Erkenningquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef Tegan het volgende:
In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.quote:
Ze is 22, die wordt heus nog wel een keertje singlequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
liefie_. Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
Hoelang hebben jullie al? Je bent ookal nooit meer in het Tilburg-topic of op Loosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
Owja! Ik heb er alleen niets van meegekregenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Toen was ik er niet bij, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
DOn't worry... het was erg saai wanneer je geen Tegan-avonturen aan het beleven wasquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Begin van het singles woordenboek ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
ooit was het nog een praat-over-het-leven-als-Single-topic, maar over perikelen als "het leven is veul duurder, kijk bijvoorbeeld naar de éénpersoonsmaaltijden bij AH" raak je ook snel uitgeluld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjesdie over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praatquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
waarom blijf en blijf en blijf jij maar op al die datingsites zitten, als ze je nooit een succes opleveren en je er alleen maar kritiek op hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
Anyway, Knuz.nl inmiddels eens geprobeerd. Maar de enige dames die mijn profiel checken zijn 40+ ers en de dames die ik zelf een mailtje had gestuurd (en vervolgens niet reageren), dus die site is ook niet veel soeps gok ik.
Ha! Lekker, zo'n depri mailtje tussen al dat vrolijke happy single geweld
Daar zit 'm het probleem juist in. Er komen geen dames op onze feestjes want we hebben geen vriendinnen in onze vriendenkring (herstel: een enkeling die al samenwoont en zelf geen vriendinnen meeneemt).quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
Ach gewoon niet te veel "zoeken" en gewoon kijken wat je op je pad tegenkomt.
Vaak op feestjes van vrienden of zo zitten er best wel leuke dames die het single-zijn ook zat zijn.
Dat hoor je vaak ja, maar volgens mij is dat onzin. Ik heb sinds een jaar een soort vriendenclubje met een paar collega's, allemaal boven de 30, sommige vrijgezel, andere niet. Tuurlijk hebben mensen het druk en hebben ze over het algemeen een sociaal leven, maar niemand heeft het zo druk en heeft zo'n gevuld sociaal leven dat ie er niet 1 persoon bij kan/wil hebben met wie het super klikt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
En omdat veel mensen na hun 30e helemaal geen behoefte meer hebben aan vriendschap omdat ze al een druk leven en grote vriendenkring hebben.
Hier zeg je zelf eigenlijk al dat die mannen nooit leuk genoeg zijn geweest! Maar dat wilden vrouwen eerst nog wel proberen maar nu niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
....En wordt de spoeling ook dunner (voor de mannen dan); niet omdat de dames allemaal al een relatie hebben, maar meer omdat ze steeds meer levenservaring krijgen en steeds kritischer worden.....
Ik weet niet of iedereen wel zo berekenend te werk gaat. Volgens mij wil je gewoon iemand die bij je past omdat je wel wat leukers kunt verzinnen dan tijd doorbrengen met iemand die niet bij je past. Zonder je daarbij met kansrekening en toekomstplanningen bezig te houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef ToT het volgende:
Na je 30e wil je vaak toch wel liever iemand waarvan je wat meer het gevoel hebt dat diegene echt bij je past, zodat je niet over een paar jaar WEER alleen bent, en dus WEER een paar jaar ouder bent als je weer iemand zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |