abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:19:12 #251
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58166302
wistful soul....alsof ik dat nog niet wist...het gras is elders altijd groener, wat op de één of andere manier niet zo heel soepel samengaat met het hebben van een relatie...

*diep zucht en naar de horizon staart...*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:21:16 #252
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58166362
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:17 schreef oddman het volgende:

De neerwaartse spiraal kwam doordat we allebei verdomde cynisch zijn danwel waren en elkaars slechte punten hadden ontdekt. En daar over gingen miepen, waardoor de ander dat vrolijk reciprokeerde en dus ook slechte punten ging afzeiken. Zodoende negatieve spiraal.
is dit iets wat je terugkijkend ziet? want je zou zeggen dat je er iets aan kan doen, als je je ervan bewust bent op het moment dat het gebeurt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:35:38 #253
172358 oddman
Introspecteur
pi_58166663
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

is dit iets wat je terugkijkend ziet? want je zou zeggen dat je er iets aan kan doen, als je je ervan bewust bent op het moment dat het gebeurt...
Iets er aan doen? Oh, zeker. Weinig leerzamere dingen meegemaakt in mijn leven, en dus wat mij betreft de moeite van het opschrijven waard.
Ongeveer 20.000 woorden verder ben ik er achter dat ik eigenlijk een andere ex terugwil.
Handig?
Nee.
Relevant in het kader van Wistful Soul?
Hells yeah.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:38:19 #254
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58166708
en Abbadon komt ook weer ff om de hoek kijken, het lijkt wel een reunie de laatste tijd met die oude gezichten die terugkomen!

Je hebt wel een goed punt overigens; wat triggert het dan om zo op die slechte punten te willen concentreren, en het moet ook wel iets dermate fundamenteels zijn dat je het niet weer teboven komt. In relaties kan het een soort-van-wedijver worden die je misschien eigenlijk niet wil, en daar ben je je ook wel bewust van op dat moment denk ik, maar je wil je ook niet gewonnen geven... zoiets?
Care to enlighten us, Oddman?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58166752
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
[..]

ok, nu weer ophoepelen dan, met je geweldige relatie; 't is hier voor singles ja
wat is dat de laatste tijd met die happy settlers die het er hier ff in moeten komen wrijven

Sorry
Zal ik dan maar zeggen dat de seks slecht is
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:46:03 #256
94676 Garisson72
pi_58166886
is dat wat je eigenlijk al die tijd al had willen zeggen? is dat de eigenlijke reden waarom je bent teruggekomen?
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:46:29 #257
172358 oddman
Introspecteur
pi_58166898
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:38 schreef Garisson72 het volgende:
en Abbadon komt ook weer ff om de hoek kijken, het lijkt wel een reunie de laatste tijd met die oude gezichten die terugkomen!

Je hebt wel een goed punt overigens; wat triggert het dan om zo op die slechte punten te willen concentreren, en het moet ook wel iets dermate fundamenteels zijn dat je het niet weer teboven komt. In relaties kan het een soort-van-wedijver worden die je misschien eigenlijk niet wil, en daar ben je je ook wel bewust van op dat moment denk ik, maar je wil je ook niet gewonnen geven... zoiets?
Care to enlighten us, Oddman?
Welzeker.

Inderdaad, die wedijver was zo ongeveer wat er gebeurde. Twee sterke persoonlijkheden, die geen van beiden van wijken weten en áls de ander er dan in slaagt om toe te geven dan wordt dat koeltjes aanvaard, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
Daar waren we ons inderdaad van bewust, maar we konden ons er niet aan ontworstelen. Naar mijn gevoel heb ik het na de eerste crisis heel erg geprobeerd, alle waardigheid (nou ja, te veel in ieder geval) overboord gezet om een arm uit te kunnen steken. Dat werd op dat moment niet aanvaard. Toen maakte ik het uit, want dáár had ik geen zin in.
Het resultaat was dat zij opeens weer wel wilde, maar er was bij mij wat gebroken. Ik heb het geprobeerd. Het heeft niet mogen baten.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:47:05 #258
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58166905
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:38 schreef Garisson72 het volgende:

ach ja...je bent een verstokte vrijgezel, of je bent het niet...ondanks diverse pogingen het tegendeel te bewerkstelligen...gek genoeg lijkt het soms wel alsof ik gelukkiger word van het proberen en dromen en ondertussen lekker m'n eigen gang gaan, dan van het daadwerkelijk hebben van een relatie...

wistful soul
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:47:35 #259
172358 oddman
Introspecteur
pi_58166920
Oh, en de kwaliteit van de seks is wat mij betreft recht evenredig met de kwaliteit van de relatie.
Waar de kwaliteit van de seks de afhankelijke is.
- Bertrand Russell
pi_58166922
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Garisson72 het volgende:
is dat wat je eigenlijk al die tijd al had willen zeggen? is dat de eigenlijke reden waarom je bent teruggekomen?
Nee eigenlijk niet
Maar anders klink ik ook te happy

Ben ook niet terug, komende zondag een romantisch weekje Parijs met
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:51:01 #261
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58167017
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef oddman het volgende:

Welzeker.

Inderdaad, die wedijver was zo ongeveer wat er gebeurde. Twee sterke persoonlijkheden, die geen van beiden van wijken weten en áls de ander er dan in slaagt om toe te geven dan wordt dat koeltjes aanvaard, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
Daar waren we ons inderdaad van bewust, maar we konden ons er niet aan ontworstelen. Naar mijn gevoel heb ik het na de eerste crisis heel erg geprobeerd, alle waardigheid (nou ja, te veel in ieder geval) overboord gezet om een arm uit te kunnen steken. Dat werd op dat moment niet aanvaard. Toen maakte ik het uit, want dáár had ik geen zin in.
Het resultaat was dat zij opeens weer wel wilde, maar er was bij mij wat gebroken. Ik heb het geprobeerd. Het heeft niet mogen baten.
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:51:54 #262
94676 Garisson72
pi_58167039
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef Abbadon het volgende:

ach ja...je bent een verstokte vrijgezel, of je bent het niet...ondanks diverse pogingen het tegendeel te bewerkstelligen...gek genoeg lijkt het soms wel alsof ik gelukkiger word van het proberen en dromen en ondertussen lekker m'n eigen gang gaan, dan van het daadwerkelijk hebben van een relatie...

wistful soul
dus begrijp ik goed dat je in de tussentijd een (soort van) relatie hebt gehad, of in ieder geval een poging hebt gedaan?
zo ja, er spreekt namelijk iets uit van: dit was niet wat ik vind dat ik mezelf mag gunnen. And that would be a good thing.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:57:41 #263
94676 Garisson72
pi_58167153
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef oddman het volgende:
<detail info over toedracht etc>
Toen maakte ik het uit, want dáár had ik geen zin in.
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:35 schreef oddman het volgende:
Ongeveer 20.000 woorden verder ben ik er achter dat ik eigenlijk een andere ex terugwil.
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).
pi_58167172
Die test laadt helemaal niet bij mij . Dus ik zal nooit weten watvoor single/persoon ik ben...
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:58:47 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58167173
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus begrijp ik goed dat je in de tussentijd een (soort van) relatie hebt gehad, of in ieder geval een poging hebt gedaan?
zo ja, er spreekt namelijk iets uit van: dit was niet wat ik vind dat ik mezelf mag gunnen. And that would be a good thing.
ach, wat zal ik zeggen...ik ben een romanticus, en ergens diep van binnen geloof ik denk ik nog steeds in een grootse, allesverzengende liefde...en ben ik niet in staat genoegen te nemen met minder, voor zover ik dat uberhaupt zou willen...

...dus ik flirt, ik date, ik vermaak me prima, en ondertussen droom ik lekker verder
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:01:54 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58167236
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Die test laadt helemaal niet bij mij . Dus ik zal nooit weten watvoor single/persoon ik ben...
ach, je kan er altijd nog op de moeilijke manier achter komen...kost een jaartje of 10, op z'n minst, maar dan heb je ook wel een redelijk beeld

Tegan, als in Tegan&Sara?
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:03:43 #267
94676 Garisson72
pi_58167282
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
nóóit? volhouden Tegan, misschien doet-ie het morgen wel.
zou ook een goed credo voor ons Singles zijn, 'Volhouden'.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:10:10 #268
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58167419
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Abbadon het volgende:
...dus ik flirt, ik date, ik vermaak me prima, en ondertussen droom ik lekker verder
Hier kan ik me wel in vinden
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58167533
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ach, je kan er altijd nog op de moeilijke manier achter komen...kost een jaartje of 10, op z'n minst, maar dan heb je ook wel een redelijk beeld

Tegan, als in Tegan&Sara?
Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan. Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend is . Jullie daar nooit last van?

En jup .
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nóóit? volhouden Tegan, misschien doet-ie het morgen wel.
zou ook een goed credo voor ons Singles zijn, 'Volhouden'.
Ik hoop het .
pi_58167581
OMG, hij doet het gewoon.

* Tegan is even die test aan het doen .

Edit: Ik ben een wistful soul.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tegan op 19-04-2008 22:26:35 ]
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:23:35 #271
94676 Garisson72
pi_58167696
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan.
of: je víndt van jezelf dat je niet in een hokje te plaatsen bent (want bijzonder ende speciaal) maar vindt dat van anderen wel, of wil iig mensen (en al het andere) in hokjes plaatsen omwille van overzicht.
quote:
Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend is . Jullie daar nooit last van?
Als mensen mij iets over mijzelf vertellen heb ik altijd het idee dat ze eigenlijk willen zeggen: "Kijk mij jou eens doorhebben! Goed van mij he!"
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:24:48 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58167715
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:

Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan. Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend is . Jullie daar nooit last van?

En jup .
mensen zijn altijd geneigd zichzelf als uitzondering te zien, terwijl de meeste mensen juist behoorlijk op elkaar lijken...behalve ik, natuurlijk

leuk bandje...tijdje terug nog in de melkweg zien spelen
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:26:59 #273
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58167764
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef Garisson72 het volgende:

Als mensen mij iets over mijzelf vertellen heb ik altijd het idee dat ze eigenlijk willen zeggen: "Kijk mij jou eens doorhebben! Goed van mij he!"
je stopt die mensen op die manier wel erg in een hokje, moet ik zeggen...

zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:30 #274
94676 Garisson72
pi_58167829
ja, maar iedereen gaat wel in hetzelfde hokje.
pi_58167925
Ik kan het erg lastig uitleggen. Mensen typeren anderen altijd op een eigenschap als het een aantal keer zo is gebleken, maar dat betekent toch niet dat die iemand echt zo is. Het zijn momentopnames. Als je bijvoorbeeld een aantal keer bij afspraken aan de late kant was oid, betekent dat niet dat je een chaotisch mens bent, die altijd dingen vergeet oid. Want je kan dan aan de andere kant juist heel stipt zijn in andere dingen. Of dat het gewoon een periode zo was.

Zeker toffe band .
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:39:17 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168058
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ik kan het erg lastig uitleggen. Mensen typeren anderen altijd op een eigenschap als het een aantal keer zo is gebleken, maar dat betekent toch niet dat die iemand echt zo is. Het zijn momentopnames. Als je bijvoorbeeld een aantal keer bij afspraken aan de late kant was oid, betekent dat niet dat je een chaotisch mens bent, die altijd dingen vergeet oid. Want je kan dan aan de andere kant juist heel stipt zijn in andere dingen. Of dat het gewoon een periode zo was.
begrijp wel wat je bedoelt hoor...als je een paar keer aardig bent tegen iemand, sta je meteen in de categorie 'aardig', zelfs als je je daarna een paar keer bepaald niet aardig gedraagt...tenzij je daar dan weer te ver in gaat, natuurlijk....mensen denken in categorieen, dat houdt het leven overzichtelijk...

...en als je dusdanig vaak bij afspraken te laat komt, dat het opvalt, dan is er een redelijke kans dat je wel degelijk meer chaotisch en vergeetachtig bent dan het gemiddelde, ook al zie je jezelf liever niet zo
pi_58168085
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?

Enne is het weer tijd om uniek vs niemand is uniek blikje open te trekken?
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:42:46 #278
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168158
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?

wie doet dat nou? iedereen, inclusief jij nu 'mensen die mensen in hokjes stoppen zijn idioten'...ironisch
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:46:46 #279
94676 Garisson72
pi_58168257
quote:
JAAA!!!
wacht, ik trap af met een Golden Oldie : "iedereen is uniek en dus is niemand uniek"
pi_58168509
quote:

Hij gebruikte een dubbele punt P gezichtje, dus het was slechts gedol!

Nog even over die aziaat/thai (geen idee wat ze is):
Kinderlichaam valt wel mee, goede bilpartij en zeker wel meer dan een Atje, maarja ze vroeg hoe oud ik was en toen zei ik dus gewoon "22" omdat ik dacht dat zij 20 was ofzo. Blijkt ze 27 te zijn, dus ze was opeens niet meer zo: maar eerder zo: Na een tijdje weer gepraat te hebben enzo was ze weer zo: , maar toen kwam dus dat gedoe met die kerel.

En ik weet niet wanneer ik haar weer zie!
Deze avond heb ik gewoon lol gehad, niet gezoend oid!
pi_58168542
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

JAAA!!!
wacht, ik trap af met een Golden Oldie : "iedereen is uniek en dus is niemand uniek"
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.

Enne Abbandon. Het mensen stoppen in hokjes is een fetish van mij

Rick... wat doe je eigenlijk anders dan tussen het dansen als een flamingo door?
A little bit hateful
pi_58168636
Ik mis liefie_ ook . Als we heel hard roepen komt ze misschien.

Maar ehm, kerels, ik ga naar de kroeg. Even kijken hoe uniek ik nog ben. Verslag volgt nog wel. En niet het topic volspammen zonder mij he .
pi_58168720
Jij als vrouw kan gewoon in minirokje gaan en aandacht alom, totdat je gaat aftakelen, over 2 jaar. Succes!

pi_58168753
Over twee jaar al , dan ben ik pas 20...
pi_58168798
Meid toch! Het is al begonnen! Botox! BOTOX!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:06:37 #286
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168811
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:

Enne Abbandon. Het mensen stoppen in hokjes is een fetish van mij

ieder zijn ding...ik ben meer van scharrelmensen
pi_58168828
Scharrelmensen zoeken wel vaak verschillende hokjes op.
pi_58168843
WTF zijn scharrelmensen?!

Owja en nu ben ik echt weg .
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:07:46 #289
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168845
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Tegan het volgende:
Over twee jaar al , dan ben ik pas 20...
zwaartekracht...daar doe je weinig aan...na je 20e is er geen houden meer aan...
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:07:57 #290
94676 Garisson72
pi_58168852
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.
kortom, jij manipuleert mensen graag?
kijk zo snel gaat het he, heb je alweer een stempel op je voorhoofd.
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:08:21 #291
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_58168860
single sinds een uur of 7
na 3.5 jaar
Computer Says No
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:08:34 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168868
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:07 schreef Tegan het volgende:
WTF zijn scharrelmensen?!

Owja en nu ben ik echt weg .
zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforen
pi_58168870
Doeg Tegan!

Ik gaat ook, slapen, doeg!
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:09:51 #294
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168899
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef midje het volgende:
na 3.5 jaar

na 3,5 jaar?...da's pijnlijk, hoe het ook uit is gegaan...sterkte
pi_58168903
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef midje het volgende:
na 3.5 jaar

Doe je verhaal!
pi_58168910
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforen
Ah, ik heb 'em door!

Welterusten Rick. Hehe, laat maar zitten .
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:12:00 #297
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58168960
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ah, ik heb 'em door!
yup...je hebt mensen die scharrelen, en mensen die hokken zo'n slechte metafoor is het bij ander inzien toch niet, eigenlijk...
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:12:16 #298
94676 Garisson72
pi_58168968
scharrelmensen??!?! dat ze vrij hebben rondgelopen? nee, in hokjes moeten ze!
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:12:30 #299
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_58168975
ik doe morgen wel verhaal.
nu eerst bijkomen en mensn bellen
Computer Says No
pi_58169007
Succes met aanmaken nieuwe topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: