quote:
Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef thaleia het volgende:Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was
Nee, dat klopt niet. Ik heb met elke internetdate die ik tot nu toe heb gehad nooit aan mijn kant een klik gevoeld. Daar baal ik juist van. 't is altijd alleen maar gezellig (meestal duurt de date veel langer dan gepland, wat altijd een goed teken is dat het in ieder geval gezellig is). Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.
Daarom ben ik van mening dat het potje-dekseltje verhaal ook een flinke geluksfactor heeft. Als je in een omgeving zit met veel vrijgezelle vrouwen/mannen dan help je de geluksfactor een handje (grotere kans dat je het passende dekseltje vind). Het aantal vrije dekseltjes in mijn vriendenkring is 0. Het aantal vrije dekseltjes (waar het mee klikt) op mijn sportclubs is 0 en het aantal vrije dekseltjes op mijn werk is 1 (maar helaas valt ze niet op mij). Kortom, het is niet altijd even makkelijk. Soms heb je gewoon pech. Door te verhuizen, sportclubs veranderen en via internetdating probeer ik mijn 'kans' te verhogen. Als 1 juli het rookverbod in gaat, kom ik ongetwijfeld ook weer wat vaker in de kroeg, dus da's ook goed.