niet zwelgen?...maar....maar...quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
je vergeet de OP!
da's nu wel ff belangrijk, o.a. de 'niet zwelgen'-clausule, met die net-nieuwe-singles die zich de laatste tijd aandienen.
Ik mag mij daar ook toe rekenen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben een wistful soul
Eh, mja. Zijn ze al uitgewerkt?quote:Op zondag 20 april 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst paddo's gehad. Zoiets zou ik nooit doen als ik een vriendje had.
Je ziet inderdaad een beetje geelquote:
De OP is geen single meer.quote:Op zondag 20 april 2008 01:31 schreef Tegan het volgende:
Mag ik hier ook mijn frustraties uiten mbt het single-zijn zonder uitleg?
Zoja, ertsjtemkswmrwsernmy!
Zo dat voelt beter. En ik mis de OP.
zielig? is dat hoe je het interpreteert?quote:Op zondag 20 april 2008 10:42 schreef AgLarrr het volgende:
Wistful soul meldt zich..
Zullen we maar een clubje beginnen dan? Kunnen we samen zielig en gevoelig zijn
quote:Op zondag 20 april 2008 10:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zielig? is dat hoe je het interpreteert?
nee de katquote:Op zondag 20 april 2008 00:09 schreef Knevelt het volgende:
hadden julle ook het paard gekozen?
De adelaarquote:
same herequote:
Leuk en aardig, maar ik was net zo erg gewend om mijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...
Afgezien van het feit dat je nooit helemaal ophoudt van een ex te houden, ben ik het hier niet mee eens. Ik ging pas verlangend terugkijken toen het slecht ging. In de tijd dat het goed ging deed ik dat helemaal niet. Ook na de crash heb ik nog geprobeerd er Voor Te Vechten, twee maanden lang.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:
[..]
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Ohw, da's een beetje niet echt naast de deur
Nou, ik kom er wel oorspronkelijk vandaan, maar da's dan ook allesquote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ben jij indo? Keb gelurkt, lekker puh! Dan wil ik niet naast jou staan met uitgaan, indo's pikken alle chicks in! Hufters!
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef Elegy het volgende:
Maar ik heb alleen het kleurtje van een indo, voor de rest ben ik zo hollands als wat
Daar gebruik ik personeel voorquote:Op zondag 20 april 2008 18:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh helaas dan val je buiten de boot. Vrouwen willen die inheemse indonesiërs. De volbloed versies met eelt op de handen die stevig een kapmes vasthouden voor het wegbanen door de volle rimboe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |