nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neukenquote:Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef Garisson72 het volgende:
en waarom kom je dat hier vertellen?
moeten wij verzuurde singles je nu bijvallen in deze afkeer van soppende stelletjes?
Ik woon in Nederland, maar België is oké!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:19 schreef MLI het volgende:
kaasplankje, van waar in België ben jij precies? Elkaar 2 keer aankijken is nog niet heel neig natuurlijk, maar wel altijd plezant.
Sweet dreams!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, maar België is oké!![]()
![]()
ze keek me trouwens 4x aan ja!
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neuken
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hey dat plaatje was er nog niet toen ik reageerde. Ik zie dat het ook van facebook komt. Waar blijft May's foto? Zij komt ook never nooit op fok.
Konden jullie hem maar in het echt zien, dan zou je wel anders spreken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Toch nog een goede reden gehad om het Singles topic weer een keer te lezen
Curves?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:39 schreef Liquidootje het volgende:
In het donker lijkt iedere vrouw met een beetje curves en sensuele moves knap he
Zij heeft echt een heel 13-in-één-dozijn typisch aziatisch kopje, niet echt bijzonder of mooi.
En laat dat gespleetoog ook maar achterwege menneke
Met haar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Curves?
De meeste thai vrouwen hebben een kinderlichaam en deze ziet er niet anders uit
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Okééé, dit is mevrouw May Spleetoog.
Jammergenoeg geen foto van haar lichaam, zak over de kop ét voila (toch maar niet).
[ afbeelding ]
Vanavond maar een andere dame vinden om mee te dansen etc.
Deze jongen gaat nu single het weekend in, wish me luck.
Ja is dat een Thaise denk je?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Curves?
De meeste thai vrouwen hebben een kinderlichaam en deze ziet er niet anders uit
Ja maar bij curves denk ik niet aan een A cupje sorryquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja is dat een Thaise denk je?
Het is vrij goed te zien of het een mannenlichaam is of een vrouwenlichaam betreft. Zelfs bij "thai".
Vaak gaat dat dan gepaard met tanktops, ontblote buikjes en low-thight-jeans.
Natuurlijk is het bij de molliger vrouw met taille wat sneller en duidelijker zichtbaar. nofi
Die kunnen super vrouwelijk zijn maar dat noem je geen curvesquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ok je hebt eigenlijk gelijk. Alle vrouwen met een A-cup zijn het niet waard om over curves te hebben. Ik deel ze meestal ook direct bij de mannen onder.
Hoe fucking origineel. Wistful soul.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love
Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
Het bevalt erg goed eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is het toch met vrouwen in singles. Sarcastische opmerkingen worden altijd nog even humorloos overgenomen om drammerig een droge punt te maken
Het figuur bij vrouwen blijf ik toch lekker curves noemen. Net als de libresse, dove, lacaticyd, fa, rexona reclames. Lekker puh!![]()
Maar goed. Ontopic. Vertel! Hoe is het nieuwig non-single leven?
Nog lekker geneukt met je nieuwe man? En is het lekkerder dan een losse contacten?
wat niet verwacht? dat het neuken met die vent lekkerder kan zijn dan met die losse contacten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Niet verwacht een half jaar geleden
Neequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
[..]
wat niet verwacht? dat je lekker kan neuken met die vent? dat is toch wat Liquidootje vroeg?
Ik ga het hier niet over seks hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
Maar het is dus qua seks minder lekker dan losse contacten?
Je draait er zo omheen
Was ik ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
[..]
ok, nu weer ophoepelen dan, met je geweldige relatie; 't is hier voor singles jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga het hier niet over seks hebbenben erg gelukkig en tevreden en daar zal je het mee moeten doen
Nee, nee... het was wel degelijk een langetermijn-klik. En toen het nog klikte was het inderdaad echt geweldig. 'Laten we gaan samenwonen, over 10 jaar 80 kinderen krijgen en een boek schrijven over de perfecte relatie'-geweldig.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |