abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 12:33:35 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58018810
Ik heb zojuist mijn hele huis vanonder tot bovenaan helemaal schoongemaakt, k was om 7 uur opgestaan en ik ben nu nét klaar; ik heb me nog nooit zó happy single gevoeld als nu..
pi_58018825
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
  zondag 13 april 2008 @ 12:36:13 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58018845
Bijna geen single meer nu alleen nog de laatste twijfels bij haar wegwerken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 13 april 2008 @ 12:42:38 #80
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58018931
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef thaleia het volgende:
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
Hmmm, behalve dan wanneer je met mij de nacht hebt doorgebracht en ik je wakker maak met een verse cappucino natuurlijk.
Maarja wat niet weet...
pi_58019010
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
  zondag 13 april 2008 @ 12:51:41 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58019088
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef ToT het volgende:
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
die is goed zeg!
pi_58019263
Ik moet ook om half 7 op doordeweeks, dat is juist waarom ik niet begrijp dat mensen het ook vrijwillig kunnen doen.

kaasplankje, ik lust geen cappucino
pi_58019733
Nee idd, zeker in het weekend ga ik echt niet om 7 uur opstaan tenzij m'n dekens in brand staan, of er iets wel HEEL bijzonders is waar ik vroeg naar toe moet.

Aan de andere kant blijf ik ook echt niet meer tot 12 uur meuren of zo.
pi_58024095
Laten we van mijn nickname anders geen werkwoord maken

Iemand op mijn werk heeft serieuze flirtpogingen ondernomen . We wisselen in het callcenter gezellig briefjes met elkaar uit maar hij is niet mijn type. Hij komt niet echt intelligent op me over of zo, maar lisschien schat ik dat niet goed in want we praten niet zoveel met elkaar. Eigenlijk wel goed zo, de stroom briefjes houdt wel een keer op en dan heb ik dat gedoe ook niet meer.
pi_58028119
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was
Nee, dat klopt niet. Ik heb met elke internetdate die ik tot nu toe heb gehad nooit aan mijn kant een klik gevoeld. Daar baal ik juist van. 't is altijd alleen maar gezellig (meestal duurt de date veel langer dan gepland, wat altijd een goed teken is dat het in ieder geval gezellig is). Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.

Daarom ben ik van mening dat het potje-dekseltje verhaal ook een flinke geluksfactor heeft. Als je in een omgeving zit met veel vrijgezelle vrouwen/mannen dan help je de geluksfactor een handje (grotere kans dat je het passende dekseltje vind). Het aantal vrije dekseltjes in mijn vriendenkring is 0. Het aantal vrije dekseltjes (waar het mee klikt) op mijn sportclubs is 0 en het aantal vrije dekseltjes op mijn werk is 1 (maar helaas valt ze niet op mij). Kortom, het is niet altijd even makkelijk. Soms heb je gewoon pech. Door te verhuizen, sportclubs veranderen en via internetdating probeer ik mijn 'kans' te verhogen. Als 1 juli het rookverbod in gaat, kom ik ongetwijfeld ook weer wat vaker in de kroeg, dus da's ook goed.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_58028286
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Knipoogje het volgende:
Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.
Wellicht laten ze je gewoon jagen?
pi_58028585
Dude, het is echt duidelijk dat je je er gewoon enorm op focust. (No offense uiteraard.)

Let it go....klets gewoon met gozers en meiden, ongeacht het geslacht. Zie niet in elke meid een PNO'tje of relatiemateriaal. Ga gewoon vriendschappen aan met MENSEN, niet met specifiek vrouwen. Wie weet wat je dan nog via-via tegenkomt.
pi_58028690
Iemand nog ideeen wat te doe na het etentje in het restaurant?

Dacht zelf om te vragen iets te gaan drinken in een cafe ofzow

Of is dat dan meteen teveel op een eerste date?
Pauperz
pi_58029987
Hangt er vanaf hoe gezellig het is. Drankje in een cafe lijkt me prima, zelfs op een eerste date
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_58030341
Op dit moment zou ik wel een vriendin willen, als is het alleen maar om mijn vastzittende nek even te masseren.

Verder valt het wel mee hoor.
pi_58038169
meld
  maandag 14 april 2008 @ 10:10:52 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58038181
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_58038378
Oh en nu voel ik mijzelf niet echt leuk. Dus als iemand mij leuk zou vinden. Zou ik die gene voor gek verklaren. Zit ik lekker in m'n vel dan voelt interesse veel "logischer".
pi_58038383
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
Vertel
  maandag 14 april 2008 @ 10:57:13 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58039015
Vrijdag kwam ze naar me toe voor een weekendje samen. Vrijdagavond gewoon gezellig op de bank gezeten en een aantal afleveringen van series gekeken. Verder niet al te laat naar bed ofzo. Zaterdag lekker samen naar het park geweest en de stad in om wat dingen te kopen, cadeautje etc voor 's avonds. 's Avonds gingen we naar een verjaardag van een vriend van ons die nog woont waar we beide oorspronkelijk vandaan komen. Dat was wel heel gezellig en daarna zijn we bij mijn ouders thuis gaan slapen. (was haar eigen idee) 's Zondags moest ze dan mijn ouders ontmoeten, maar dat ging ook allemaal soepeltjes. We zijn er niet al te lang gebleven en moesten daarna nog iets ophalen bij haar ouders. Ik was er al eens eerder geweest als 'gewoon een vriend' maar haar ouders hadden ook wel door dat er meer speelde. Maar ook dat ging perfect. Daarna 's avonds terug naar huis met haar, heeft ze op de bank nog wat geleerd voor haar tentamen en nog wat tv gekeken en vanochtend heb ik haar netjes afgezet op het station op weg naar mijn werk.

Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
pi_58039553
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!

En welkom Principessa.Farfella
  maandag 14 april 2008 @ 12:04:15 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58040367
Inderdaad Rick, voelt gewoon goed. En gelukkig voelt het bij haar ook net zo goed
pi_58040437
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!

En welkom Principessa.Farfella
Ik was er al hoor
pi_58041360
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:

Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop door .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')