abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57981774
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Dank
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:23:37 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57982280
Ik zal me hier toch nog maar even melden, ik hoop dat dat het volgende topic niet meer nodig is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57982429
Weekend .
pi_57982430
Ik kwam even kijken wie er nog single is en hoe het allemaal gaat en zo!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_57982452
liefie_ . Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
pi_57982775
Nope
Nog steeds erg blij met vriendje!
pi_57983047
Tof . Ik bedoelde het helemaal niet zo gemeen als dat het overkwam hoor .

In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven , iemand in een relatie. Heb je nog tips ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 11-04-2008 15:03:49 ]
pi_57983126
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef Tegan het volgende:
In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven
Erkenning .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_57983228
Nee behalve the obvious
Je moet eerst blij zijn met jezelf etc etc
pi_57983250
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Erkenning .
. Wil je het ontkennen dan ?
pi_57983306
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Wil je het ontkennen dan ?
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
pi_57983343
Liefie_ zijn is erg tof hoor
Over het algemeen genomen dan
pi_57983444
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
liefie_ . Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
Ze is 22, die wordt heus nog wel een keertje single
pi_57983479
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
pi_57983498
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
pi_57983524
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
Hoelang hebben jullie al? Je bent ookal nooit meer in het Tilburg-topic of op Loos .
pi_57983619
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn .
pi_57983628
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
pi_57983741
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Owja! Ik heb er alleen niets van meegekregen . Zie verhaal vorige topic. 3 mei, een nieuwe kans.
pi_57983777
Dan kan ik niet
Maar sorry ik heb het idee dat ik de boel aan het vervuilen ben met slowchat dus ik ben er vandoor!
Ik hops wel rond in het echte slowchat topic!
pi_57983908
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn .
Toen was ik er niet bij, dus daar kan ik niet over oordelen . Het is een beetje eeen tweestrijd. Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjes die over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.

liefie_
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:56:33 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57984445
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
DOn't worry... het was erg saai wanneer je geen Tegan-avonturen aan het beleven was
pi_57984683
Cool.

Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:18:17 #24
101353 mrbox
Miep miep
pi_57984998
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.

Begin van het singles woordenboek ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:36:38 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57985444
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjes die over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.
ooit was het nog een praat-over-het-leven-als-Single-topic, maar over perikelen als "het leven is veul duurder, kijk bijvoorbeeld naar de éénpersoonsmaaltijden bij AH" raak je ook snel uitgeluld.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57986052
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.

pi_57987785
Weekend of niet: ik zit hier met griep thuis.

Morgen een tof feessie waar ik naar toe zou gaan, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:09:25 #28
11102 knep
Mountainfreak
pi_57990595
Nog steeds single .
pi_57992094
Mijn single verhaal van vanavond:

Ik zag een knappe Koreaanse of Thaise dame bij het uitgaan. Ze was aan het dansen met een vent die haar tasje om had, dus ik dacht die horen bij elkaar. Ze keek me echter steeds aan en ik ging vor de verandering terug kijken, ze begon te lachen naar me en ik ging terug lachen. De dame in kwestie kwam naar me toe om te melden dat ik lang was, origineel of niet? Ik vind van niet, maar ze is knap dus het mag.

Ik vroeg of ze met hem was, maar ze zei dat ze gewoon vrienden waren maar hij vind haar wel leuk. Dát was te merken, die kerel trok haar steeds bij mij weg en omhelsde haar en weet ik veel wat die trieste kerel allemaal probeerde. Hij faalde minstens 40 keer met een poging tot zoenen, zonder gein.

Hij was te jaloers en te kansloos, maar ik had geen zin aan gezeik of geouwehoer. Ik dansde nog een paar keer met haar en toen ging ik niet meer achter haar aan, ik voelde me gewoon kut voor hem, omdat hij echt enorm verliefd leek te zijn op dat meisje..

Nu ben ik terug thuis en denk ik "fuck, ik had er echt voor moeten gaan", maar ik denk dat ik het toch wel goed opgelost heb..

en ik heb een ander koreaans meisje gezoend die over een relatie begon waarna ik nodig naar huis moest.

Oh en ik vond 2 dollar op de terugweg! That made my night!
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:15:02 #30
11102 knep
Mountainfreak
pi_57992160
Internationaal gezelschap daar.
pi_57994904
Rick, scoor nu een keer eens echt
pi_57995806
Ey ik zei niks over "scoren", ik zei netjes dat ik had gezoend
Maak AANNNNNNNNNNN ik heb huisgenoten die NIET uit gaan en op staan om 8 uur, ik heb gvd 2 uur slaap gehad.
Ik ga snel op zoek naar een woning waar je een eigen slaapkamer hebt!
pi_57995853
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken

Anyway, Knuz.nl inmiddels eens geprobeerd. Maar de enige dames die mijn profiel checken zijn 40+ ers en de dames die ik zelf een mailtje had gestuurd (en vervolgens niet reageren), dus die site is ook niet veel soeps gok ik.

Ha! Lekker, zo'n depri mailtje tussen al dat vrolijke happy single geweld
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57996134
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Ik heb werkelijk waar geen idee . Je bent er nu, dus niet uitgefilterd en als Knipoogje was je er twee jaar geleden sowieso al niet .
  zaterdag 12 april 2008 @ 06:44:26 #35
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57997089
Waarom zou het aan de site liggen?

En tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57997486
Ach gewoon niet te veel "zoeken" en gewoon kijken wat je op je pad tegenkomt.
Vaak op feestjes van vrienden of zo zitten er best wel leuke dames die het single-zijn ook zat zijn.

Mijn laatste vriendin heb ik leren kennen op een meeting van een website die ik bij mij thuis heb georganiseerd, en de vriendin daarvoor heb ik op een feestje bij een goede vriendin leren kennen.

Vandaag zou ik ook weer naar een verjaardag gaan, maar ik heb griep, ben zwaar verkouden en heb daarbij OOK ontstoken ogen!
Als ik NU geen woman-magnet ben, weet ik het ook niet meer!
pi_57998172
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:

Anyway, Knuz.nl inmiddels eens geprobeerd. Maar de enige dames die mijn profiel checken zijn 40+ ers en de dames die ik zelf een mailtje had gestuurd (en vervolgens niet reageren), dus die site is ook niet veel soeps gok ik.

Ha! Lekker, zo'n depri mailtje tussen al dat vrolijke happy single geweld
waarom blijf en blijf en blijf jij maar op al die datingsites zitten, als ze je nooit een succes opleveren en je er alleen maar kritiek op hebt?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_57998362
Tja ik kan me voorstellen dat mensen dat als de enige hoop kunnen zien, maar als je verbitterd raakt dat het daar ook niet mee lukt, straal je dat gewoon uit en dan schiet het helemaal niet meer op.

Ikzelf ben nu 33. Jaren geleden heb ik me ook voor een korte periode bij een datingsinstantie ingeschreven, maar dat liep op niets uit. In de tussentijd heb ik zoals gezegd via meer "reguliere" wegen toch een paar leuke relaties opgebouwd, waar ik gewoon ook echt de voorkeur aan geef.
Internetdaten met iemand die je via een gewone website hebt leren kennen: leuk! Maar echt je ergens inschrijven in het kader van: "Ik wil een vriendin en zoek iemand die ook echt een vriend wil".....nee, komt wat krampachtig op mij over. Die inschrijving van een aantal jaren geleden ging dan ook helemaal tegen mijn gevoel in, en achteraf gezien was het ook gewoon niet nodig geweest.

Gewoon lekker laten gebeuren wat er gebeuren gaat, en zo niet, dan niet! Relaties zijn fijn en ik zou er ook echt best wel weer eentje willen, maar dan wel met iemand die echt bij mij past. Ik vermaak me tot die tijd ook zo wel.

Zorg gewoon dat je lekker in je vel zit, zelfverrtouwen hebt en een OPRECHT positief zelfbeeld hebt en niet verbitterd naar de wereld kijkt; dat scheelt een heleboel.
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:47:03 #39
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57998438
*kijkt*

Nee, hier niks veranderd

Bij mij ook niet, ben alleen een jaar ouder
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57998942
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
Ach gewoon niet te veel "zoeken" en gewoon kijken wat je op je pad tegenkomt.
Vaak op feestjes van vrienden of zo zitten er best wel leuke dames die het single-zijn ook zat zijn.
Daar zit 'm het probleem juist in. Er komen geen dames op onze feestjes want we hebben geen vriendinnen in onze vriendenkring (herstel: een enkeling die al samenwoont en zelf geen vriendinnen meeneemt).

Ik zie datingsites eerder als een manier om meer stapvriendinnen te krijgen om meer uit te kunnen gaan, die zelf weer vrijgezelle vriendinnen hebben. Dan kom je ook wat losser over lijkt me, als je een date niet meteen ziet als een potentiele relatie. Maar goed, dan moet er wel gereageerd worden. Dit jaar verhuis ik waarschijnlijk, dus dan word ik ook lid van nieuwe sportclubs, kom ik ook vast nieuwe mensen tegen. Maar het blijft lastig op je 34e hoor. Dus ook mijn tip aan de 20ers: werk aan je sociale kring, want na je 30e is het lastig om dit uit te breiden. En wordt de spoeling ook dunner (voor de mannen dan); niet omdat de dames allemaal al een relatie hebben, maar meer omdat ze steeds meer levenservaring krijgen en steeds kritischer worden. En omdat veel mensen na hun 30e helemaal geen behoefte meer hebben aan vriendschap omdat ze al een druk leven en grote vriendenkring hebben.
pi_58001713
34, kan me geen beeld maken van hoe het uitgaan dan zal zijn voor mij. Apart om daar over na te denken..fuck ik moet knetterhard genieten van deze jaartjes Dus weer uit vanavond whooohhh

Nou ja, met vrienden zit het wel goed Weet natuurlijk niet wat er de komende 8 (!!) jaar komen gaat, maar heb er wel vertrouwen in.
pi_58001801
Je klinkt nu als iemand die met spijt terugkijkt op zijn leven en zichzelf tot het einde van zijn leven als een eenzaam persoon ziet. Kom op: je bent pas een jaar ouder dan ik!
Ik zie dat je in de ICT zit. Ikzelf heb zo'n 10 jaar in de ICT gezeten en inderdaad: veel vrouwen vinden het een afknapper als je veel van PC's afweet en dat ook uitstraalt. Hebben wel eens mensen uit zichzelf aan je gevraagd of je in de ICT zit? Da's geen goed teken! (Ikzelf heb overigens altijd een grafhekel gehad aan gesprekken die over de nieuwste GeForce videokaart of Asus moederbord gingen of whatever.)

Inmiddels heb ik door bepaalde aanbiedingen een heel andere baan en heb intussen ook COMPLEET andere hobby's, waardoor ik heel andere kennissen heb gekregen.
Een verhuizing is inderdaad vaak een mooi nieuw begin met talloze mogelijkheden. Ikzelf hoop ook binnenkort te kunnen verhuizen, ik moet alleen mijn huis nog zien te verkopen.

It's never too late to change your life!
En je hebt gelijk dat vrouwen op onze leeftijd meer levenservaring hebben en kritischer kunnen zijn, maar het is juist heel goed als iemand weet wat-ie wil, en dat kritischer zijn hoeft niet altijd: hoewel single vrouwen in het algemeen vaker gelukkiger zijn dan single mannen en het vaak gewoon naar hun zin hebben met hun vriendinnen, zijn er ook genoeg die echt wel een keer willen gaan settelen.

En wat stappen betreft: ga gewoon lekker stappen met je kameraden! Ik heb regelmatig best leuk contact met meiden als ik bijvoorbeeld een concertje pik.

(LOL @ Google ads trouwens: mijn vrienden proberen me ook steeds naar Lexa te schoppen.)

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 12-04-2008 13:37:23 ]
pi_58001911
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
En omdat veel mensen na hun 30e helemaal geen behoefte meer hebben aan vriendschap omdat ze al een druk leven en grote vriendenkring hebben.
Dat hoor je vaak ja, maar volgens mij is dat onzin. Ik heb sinds een jaar een soort vriendenclubje met een paar collega's, allemaal boven de 30, sommige vrijgezel, andere niet. Tuurlijk hebben mensen het druk en hebben ze over het algemeen een sociaal leven, maar niemand heeft het zo druk en heeft zo'n gevuld sociaal leven dat ie er niet 1 persoon bij kan/wil hebben met wie het super klikt.

Sterker nog, volgens mij willen heel veel mensen van boven de 30 dit wel, want ik heb weer van twee andere collega's gehoord dat ze stiekem wel een beetje jaloers zijn op dat clubje van ons.

En bekijk de cijfers over eenzaamheid in dit land. Ik wed dat 80% van de 30+-ers er wel een toffe vriend bij zou willen hebben.

Het moet alleen dan dus wel klikken, voor nieuwe mensen waar het matig leuk mee is maak je op een bepaald moment inderdaad minder snel tijd vrij dan je op je 20e zou hebben gedaan toen je tijd had om met jan en alleman op te trekken.
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:51:30 #44
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58002192
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
....En wordt de spoeling ook dunner (voor de mannen dan); niet omdat de dames allemaal al een relatie hebben, maar meer omdat ze steeds meer levenservaring krijgen en steeds kritischer worden.....
Hier zeg je zelf eigenlijk al dat die mannen nooit leuk genoeg zijn geweest! Maar dat wilden vrouwen eerst nog wel proberen maar nu niet meer

Ik vind dat iedereen, ongeacht leeftijd of geslacht, kritisch moet zijn. Je begint een relatie toch met de insteek om samen oud te worden? Dan wil je toch alleen het beste! Oud worden doe je toch wel (de meesten van ons iig), dat doe je dan toch liever met de man / vrouw van je dromen dan met iemand die je eigenlijk net niet leuk genoeg vindt
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58002567
Neuh, als je jong bent, val je vaak nog wel op een leuk smoeltje, een schattig lachje of dat soort zaken.
Na verloop van tijd en na een aantal relaties weet je inmiddels wel wat wel en wat niet belangrijk is in een relatie.

Iemand die een knap koppie heeft maat verder onuitstaanbaar is, wil je niet samen oud mee worden.
Een avontuurlijk iemand zal zich snel vervelen met een huismus, tenzij die huismus zich laat overhalen om ook avontuurlijker te gaan worden. Aan de andere kant hoeft die avontuurlijke persoon ook lang niet altijd alles samen te doen met de huismus: beiden hebben zo hun eigen vriendenkringen om samen dingen mee te doen, maar af en toe wel samen iets leuks doen is toch wel een must.
Een hopeloze romanticus en een compleet nuchtere boer gaan ook niet vaak goed samen; de één heeft bepaalde behoeftes en de ander vindt dat maar onzin.

Dat soort dingen let je in je tienerjaren vaak niet echt op: je vindt elkaar leuk, krijgt een relatie met elkaar en kijkt dan wel weer verder. (Uitzonderingen daargelaten uiteraard!)
Na je 30e wil je vaak toch wel liever iemand waarvan je wat meer het gevoel hebt dat diegene echt bij je past, zodat je niet over een paar jaar WEER alleen bent, en dus WEER een paar jaar ouder bent als je weer iemand zoekt.
pi_58002723
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef ToT het volgende:
Na je 30e wil je vaak toch wel liever iemand waarvan je wat meer het gevoel hebt dat diegene echt bij je past, zodat je niet over een paar jaar WEER alleen bent, en dus WEER een paar jaar ouder bent als je weer iemand zoekt.
Ik weet niet of iedereen wel zo berekenend te werk gaat. Volgens mij wil je gewoon iemand die bij je past omdat je wel wat leukers kunt verzinnen dan tijd doorbrengen met iemand die niet bij je past. Zonder je daarbij met kansrekening en toekomstplanningen bezig te houden.
pi_58003015
Mwoah, ik heb die uitspraak regelmatig van vrouwen in mijn kennissenkring te horen gekregen. (Gewoon als vrienden onderling.)
Okee, dat waren overigens wel vrouwen die wel een stukkie ouder waren dan ikzelf.
pi_58003171
Jaaaaaaa okee, voor vrouwen met een tikkend klokje komt er meer bewuste planning bij kijken. Daar heb je gelijk in.
pi_58003388
En die zijn dus zoals Knipoogje zei, een stuk kritischer.

Aan de andere kant zijn er nog genoeg single dames van 25 - 30 die gewoon lekker luchtig aan het daten zijn.
Ikzelf kom die dames helaas niet al te vaak tegen, maar aan de andere kant heb ik ook geen haast. Ik heb een aantal zeer goede vriendinnen met wie ik ook lief en leed kan delen en voor wie ik altijd klaar sta en met wie ik echt lol kan trappen enzo. Het is alleen net geen relatie.
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:56:30 #50
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_58003421
Als single het weekend in, en idem het weekend uit.

Gaap
pi_58003448
Ik heb niet alles mee gelezen en ik mag hier eigenlijk natuurlijk ook niet meer posten

Maar naar mijn idee knipoogje leg je nogal wat druk op jezelf
Als je er de hele tijd me bezig bent ontmoet je sowieso niemand
Vooral niet als er ook nog druk achter zit als dingen als mn biologische klokje etc
pi_58003452
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:54 schreef ToT het volgende:
En die zijn dus zoals Knipoogje zei, een stuk kritischer.
Of juist niet.
pi_58004191
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:57 schreef thaleia het volgende:
Of juist niet.
Haha, maar dat wil je dus ook niet. Ik heb wel een paar (hoogopgeleide) vrienden die gewoon niet om konden gaan met de kritisch hoogopgeleide Nederlandse vrouw. Niet omdat het lelijke sukkeltjes zijn, maar ze zijn erg zachtaardig, weten niet goed hoe assertieve vrouwen aan te spreken; die lopen gewoon over ze heen. Die hebben allebei een (redelijk opgeleid) importbruidje genomen uit Azie of Zuid Amerika. Hoe dat op de lange termijn uitpakt weet ik niet, maar voorlopig lijkt het echte liefde als ik ze zo zie.

Persoonlijk zou ik zoiets nooit doen. Al dat gedoe met inburgeren (dat examen is trouwens een lachertje, die haalden ze op hun sloffen zonder 1 woord Nederlands te spreken), taal leren en elk jaar naar hetzelfde land om de familie te bezoeken
pi_58004375
Heb je er niet meer aan om iets assertiver te worden dan gewoon een import bruid die waarschijnlijk niet eens van je houdt te bestellen?
Dat is echt het toppunt van jezelf foppen
Naja
pi_58004407
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Je klinkt nu als iemand die met spijt terugkijkt op zijn leven en zichzelf tot het einde van zijn leven als een eenzaam persoon ziet. Kom op: je bent pas een jaar ouder dan ik!
Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.
quote:
Ik zie dat je in de ICT zit. Ikzelf heb zo'n 10 jaar in de ICT gezeten en inderdaad: veel vrouwen vinden het een afknapper als je veel van PC's afweet en dat ook uitstraalt. Hebben wel eens mensen uit zichzelf aan je gevraagd of je in de ICT zit?
Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoeg
Wat overigens wel dubbel is. Als je in de ICT zit wordt dat als afknapper ervaren soms, maar als je overkomt alsof je je schaamt dat je een computernerd bent wordt dat vaak ook als afknapper gezien. Kortom, ik zeg gewoon dat ik in de IT werk en krijg soms het antwoord 'je ziet er niet uit als iemand die in de IT werkt'. Belachelijk dat ik dat als compliment moet zien
quote:
Inmiddels heb ik door bepaalde aanbiedingen een heel andere baan en heb intussen ook COMPLEET andere hobby's, waardoor ik heel andere kennissen heb gekregen.
Een verhuizing is inderdaad vaak een mooi nieuw begin met talloze mogelijkheden. Ikzelf hoop ook binnenkort te kunnen verhuizen, ik moet alleen mijn huis nog zien te verkopen.
Yep, ik heb ook nieuwe baan genomen, straks andere woonplaats, andere sportvereniging enzo. Wat ik wel vervelend vind is dat alles altijd van mij uit moet komen. Als ik niets doe, nodigt niemand mij uit (op mijn vaste vrienden na dan). Als ik niets zeg, zegt niemand wat tegen mij. Terwijl *als* ik wat voorstel dan is iedereen van 'ja leuk! gezellig!' of als ik dan een gesprek begin, zijn we zo 2 uur verder. Dat frustreert me eigenlijk nog het meest. Altijd maar de nummer 4 of 5 of 10 zijn. Ik wil wel ook wel eens iemands nummer 1 zijn. 10 jaar geleden was ik dat ook enkele keren, maar ineens hield het op.

Maar goed, ik lees genoeg R&P topics om te weten dat er genoeg mensen zijn met wie het nog veel slechterwel slecht gaat. -edit- het gaat helemaal niet slecht met mij, goede baan, goed inkomen, leventje op orde, alleen van happy single afgezakt naar unhappy single...moet mezelf effe een kickstart geven om daar wat aan te doen.
pi_58004540
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.
[..]
Je bent nog niet dood of zo
Je bent nog niet eens op de helft!
Pak die kansen nu dan of creeer ze!
quote:
Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoeg
Wat overigens wel dubbel is. Als je in de ICT zit wordt dat als afknapper ervaren soms, maar als je overkomt alsof je je schaamt dat je een computernerd bent wordt dat vaak ook als afknapper gezien. Kortom, ik zeg gewoon dat ik in de IT werk en krijg soms het antwoord 'je ziet er niet uit als iemand die in de IT werkt'. Belachelijk dat ik dat als compliment moet zien
[..]
Dat zit allemaal tussen je oren
Er zijn genoeg vrouwen die het wel interesant vinden
Ik zelf knap eerder af op iemand die sport instructeur is of zo (hij waarschijnlijk ook op mij want ik ben ultiem lui )
Dus nog steeds geld op ieder potje past een dekseltje
pi_58004843
Dat gevoel wat jij nu hebt, heb ik vroeger ook gehad, Knipoogje.
Altijd maar degene zijn die het initiatief moet nemen om iets af te spreken met vrienden enzo.
Meiden zagen mij altijd als "het makkertje", "de allerbeste vriend aan wie ze alles kunnen toevertrouwen" en meer van dat soort dingen.
Als je je daar op blind gaat staren, vreet het je echt op, het verteert je. Je raakt wanhopig en verbitterd.

Let it go....

Sommige vrienden van me waren even oud als jij toen zij nog single waren en hebben toch een relatie gekregen. Eentje daarvan gaat binnenkort trouwen.

"Dat overkomt altijd de ander, waarom overkomt mij dat nooit?"

Wat mij opviel bij die vrienden én bij mezelf toen ik mijn relaties kreeg, is dat zij en ik gewoon alles lekker los hebben kunnen laten. Een relatie krijgen is een heerlijke aanvulling op je leven, maar het is niet noodzakelijk om je leven COMPLEET te maken. Je moet niet het idee hebben dat er iets mist in je leven.

@ in de ICT werken: vaak als ik zei dat ik in de ICT werkte, kreeg ik meteen als antwoord: "Oh, dus jij bent ook zo'n nerd?"
Dus op een gegeven moment zei ik maar als men mij naar mijn baan vroeg: "Ik werk in de ICT. Je weet wel: tussen al die nerds." (Hij is slecht, ik weet het! ) Ik zei er wel altijd achteraan dat dat laatste maar een geintje was, aangezien ik eigenlijk nooit een echte nerd als collega heb gehad.

Mjin leventje zit nu gewoon lekker in elkaar: een fijne vriendenkring bestaande uit gozers en meiden uit verschillende leeftijdscategorieën (16 - 50), ik zit lekker in m'n vel, ben veel bezig op spiritueel gebied (met name Reiki en aanverwante zaken), kan shit wat me overkomt goed loslaten, ga regelmatig de natuur of de stad in om foto's te maken, heb een aardige baan......tja een vriendin er bij zou het plaatje wel fijn aanvullen, maar het is geen must.
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:21:54 #58
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_58005010
Vanavond weer een avond stappen met mijn vrienden als single. I'm loving it. Ik sta niet onwelwillend tegenover een vaste relatie, echter wil ik dan alleen gaan voor een serieuze relatie en geen flirtje van een paar weken. Dan blijf ik liever vrijgezel: geen verantwoording afleggen naar iemand, plezier maken met vrienden wanneer ik dat wil en af en toe leuke contacten op doen. Ik vind het voorlopig prima zo. Ga pas over een paar maanden weer 'zorgen' maken over een relatie.:)
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_58005533
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Dus nog steeds geld op ieder potje past een dekseltje
Oh, daar ben ik zelf ook van overtuigd. De truuk is om zoveel mogelijk dekseltjes te passen. En dat is soms lastig als je omgeving alleen uit potjes bestaat of potjes waarop een dekseltje geschroefd zit

Maar goed, back naar jullie happy singles. Volgende week in ieder geval weer eens uit met iemand die ik alleen maar van de MSN ken. We vonden het beiden tijd om de virtuele vriendschap eens om te zetten in een echte.

En TOT, bedankt voor het advies
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:10:23 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58005821
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik zelf knap eerder af op iemand die sport instructeur is of zo (hij waarschijnlijk ook op mij want ik ben ultiem lui )
Oh dus ik ben niet de enige
Miauw
pi_58006267
Graag gedaan!

Ja ik zou ook altijd nog een keer daten met iemand die ik alleen via MSN ken, maar telkens komt er weer wat tussen!
pi_58006763
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:37 schreef ToT het volgende:
Graag gedaan!

Ja ik zou ook altijd nog een keer daten met iemand die ik alleen via MSN ken, maar telkens komt er weer wat tussen!
Al 13 maanden
Ik heb er nog zo eentje, binnenkort ook maar eens uitnodigen.
pi_58006825
quote:
Hmm, ik zit erover te denken om een collega mee uit te vragen.
Ik heb het idee dat ze me wel ziet zitten maar ik wil niet dat als het iets wordt of juist niets wordt er een ongemakkelijk gevoel op het werk ontstaat.

Ze heeft namelijk ook iets gehad met een andere collega en af en toe is daar nog wel flinke wrijving

Dilemma !
Heb gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de Griek in de stad in de buurt. Dat vond ze wel leuk
Wel pas zaterdag over 2 weken, ben nl. alleen in het weekend thuis, doordeweeks op kamers.

Ach ja, we zien wel
Pauperz
pi_58010191
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:11 schreef ToT het volgende:

"Dat overkomt altijd de ander, waarom overkomt mij dat nooit?"

Wat mij opviel bij die vrienden én bij mezelf toen ik mijn relaties kreeg, is dat zij en ik gewoon alles lekker los hebben kunnen laten. Een relatie krijgen is een heerlijke aanvulling op je leven, maar het is niet noodzakelijk om je leven COMPLEET te maken. Je moet niet het idee hebben dat er iets mist in je leven.

Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?

Ik denk dat ik met 1 goede vriend(in) misschien al blij genoeg zou zijn zodat ik niet perse ook nog een relatie wil, maar met alleen maar ouders en kennissen wordt het wel heel mager allemaal. Dan kan ik nog genieten van lekker eten, zon en dat soort dingen, maar zonder/met te weinig mensen in je leven kan je je jezelf moeilijk verwijten eenzaam te zijn.

Ik vind het echt knap als iemand zonder vrienden en zonder relatie gelukkig kan zijn.
pi_58010299
Haha nu ga je twee weken lang aftellen !

Wat een verhalen van de 30+ers hierzo
Vanavond heb ik heerlijk de hele avond staan dansen in een goede club genaamd "Chinys Laundry" waar ze daft punk en justice remixjes aan het draaien waren!

Was wel aan de babbel met een dame uit Nieuw Zeeland, maar ik koos voor dansen en beetje lol hebben, dus deze avond zoenloos doorgebracht. Als er goede muziek is, vermaak ik mij prima alleen
pi_58010574
Diginoob, goeie inderdaad.
Ik ben ook vrij lang alles behalve populair geweest, maar heb altijd wel sowieso 1 vriend of vriendin gehad, hoewel niet alle vriendschappen even goed waren.

Gelukkig zijn, helemaal in je eentje......feitelijk moet het kunnen, maar ik besef ook wel dat dat eigenlijk een ondoenlijke opgave lijkt.
Heb je hobby's en interesses? Bezoek je wel eens leuke kleine onbekendere websites buiten Fok? Op kleine sites heb je meer kans om vriendschappen te krijgen, maar het beste is natuurlijk om echt het LEVEN in te duiken. (Makkelijekr gezegd dan gedaan, uiteraard...)
pi_58011278
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:07 schreef diginoob het volgende:

[..]

Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?

Ik denk dat ik met 1 goede vriend(in) misschien al blij genoeg zou zijn zodat ik niet perse ook nog een relatie wil, maar met alleen maar ouders en kennissen wordt het wel heel mager allemaal. Dan kan ik nog genieten van lekker eten, zon en dat soort dingen, maar zonder/met te weinig mensen in je leven kan je je jezelf moeilijk verwijten eenzaam te zijn.

Ik vind het echt knap als iemand zonder vrienden en zonder relatie gelukkig kan zijn.
Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'
Misschien eens aan familieleden vragen waarom zij denken dat je geen vriendien hebt?
pi_58011353
Dat kan HEEL erg confronterend zijn, maar is misschien wel een goed idee.

In ieder geval moet je niet te veel in een isolement zitten....niet hele avonden achter je PC zitten gamen of zo.
Als je niet meteen het uitgangsleven in wil duiken, kun je ook eerst gewoon een leuke chatbox opzoeken. Niet meteen alle aandacht naar je trekken; toon juist aandacht voor de ander. Veel mensen kunnen dat enorm waarderen.
Wees relaxed....je hoeft niet altijd degene te zijn die voor een leuke sfeer moet zorgen of zo.

(Gewoon dingen die in me opkomen; niets persoonlijks bedoeld.)
pi_58011460
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:01 schreef ToT het volgende:
Dat kan HEEL erg confronterend zijn, maar is misschien wel een goed idee.

In ieder geval moet je niet te veel in een isolement zitten....niet hele avonden achter je PC zitten gamen of zo.
Als je niet meteen het uitgangsleven in wil duiken, kun je ook eerst gewoon een leuke chatbox opzoeken. Niet meteen alle aandacht naar je trekken; toon juist aandacht voor de ander. Veel mensen kunnen dat enorm waarderen.
Wees relaxed....je hoeft niet altijd degene te zijn die voor een leuke sfeer moet zorgen of zo.

(Gewoon dingen die in me opkomen; niets persoonlijks bedoeld.)
Maja no offence maar als hij/zij nog nooit vrienden heeft gehad en hij/zij scharrelt er wat op via internet gok ik dat het geen langdurige relaties van 10 jaar innige vriendschap zullen worden lijkt me
Anders had je er waarschijnlijk al wel eerder ergens vrienden gemaakt
pi_58011490
Mee eens, vandaar ook die adviezen er bij.
pi_58016564
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef ToT het volgende:
Diginoob, goeie inderdaad.
Ik ben ook vrij lang alles behalve populair geweest, maar heb altijd wel sowieso 1 vriend of vriendin gehad, hoewel niet alle vriendschappen even goed waren.

Gelukkig zijn, helemaal in je eentje......feitelijk moet het kunnen, maar ik besef ook wel dat dat eigenlijk een ondoenlijke opgave lijkt.
Heb je hobby's en interesses? Bezoek je wel eens leuke kleine onbekendere websites buiten Fok? Op kleine sites heb je meer kans om vriendschappen te krijgen, maar het beste is natuurlijk om echt het LEVEN in te duiken. (Makkelijekr gezegd dan gedaan, uiteraard...)
Ja ik doe veel leuke dingen, ik heb gelukkig altijd veel hobby's en interesses gehad en ik ontmoet ook wel mensen, maar als je 's avonds in je bedje ligt is dat niet voldoende. Ik speel bijv. piano, nou, dat is heerlijk op het moment dat ik het doe en een beetje geluk haal ik er ook wel uit, maar ja er zijn dus momenten op de dag dat je niet bezig bent...
+ Ik heb zelfs 1,5 jaar gehad dat ik heel gelukkig was zonder vrienden en zonder relatie, maar sinds de winter ingezet heeft is dat weer helemaal over. Ik zit dus ook te kijken of er vakanties te boeken zijn voor aankomende winter(s) en ook zomers waarin ik van zon kan genieten en plekken kan ontdekken waar ik misschien wel zou willen wonen. Er is niet veel wat me hier bindt.
pi_58016570
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'
Misschien eens aan familieleden vragen waarom zij denken dat je geen vriendien hebt?
Ik heb het er vaak met ze over maar ze weten het ook niet. Mijn moeder zegt altijd dat ik gewoon niet een potje ben waar veel dekseltjes makkelijk oppassen, maar daar kom ik natuurlijk ook niet veel verder mee.
pi_58017286
Er zijn ook van die singles-vakanties he. Die worden mij ook vaak aangeraden, maar kweenie....

Ikzelf ben ook een alles behalve standaard persoon, maar ik beschouw dat niet als iets negatiefs.
Okee, ik zou ook wel eens wat meer willen zijn dan alleen maar het luisterend oor voor vriendinnen, maar ach....we zien wel wat de toekomst brengt.
pi_58017344
Je mama zal vast erg aardig doen omdat het je mama is
Zeg haar eens je flink de waarheid te zeggen omdat je met die antwoorden niets kunt!
Of ga met een buitenstaander praten hier over

Single vakantie zou ik nooit doen, er ligt meteen al een druk op om een vakantieliefje te scoren in mijn ogen
Ga dan gewoon op een groepsreis zoals met djoser of zo
pi_58018060
Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was

k herken dat wel, niet zozeer met teveel van nieuwe mensen verwachten zoals bij jullie het geval lijkt, maar wel qua 'verwachten dat het met studievrienden wel op dezelfde voet door kan blijven gaan', terwijl dat er vaak niet inzit vanwege vermoeiende baan, kind, emigratie, whatever. Een jaar of vijf terug werd ik daar een steeds sjacherijniger persoon door, en dan kom je in een spiraal.

Mee kappen dus Dingen gaan doen omdat jij ze leuk vindt en niet omdat je er vrienden mee maakt. Dan komt het vroeg of laat vanzelf goed (tenzij 'dingen die je leuk vindt' in jullie geval inhoudt 'alleen maar thuis achter de PC zitten')
  zondag 13 april 2008 @ 12:33:35 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58018810
Ik heb zojuist mijn hele huis vanonder tot bovenaan helemaal schoongemaakt, k was om 7 uur opgestaan en ik ben nu nét klaar; ik heb me nog nooit zó happy single gevoeld als nu..
pi_58018825
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
  zondag 13 april 2008 @ 12:36:13 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58018845
Bijna geen single meer nu alleen nog de laatste twijfels bij haar wegwerken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 13 april 2008 @ 12:42:38 #80
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58018931
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef thaleia het volgende:
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
Hmmm, behalve dan wanneer je met mij de nacht hebt doorgebracht en ik je wakker maak met een verse cappucino natuurlijk.
Maarja wat niet weet...
pi_58019010
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
  zondag 13 april 2008 @ 12:51:41 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58019088
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef ToT het volgende:
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
die is goed zeg!
pi_58019263
Ik moet ook om half 7 op doordeweeks, dat is juist waarom ik niet begrijp dat mensen het ook vrijwillig kunnen doen.

kaasplankje, ik lust geen cappucino
pi_58019733
Nee idd, zeker in het weekend ga ik echt niet om 7 uur opstaan tenzij m'n dekens in brand staan, of er iets wel HEEL bijzonders is waar ik vroeg naar toe moet.

Aan de andere kant blijf ik ook echt niet meer tot 12 uur meuren of zo.
pi_58024095
Laten we van mijn nickname anders geen werkwoord maken

Iemand op mijn werk heeft serieuze flirtpogingen ondernomen . We wisselen in het callcenter gezellig briefjes met elkaar uit maar hij is niet mijn type. Hij komt niet echt intelligent op me over of zo, maar lisschien schat ik dat niet goed in want we praten niet zoveel met elkaar. Eigenlijk wel goed zo, de stroom briefjes houdt wel een keer op en dan heb ik dat gedoe ook niet meer.
pi_58028119
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was
Nee, dat klopt niet. Ik heb met elke internetdate die ik tot nu toe heb gehad nooit aan mijn kant een klik gevoeld. Daar baal ik juist van. 't is altijd alleen maar gezellig (meestal duurt de date veel langer dan gepland, wat altijd een goed teken is dat het in ieder geval gezellig is). Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.

Daarom ben ik van mening dat het potje-dekseltje verhaal ook een flinke geluksfactor heeft. Als je in een omgeving zit met veel vrijgezelle vrouwen/mannen dan help je de geluksfactor een handje (grotere kans dat je het passende dekseltje vind). Het aantal vrije dekseltjes in mijn vriendenkring is 0. Het aantal vrije dekseltjes (waar het mee klikt) op mijn sportclubs is 0 en het aantal vrije dekseltjes op mijn werk is 1 (maar helaas valt ze niet op mij). Kortom, het is niet altijd even makkelijk. Soms heb je gewoon pech. Door te verhuizen, sportclubs veranderen en via internetdating probeer ik mijn 'kans' te verhogen. Als 1 juli het rookverbod in gaat, kom ik ongetwijfeld ook weer wat vaker in de kroeg, dus da's ook goed.
pi_58028286
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Knipoogje het volgende:
Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.
Wellicht laten ze je gewoon jagen?
pi_58028585
Dude, het is echt duidelijk dat je je er gewoon enorm op focust. (No offense uiteraard.)

Let it go....klets gewoon met gozers en meiden, ongeacht het geslacht. Zie niet in elke meid een PNO'tje of relatiemateriaal. Ga gewoon vriendschappen aan met MENSEN, niet met specifiek vrouwen. Wie weet wat je dan nog via-via tegenkomt.
pi_58028690
Iemand nog ideeen wat te doe na het etentje in het restaurant?

Dacht zelf om te vragen iets te gaan drinken in een cafe ofzow

Of is dat dan meteen teveel op een eerste date?
Pauperz
pi_58029987
Hangt er vanaf hoe gezellig het is. Drankje in een cafe lijkt me prima, zelfs op een eerste date
pi_58030341
Op dit moment zou ik wel een vriendin willen, als is het alleen maar om mijn vastzittende nek even te masseren.

Verder valt het wel mee hoor.
pi_58038169
meld
  maandag 14 april 2008 @ 10:10:52 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58038181
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
pi_58038378
Oh en nu voel ik mijzelf niet echt leuk. Dus als iemand mij leuk zou vinden. Zou ik die gene voor gek verklaren. Zit ik lekker in m'n vel dan voelt interesse veel "logischer".
pi_58038383
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
Vertel
  maandag 14 april 2008 @ 10:57:13 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58039015
Vrijdag kwam ze naar me toe voor een weekendje samen. Vrijdagavond gewoon gezellig op de bank gezeten en een aantal afleveringen van series gekeken. Verder niet al te laat naar bed ofzo. Zaterdag lekker samen naar het park geweest en de stad in om wat dingen te kopen, cadeautje etc voor 's avonds. 's Avonds gingen we naar een verjaardag van een vriend van ons die nog woont waar we beide oorspronkelijk vandaan komen. Dat was wel heel gezellig en daarna zijn we bij mijn ouders thuis gaan slapen. (was haar eigen idee) 's Zondags moest ze dan mijn ouders ontmoeten, maar dat ging ook allemaal soepeltjes. We zijn er niet al te lang gebleven en moesten daarna nog iets ophalen bij haar ouders. Ik was er al eens eerder geweest als 'gewoon een vriend' maar haar ouders hadden ook wel door dat er meer speelde. Maar ook dat ging perfect. Daarna 's avonds terug naar huis met haar, heeft ze op de bank nog wat geleerd voor haar tentamen en nog wat tv gekeken en vanochtend heb ik haar netjes afgezet op het station op weg naar mijn werk.

Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
pi_58039553
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!

En welkom Principessa.Farfella
  maandag 14 april 2008 @ 12:04:15 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58040367
Inderdaad Rick, voelt gewoon goed. En gelukkig voelt het bij haar ook net zo goed
pi_58040437
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!

En welkom Principessa.Farfella
Ik was er al hoor
pi_58041360
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:

Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop door .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')