Erkenningquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef Tegan het volgende:
In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.quote:
Ze is 22, die wordt heus nog wel een keertje singlequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
liefie_. Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
Hoelang hebben jullie al? Je bent ookal nooit meer in het Tilburg-topic of op Loosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
Owja! Ik heb er alleen niets van meegekregenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Toen was ik er niet bij, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
DOn't worry... het was erg saai wanneer je geen Tegan-avonturen aan het beleven wasquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Begin van het singles woordenboek ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
ooit was het nog een praat-over-het-leven-als-Single-topic, maar over perikelen als "het leven is veul duurder, kijk bijvoorbeeld naar de éénpersoonsmaaltijden bij AH" raak je ook snel uitgeluld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjesdie over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praatquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
waarom blijf en blijf en blijf jij maar op al die datingsites zitten, als ze je nooit een succes opleveren en je er alleen maar kritiek op hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
Anyway, Knuz.nl inmiddels eens geprobeerd. Maar de enige dames die mijn profiel checken zijn 40+ ers en de dames die ik zelf een mailtje had gestuurd (en vervolgens niet reageren), dus die site is ook niet veel soeps gok ik.
Ha! Lekker, zo'n depri mailtje tussen al dat vrolijke happy single geweld
Daar zit 'm het probleem juist in. Er komen geen dames op onze feestjes want we hebben geen vriendinnen in onze vriendenkring (herstel: een enkeling die al samenwoont en zelf geen vriendinnen meeneemt).quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
Ach gewoon niet te veel "zoeken" en gewoon kijken wat je op je pad tegenkomt.
Vaak op feestjes van vrienden of zo zitten er best wel leuke dames die het single-zijn ook zat zijn.
Dat hoor je vaak ja, maar volgens mij is dat onzin. Ik heb sinds een jaar een soort vriendenclubje met een paar collega's, allemaal boven de 30, sommige vrijgezel, andere niet. Tuurlijk hebben mensen het druk en hebben ze over het algemeen een sociaal leven, maar niemand heeft het zo druk en heeft zo'n gevuld sociaal leven dat ie er niet 1 persoon bij kan/wil hebben met wie het super klikt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
En omdat veel mensen na hun 30e helemaal geen behoefte meer hebben aan vriendschap omdat ze al een druk leven en grote vriendenkring hebben.
Hier zeg je zelf eigenlijk al dat die mannen nooit leuk genoeg zijn geweest! Maar dat wilden vrouwen eerst nog wel proberen maar nu niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
....En wordt de spoeling ook dunner (voor de mannen dan); niet omdat de dames allemaal al een relatie hebben, maar meer omdat ze steeds meer levenservaring krijgen en steeds kritischer worden.....
Ik weet niet of iedereen wel zo berekenend te werk gaat. Volgens mij wil je gewoon iemand die bij je past omdat je wel wat leukers kunt verzinnen dan tijd doorbrengen met iemand die niet bij je past. Zonder je daarbij met kansrekening en toekomstplanningen bezig te houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef ToT het volgende:
Na je 30e wil je vaak toch wel liever iemand waarvan je wat meer het gevoel hebt dat diegene echt bij je past, zodat je niet over een paar jaar WEER alleen bent, en dus WEER een paar jaar ouder bent als je weer iemand zoekt.
Of juist niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:54 schreef ToT het volgende:
En die zijn dus zoals Knipoogje zei, een stuk kritischer.
Haha, maar dat wil je dus ook niet. Ik heb wel een paar (hoogopgeleide) vrienden die gewoon niet om konden gaan met de kritisch hoogopgeleide Nederlandse vrouw. Niet omdat het lelijke sukkeltjes zijn, maar ze zijn erg zachtaardig, weten niet goed hoe assertieve vrouwen aan te spreken; die lopen gewoon over ze heen. Die hebben allebei een (redelijk opgeleid) importbruidje genomen uit Azie of Zuid Amerika. Hoe dat op de lange termijn uitpakt weet ik niet, maar voorlopig lijkt het echte liefde als ik ze zo zie.quote:
Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Je klinkt nu als iemand die met spijt terugkijkt op zijn leven en zichzelf tot het einde van zijn leven als een eenzaam persoon ziet. Kom op: je bent pas een jaar ouder dan ik!
Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoegquote:Ik zie dat je in de ICT zit. Ikzelf heb zo'n 10 jaar in de ICT gezeten en inderdaad: veel vrouwen vinden het een afknapper als je veel van PC's afweet en dat ook uitstraalt. Hebben wel eens mensen uit zichzelf aan je gevraagd of je in de ICT zit?
Yep, ik heb ook nieuwe baan genomen, straks andere woonplaats, andere sportvereniging enzo. Wat ik wel vervelend vind is dat alles altijd van mij uit moet komen. Als ik niets doe, nodigt niemand mij uit (op mijn vaste vrienden na dan). Als ik niets zeg, zegt niemand wat tegen mij. Terwijl *als* ik wat voorstel dan is iedereen van 'ja leuk! gezellig!' of als ik dan een gesprek begin, zijn we zo 2 uur verder. Dat frustreert me eigenlijk nog het meest. Altijd maar de nummer 4 of 5 of 10 zijn. Ik wil wel ook wel eens iemands nummer 1 zijn. 10 jaar geleden was ik dat ook enkele keren, maar ineens hield het op.quote:Inmiddels heb ik door bepaalde aanbiedingen een heel andere baan en heb intussen ook COMPLEET andere hobby's, waardoor ik heel andere kennissen heb gekregen.
Een verhuizing is inderdaad vaak een mooi nieuw begin met talloze mogelijkheden. Ikzelf hoop ook binnenkort te kunnen verhuizen, ik moet alleen mijn huis nog zien te verkopen.
Je bent nog niet dood of zoquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.
[..]
Dat zit allemaal tussen je orenquote:Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoeg
Wat overigens wel dubbel is. Als je in de ICT zit wordt dat als afknapper ervaren soms, maar als je overkomt alsof je je schaamt dat je een computernerd bent wordt dat vaak ook als afknapper gezien. Kortom, ik zeg gewoon dat ik in de IT werk en krijg soms het antwoord 'je ziet er niet uit als iemand die in de IT werkt'. Belachelijk dat ik dat als compliment moet zien
[..]
Oh, daar ben ik zelf ook van overtuigd. De truuk is om zoveel mogelijk dekseltjes te passen. En dat is soms lastig als je omgeving alleen uit potjes bestaat of potjes waarop een dekseltje geschroefd zitquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Dus nog steeds geld op ieder potje past een dekseltje
Oh dus ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik zelf knap eerder af op iemand die sport instructeur is of zo(hij waarschijnlijk ook op mij want ik ben ultiem lui
)
Al 13 maandenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:37 schreef ToT het volgende:
Graag gedaan!
Ja ik zou ook altijd nog een keer daten met iemand die ik alleen via MSN ken, maar telkens komt er weer wat tussen!
Heb gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de Griek in de stad in de buurt. Dat vond ze wel leukquote:Hmm, ik zit erover te denken om een collega mee uit te vragen.
Ik heb het idee dat ze me wel ziet zitten maar ik wil niet dat als het iets wordt of juist niets wordt er een ongemakkelijk gevoel op het werk ontstaat.
Ze heeft namelijk ook iets gehad met een andere collega en af en toe is daar nog wel flinke wrijving
Dilemma !
Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:11 schreef ToT het volgende:
"Dat overkomt altijd de ander, waarom overkomt mij dat nooit?"
Wat mij opviel bij die vrienden én bij mezelf toen ik mijn relaties kreeg, is dat zij en ik gewoon alles lekker los hebben kunnen laten. Een relatie krijgen is een heerlijke aanvulling op je leven, maar het is niet noodzakelijk om je leven COMPLEET te maken. Je moet niet het idee hebben dat er iets mist in je leven.
Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?
Ik denk dat ik met 1 goede vriend(in) misschien al blij genoeg zou zijn zodat ik niet perse ook nog een relatie wil, maar met alleen maar ouders en kennissen wordt het wel heel mager allemaal. Dan kan ik nog genieten van lekker eten, zon en dat soort dingen, maar zonder/met te weinig mensen in je leven kan je je jezelf moeilijk verwijten eenzaam te zijn.
Ik vind het echt knap als iemand zonder vrienden en zonder relatie gelukkig kan zijn.
Maja no offence maar als hij/zij nog nooit vrienden heeft gehad en hij/zij scharrelt er wat op via internet gok ik dat het geen langdurige relaties van 10 jaar innige vriendschap zullen worden lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:01 schreef ToT het volgende:
Dat kan HEEL erg confronterend zijn, maar is misschien wel een goed idee.
In ieder geval moet je niet te veel in een isolement zitten....niet hele avonden achter je PC zitten gamen of zo.
Als je niet meteen het uitgangsleven in wil duiken, kun je ook eerst gewoon een leuke chatbox opzoeken. Niet meteen alle aandacht naar je trekken; toon juist aandacht voor de ander. Veel mensen kunnen dat enorm waarderen.
Wees relaxed....je hoeft niet altijd degene te zijn die voor een leuke sfeer moet zorgen of zo.
(Gewoon dingen die in me opkomen; niets persoonlijks bedoeld.)
Ja ik doe veel leuke dingen, ik heb gelukkig altijd veel hobby's en interesses gehad en ik ontmoet ook wel mensen, maar als je 's avonds in je bedje ligt is dat niet voldoende. Ik speel bijv. piano, nou, dat is heerlijk op het moment dat ik het doe en een beetje geluk haal ik er ook wel uit, maar ja er zijn dus momenten op de dag dat je niet bezig bent...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef ToT het volgende:
Diginoob, goeie inderdaad.
Ik ben ook vrij lang alles behalve populair geweest, maar heb altijd wel sowieso 1 vriend of vriendin gehad, hoewel niet alle vriendschappen even goed waren.
Gelukkig zijn, helemaal in je eentje......feitelijk moet het kunnen, maar ik besef ook wel dat dat eigenlijk een ondoenlijke opgave lijkt.
Heb je hobby's en interesses? Bezoek je wel eens leuke kleine onbekendere websites buiten Fok? Op kleine sites heb je meer kans om vriendschappen te krijgen, maar het beste is natuurlijk om echt het LEVEN in te duiken.(Makkelijekr gezegd dan gedaan, uiteraard...)
Ik heb het er vaak met ze over maar ze weten het ook niet. Mijn moeder zegt altijd dat ik gewoon niet een potje ben waar veel dekseltjes makkelijk oppassen, maar daar kom ik natuurlijk ook niet veel verder mee.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'
Misschien eens aan familieleden vragen waarom zij denken dat je geen vriendien hebt?
Hmmm, behalve dan wanneer je met mij de nacht hebt doorgebracht en ik je wakker maak met een verse cappucino natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef thaleia het volgende:
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
quote:Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef ToT het volgende:
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
Nee, dat klopt niet. Ik heb met elke internetdate die ik tot nu toe heb gehad nooit aan mijn kant een klik gevoeld. Daar baal ik juist van. 't is altijd alleen maar gezellig (meestal duurt de date veel langer dan gepland, wat altijd een goed teken is dat het in ieder geval gezellig is). Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.quote:Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was![]()
Wellicht laten ze je gewoon jagen?quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Knipoogje het volgende:
Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.
Vertelquote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
Ik was er al hoorquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!
En welkom Principessa.Farfella
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop doorquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |