quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:[..]
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...
Leuk en aardig, maar ik was net zo erg gewend om mijn zin te krijgen.
Dan is de rechtvaardiging om het uit te maken opeens een stuk minder... de redenering was, toen het mis aan het lopen was dan ook: "als dit niet werkt,
wat dan wel?"
Frustrerend. Wat het wel makkelijker maakt is dat zij nu ook heel hard bezig is het te verwerken en niet terugkijkt. Bruggen worden nu verbrand.
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Garisson72 het volgende:[..]
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:
[..]
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).
Afgezien van het feit dat je nooit helemaal ophoudt van een ex te houden, ben ik het hier niet mee eens. Ik ging pas verlangend terugkijken toen het slecht ging. In de tijd dat het goed ging deed ik dat helemaal niet. Ook na de crash heb ik nog geprobeerd er Voor Te Vechten, twee maanden lang.
Het heeft niet mogen baten, en toen was het hek inderdaad van de dam.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell