niet zwelgen?...maar....maar...quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
je vergeet de OP!
da's nu wel ff belangrijk, o.a. de 'niet zwelgen'-clausule, met die net-nieuwe-singles die zich de laatste tijd aandienen.
Ik mag mij daar ook toe rekenen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben een wistful soul
Eh, mja. Zijn ze al uitgewerkt?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst paddo's gehad. Zoiets zou ik nooit doen als ik een vriendje had.
Je ziet inderdaad een beetje geelquote:
De OP is geen single meer.quote:Op zondag 20 april 2008 01:31 schreef Tegan het volgende:
Mag ik hier ook mijn frustraties uiten mbt het single-zijn zonder uitleg?
Zoja, ertsjtemkswmrwsernmy!
Zo dat voelt beter. En ik mis de OP.
zielig? is dat hoe je het interpreteert?quote:Op zondag 20 april 2008 10:42 schreef AgLarrr het volgende:
Wistful soul meldt zich..
Zullen we maar een clubje beginnen dan? Kunnen we samen zielig en gevoelig zijn
quote:Op zondag 20 april 2008 10:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zielig? is dat hoe je het interpreteert?
nee de katquote:Op zondag 20 april 2008 00:09 schreef Knevelt het volgende:
hadden julle ook het paard gekozen?
De adelaarquote:
same herequote:
Leuk en aardig, maar ik was net zo erg gewend om mijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...
Afgezien van het feit dat je nooit helemaal ophoudt van een ex te houden, ben ik het hier niet mee eens. Ik ging pas verlangend terugkijken toen het slecht ging. In de tijd dat het goed ging deed ik dat helemaal niet. Ook na de crash heb ik nog geprobeerd er Voor Te Vechten, twee maanden lang.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:
[..]
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Ohw, da's een beetje niet echt naast de deur
Nou, ik kom er wel oorspronkelijk vandaan, maar da's dan ook allesquote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef Elegy het volgende:
Maar ik heb alleen het kleurtje van een indo, voor de rest ben ik zo hollands als wat
Daar gebruik ik personeel voorquote:Op zondag 20 april 2008 18:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.
Yepquote:Op zondag 20 april 2008 21:22 schreef diginoob het volgende:
[..]
hoe heb je die plaatjes gedaan? Printscreen ofzo?
quote:
Ik had vandaag ff een profieltje aangemaakt op RP. Nou, wat heb ik aan mijn fiets hangen? Vier reacties tot nu toe waarvan 3 bisexuele vrouwen en 1 vrouw die zich afvroeg wat "atheïst" precies betekende.quote:Op maandag 21 april 2008 01:17 schreef Byte_Me het volgende:
bwaaah, kom ik een ontzettend leuke vrouw tegen, meteen 2 uur mee zitten kletsen, blijkt ze twee kinderen te hebben. waarom heb ik dat weer
oh ja, ik was een lone ranger
ach ja, bi zijn is in he. ik vind bi-vrouwen trouwens prima, van mij mogen ze allemaal bi zijnquote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had vandaag ff een profieltje aangemaakt op RP. Nou, wat heb ik aan mijn fiets hangen? Vier reacties tot nu toe waarvan 3 bisexuele vrouwen en 1 vrouw die zich afvroeg wat "atheïst" precies betekende.Zijn de meeste vrouwen bisexueel of trek ik bisexuelen aan?
![]()
Maar goed, het is altijd beter dan een vrouw met kinderen.![]()
![]()
Dus bij deze: condoleances.
![]()
Wel als er bepaalde dingen met een 3 uitkomen.quote:Op maandag 21 april 2008 02:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, bi zijn is in he. ik vind bi-vrouwen trouwens prima, van mij mogen ze allemaal bi zijn
Twee kinderen niet genoeg voor meneer, hmm?quote:Op maandag 21 april 2008 03:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als er bepaalde dingen met een 3 uitkomen.![]()
Ik heb twee katten, heerlijk, zorgt voor wat leven in huis.quote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Wie van de singles heeft trouwens gezelschap in de vorm van een huisdier? Ik zit te denken om een knaagdier aan te schaffen ofwel iets van een parkiet, maar die maken zoveel herrie. Lijkt me wel zo gezellig, een huisdier.
Ik niet, vroeger thuis altijd veel beesten in en om huis gehad; hond, kat, kip, konijn, cavia, enz.quote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Wie van de singles heeft trouwens gezelschap in de vorm van een huisdier? Ik zit te denken om een knaagdier aan te schaffen ofwel iets van een parkiet, maar die maken zoveel herrie. Lijkt me wel zo gezellig, een huisdier.
3e, foei foei, kom maar met de billen bloot.quote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Lips het volgende:
Ho we gaan hard met een nieuw topic!
Heb ik even een weekend plankgas staan beesten () en zijn we al op de 2e pagina
Ik heb echt helemaal niks, maar dan ook niks met katten. Liever honden, daar heb je nog eens wat aan.quote:Op maandag 21 april 2008 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
Verhaal:
Vorig voorjaar reed ik op mijn fiets ergens rond en plots zat er op de weg een jonge eend.![]()
Hij bleek bij een naburig huis thuis te horen en de man die er woonde had een nestje jonkies, het waren van die grote zwart witte luie eenden, je weet wel die lieve beesten die alles onderschijten..![]()
Hij vroeg meteen of ik er een wilde hebben. Ik met zo'n eend in mijn tas naar huis en dat beest in mijn vijver gezet in de tuin. Hekje gemaakt dattem ni ontsnappen kon, en daarna even boodschappen gaan doen.
Toen ik terugkwam na 20 min. was het eendje verdwenen. overal veertjes en bloed en waterspatten op de straat. Ik volgde het spoor zó de tuin vd buren in..![]()
Katten..
Bij mij pas 2e hoorquote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
3e, foei foei, kom maar met de billen bloot.
Och ja, posts pp enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 11:21 schreef Lips het volgende:
[..]
Bij mij pas 2e hoor![]()
En ik wil het op de maandagmorgen niet over mijn blote billen hebben
Ik heb vroeger een hond gehad, die is vier jaar geleden overleden. Het was een Mops-teefjequote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Als je nou lef had gehad (of humor, dat kan ook) had je ook jouw shirt uitgetrokkenquote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef RickTheGreatest het volgende:
MLI heeft ziek vaak aandacht zo te lezen, is ze zo lekker dan?
Mijn weekend was twee keer om zeven uur in bed belanden, vrijdags en zaterdags.
Niks bijzonders gebeurd, behalve dat ik uiteraard twee geweldige avonden had.
Of.. nee wacht, volgens mij was het dit weekend dat een kerel zijn shirt uittrok omdat ik met "zijn" meisje stond te dansenPaupers
zoek eerst eens uit of je een logeeradres hebt. ik heb een kat, en moet me elke keer als ik wat langer weg ben in bochten wringen om opvang te regelen. ik had de buren, maar die hebben inmiddels een hond, ik had een vriend, maar die heeft nou 2 eigen katten, en ik had een andere vriend maar die heeft gezondheidsproblemen. dus nu kan ik nooit langer dan een dagje van huis zijnquote:Op maandag 21 april 2008 03:35 schreef MLI het volgende:
Ik ook niet, maar wie weet zorgt het wel voor zo'n hilariteit dat je voor je het weet met die gast lekker een biertje staat te drinken. Of je start een trend, en iedereen daar trekt spontaan zijn/haar shirt ook uitquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
Even tussendoor, ik heb in mijn hele leven nog nooit een gevecht gehad met iemand. Heb dan ook werkelijk geen idee hoe ik zou zijn als iemand mij zó kwaad heeft gekregen dat ik diegene wil meppen, je moet echt vér gaan wil je mij echt kwaad krijgen.
Springbreak is echt heaven als je rond wil slettenquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Byte_Me het volgende:
trouwens, een goede tip voor singles: ga met spring break naar cancun. ik was er 3 weken geleden en het was echt absoluut gestoord daar. amerikaanse studentes![]()
Dat kan ook, is net zo effectief en wel zo leukquote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nou ja, een trend zou natuurlijk geweldig zijn, maar ik stond hem gewoon uit te lachen..
Byte_Me, heb je foto's gemaakt van de madness?
quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Byte_Me het volgende:
trouwens, een goede tip voor singles: ga met spring break naar cancun. ik was er 3 weken geleden en het was echt absoluut gestoord daar. amerikaanse studentes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |