met roken omdat een stoer jongetje wel van een joint hield en ik zei dat me dat ook wel leuk leek. Maarja, dan maar eerst leren roken hè ;7quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik herken niet-rokers 9 van de 10 keer al vanaf een behoorlijke afstand.
Nee, niet vanwege de geur, tanden, huid.
Het is inderdaad een ander slag mensen.. Ietwat braver, verlegener en introverter...
Rokers hebben toch wat meer bravoure; waarschijnlijk ook omdat het meerendeel ooit begonnen is omdat het "stoer" was.
En de neiging om vanuit dat motief het roken op te pakken hebben de brave huismusjes toch aanzienlijk minder.
Ik vind het ook wel bij je passenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nou, ik moet met sterke regelmaat "nee" zeggen tegen en sigaret, dus mij gokken ze als roker!
Hey, bij mij net andersom, ik hield ook wel van een jointje en zo kon ik niet meer zonder nicotinequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik begon met roken omdat een stoer jongetje wel van een joint hield en ik zei dat me dat ook wel leuk leek. Maarja, dan maar eerst leren roken hè ;7
Het lullige is dat ik t toen niet eens gedaan heb en dus voor niets ben gaan rokenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Hey, bij mij net andersom, ik hield ook wel van een jointje en zo kon ik niet meer zonder nicotine
Mensen die dusdanig makkelijk uitzonderingen maken vertrouw ik niet; ook weer 1 van m'n wijshedenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
Voor QuBe maak ik wel een uitzondering trouwens
Dusdanig vergezochte "vondsten" duiden op hun beurt weer op een behoorlijke onzekerheid wat betreft geaardheid.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mannen die zichzelf met "kast" linken zijn anders ook niet te vertrouwen!
Of hij is zodanig populair onder de bevolking dat hij zelfs succesvol mannen uit de kast kan laten komen mocht hij dat willenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mannen die zichzelf met "kast" linken zijn anders ook niet te vertrouwen!
Fysiek wrijven schijnt dan toch net iets méér mijn specialiteit te zijn als ik de vrouwen mag geloven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Kasta! Kom je weer eens mensen op de verkeerde manier wrijven?
No shit, het is me inderdaad al 2 keer overkomenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Of hij is zodanig populair onder de bevolking dat hij zelfs succesvol mannen uit de kast kan laten komen mocht hij dat willen
Hmm, jij wint... mij nog maar één keer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
No shit, het is me inderdaad al 2 keer overkomen.
Naja, een kameraad van me had altijd een ludiek geintje en die tel ik dan nog niet eens mee...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, jij wint... mij nog maar één keer.
Mijn woonkamer loopt geheel over naar de pokerkamer waarin een met bier en wijn afgevulde koelkast staat; I winquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
Ok nu ronde twee. Hoe groot is jullie ... woonkamer?
Briljant.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, een kameraad van me had altijd een ludiek geintje en die tel ik dan nog niet eens mee...
Was ik tijdens het uitgaan al een tijdje met een vrouw aan het babbelen... En zodra dat dat nét tegen het zoenen aankwam, kwam hij er aanhuppelen en pakte me vol op de bek.
Vrouw in kwestie totaal perplex, hij nog even drama schoppen dat ze met haar poten van me af moest blijven => Vrouw weg.
Ja van zulke geintjes gebeuren wel vakerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, een kameraad van me had altijd een ludiek geintje en die tel ik dan nog niet eens mee...
Was ik tijdens het uitgaan al een tijdje met een vrouw aan het babbelen... En zodra dat dat nét tegen het zoenen aankwam, kwam hij er aanhuppelen en pakte me vol op de bek.
Vrouw in kwestie totaal perplex, hij nog even drama schoppen dat ze met haar poten van me af moest blijven => Vrouw weg.
Hoe vaak ga je eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Je gebruikt wat je gebruiken kan, ik ga niet eerst een complete check-up doen om een verlepte kutgrap te maken
Vanavond word waarschijnlijk niet uit gaan (), dus van mij zul je zowiezo geen verhalen ontvangen morgen (voor jullie vandaag nog
)
Mijn woonkamer heeft een directe doorgang naar de slaapkamer met een dubbel bed met zacht-geel dekbedovertrek inclusief kanten franjes er aan. Volgens mij ben ik gayer in dat opzichtquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef kastanova het volgende:
Oh, de pokerkamer heb ik rood geverfd, dat is dan wel weer behoorlijk gay natuurlijk.
Dusdanig ludieke geintjes kan ik wel op prijs stellen + het feit dat ik totaal niet onzeker over m'n geaardheid ben...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
Jij, mepte jou vriend NIET, nadat hij jou op de bek pakte?
Ik heb rode muren, satijnen lakens, mood-verlichting en er komt nog een spiegel aan de muur. Ik ben denk ik toch iets meer porno dan gayquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft een directe doorgang naar de slaapkamer met een dubbel bed met zacht-geel dekbedovertrek inclusief kanten franjes er aan. Volgens mij ben ik gayer in dat opzicht
In Nederland:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |