begrijp wel wat je bedoelt hoor...als je een paar keer aardig bent tegen iemand, sta je meteen in de categorie 'aardig', zelfs als je je daarna een paar keer bepaald niet aardig gedraagt...tenzij je daar dan weer te ver in gaat, natuurlijk....mensen denken in categorieen, dat houdt het leven overzichtelijk...quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ik kan het erg lastig uitleggen. Mensen typeren anderen altijd op een eigenschap als het een aantal keer zo is gebleken, maar dat betekent toch niet dat die iemand echt zo is. Het zijn momentopnames. Als je bijvoorbeeld een aantal keer bij afspraken aan de late kant was oid, betekent dat niet dat je een chaotisch mens bent, die altijd dingen vergeet oid. Want je kan dan aan de andere kant juist heel stipt zijn in andere dingen. Of dat het gewoon een periode zo was.
wie doet dat nou? iedereen, inclusief jij nuquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?
Enne is het weer tijd om uniek vs niemand is uniek blikje open te trekken?
JAAA!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Hij gebruikte een dubbele punt P gezichtje, dus het was slechts gedol!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JAAA!!!![]()
wacht, ik trap af met een Golden Oldie : "iedereen is uniek en dus is niemand uniek"
ieder zijn ding...ik ben meer van scharrelmensenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Enne Abbandon. Het mensen stoppen in hokjes is een fetish van mij
zwaartekracht...daar doe je weinig aan...na je 20e is er geen houden meer aan...quote:
kortom, jij manipuleert mensen graag?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.
zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:07 schreef Tegan het volgende:
WTF zijn scharrelmensen?!
Owja en nu ben ik echt weg.
na 3,5 jaar?...da's pijnlijk, hoe het ook uit is gegaan...sterktequote:
Ah, ik heb 'em door!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforen
yup...je hebt mensen die scharrelen, en mensen die hokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |