abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58119407
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:45 schreef mrbox het volgende:
ik ben een "wistful soul"
Dat is echt zo'n losers anti-sociale hopeloze romanticus uitkomst

Ik ook
A little bit hateful
pi_58120062
Oke ik ben geen gefrustreerde single maar wat is het dat die stelletjes elkaar bij de eerste zonnestraaltjes overal en van top tot teen af moeten lebberen? gisteren stond ik bij een concert tussen 2 van die stelletjes in, ze vraten elkaar op oke niks mis met zoenen in het openbaar maar het hele concert elkaar aflebberen (ja het was aflebberen, geen zoenen meer).
En vandaag achter de kassa op het werk stond ik te wachten tot een stelletje hun portemonnee eens ging trekken omdat die elkaar op stonden te vreten voor mijn kassa terwijl ik al lang en breed hun spullen gescand had. doe dat lekker thuis
  donderdag 17 april 2008 @ 20:28:34 #203
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58120526
en waarom kom je dat hier vertellen?
moeten wij verzuurde singles je nu bijvallen in deze afkeer van soppende stelletjes?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58120641
Ja wat denk jij dan. Ga je haar weer wegjagen net als de eerste/tweede/derde en vierde keer?
Misselijk mannetje. Soppende stelletjes in het openbaar
A little bit hateful
pi_58120756
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef Garisson72 het volgende:
en waarom kom je dat hier vertellen?
moeten wij verzuurde singles je nu bijvallen in deze afkeer van soppende stelletjes?
nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neuken
  donderdag 17 april 2008 @ 20:39:08 #206
94676 Garisson72
pi_58120831
Liquidootje, vage held dat je d'r rondloopt, 't is het enige wat mij als überverzuurde single nog op de been houdt tegenwoordig.
pi_58121582
Zullen we daten en het single leven + vrouwen achter ons laten?
A little bit hateful
  donderdag 17 april 2008 @ 21:11:26 #208
94676 Garisson72
pi_58121667
ik dacht verdomme dat je het nóóit zou vragen.
pi_58121904
* Liquidootje meldt zich af net als Rossdale en MNR!
A little bit hateful
  donderdag 17 april 2008 @ 21:56:50 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58123023
K heb vandaag echt weer een zeer plezante flirt gehad, amai..

Het gebeurde in de middag, zo rond de klok van vier.
Ik liep een gebouw binnen en in de centrale hal stond het vol met mensen. Er bleek een receptie te zijn ten behoeve vd presentatie van een boek. Nee, het was geen roman oid, de ruimte was gevuld met uitsuitend zakenmensen, en allen waren druk in gesprek.

Ik draaide mijn hoofd van rechts naar links en keek door de hal.
Obers liepen druk heen en weer met volle dienbladen en aan de linkerkant van de hal was een bar opgesteld door een chique uitziend cateringbedrijf met diverse versnaperingen.

En achter die bar stond ze. Ze leek zó van de cover van een damesglossy te zijn afgestapt; zó mooi was ze; ze was niet zo groot, ze had donkerbruin halflang haar, donkere ogen en een prachtig rond gezicht en ze keek me recht aan.

Ik moest echter elders in het gebouw zijn en baande me een weg door de druk converserende zakenlieden en verliet de hal.

Enige tijd later stapte ik de lift weer uit en bevond mij wederom in de centrale hal, waar nog altijd de receptie in volle gang was. Als bijna automatisch, draaide ik mijn hoofd weer richting de bar, waar ik haar had gezien. Ik keek haar opnieuw recht in de ogen, en ze bleef me strak aankijken.

Verlegen en in de war gebracht door de bizarre situatie wendde ik mijn hoofd af en baande ik me een weg tussen de zakenlieden door de hal richting de uitgang.
Op de weg daarnaar toe keek ik nog tweemaal naar de bar en allebei de keren bleef ze me strak en aanhoudend aankijken. Ze volgde me met haar ogen door de hele ruimte!

Uiteraard wist ik me absoluut geen raad met de situatie en ben ik meteen er tussen uit gepiept.
Toen ik even later het hele gebeuren op me in liet werken, besefte ik me, dat ik er die avond wellicht spijt van ging krijgen, dat ik geen actie ondernomen had en begon meteen fantastische plannen te verzinnen om alsnog met haar in contact te komen.

Ik was vandaag eigenlijk al de hele dag vrolijk, maar deze gebeurtenis was toch wel de slagroom op de taart.
Ik zal heerlijk dromen vannacht.

Oja: Leuk testje, ik ben Crazy In Love, maar dat is mss geen verassing..

[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 17-04-2008 22:12:32 ]
pi_58123426
Wees gerust, ze keek je alleen strak aan omdat ze aan je lichaamstaal zag dat je je er ongemakkelijk bij voelde. Doet ze wel vaker, ze weet dat ze knap is... Sterker nog, het is een sport bij dat soort types: beetje pesterig iemand aankijken tot ie rood wordt of wegkijkt
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_58123599
kaasplankje, van waar in België ben jij precies? Elkaar 2 keer aankijken is nog niet heel neig natuurlijk, maar wel altijd plezant.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:44:22 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58124312
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:19 schreef MLI het volgende:
kaasplankje, van waar in België ben jij precies? Elkaar 2 keer aankijken is nog niet heel neig natuurlijk, maar wel altijd plezant.
Ik woon in Nederland, maar België is oké!

ze keek me trouwens 4x aan ja!
pi_58126919
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik woon in Nederland, maar België is oké!

ze keek me trouwens 4x aan ja!
Sweet dreams!
pi_58128584
Hulde, eindelijk begrijp ik het fenomeen bindingsangst. Of in ieder geval waar de wisselwerking vandaan komt.

Het vervelende van relaties is dat je soms bang bent om je vrijheid of je eigen levensstijl te verliezen, omdat je je toch aan moet gaan passen. Als je dat teveel doet, ga je veranderen tegen je wil in.. maar het gaat er niet om dat het moet, maar dat je het wil. En als je gewoon nog geen zin hebt om je aan te passen, geef je dat gewoon aan. En als die ander daar geen respect voor heeft, ja.. lekker jammer dan. En als die ander dat wel begrijpt, is het gewoon

(wellicht een open deur voor velen, maar ik snap nu eindelijk de koppeling)

Waarom ik het dan hier inbreng? Voor mij is het vaak een reden geweest om iemand af te ketsen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_58128828
Hulde aan MNR

Ik denk dat ik hier nog een lange tijd rondhang, tenzij ik in NL niet meer ga Fok!ken
pi_58128853
MNR, geven en nemen he
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:41:29 #218
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58140935
In films als spontaan iemand mee uitgenomen wordt kunnen ze altijd, en in het echt nooit! Beetje teleurstellend, misschien toch maar in het vooruit gaan plannen
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_58140979
Ook weer single sinds 3 dagen.
Ben der niet bepaald blij mee, in tegenstelling tot de vrolijke berichten hier
pi_58145162
Vorig weekend ontmoette ik May, een knappe dame. Samen gedanst enzo tot haar overjaloerse vriend (een vriend, niet de) eraan kwam en ik haar met rust liet, geen e-mail, geen telefoonnummer, niks uitgewisseld.

Vanavond zag ik haar weer en ging weer met haar dansen. Opeens zag ik die kerel knetter hellig door de menigte strompelen waarna May naar hem toe ging om te praten. Blijkbaar had ze hem verteld dat ze mij wel zag zitten en geen relatie met hem wou want hij kwam eraan gerend terwijl hij zn shirt uit trok en riep "Stay fucking away from my girl" of iets in die zin. Hierna sprak ik hier de beveiliging op aan omdat ik die kerel niet wou meppen waar May bij was. Ja, ik zou gewonnen hebben want het was een kippenborstje wat die kerel had. Hierna werden wij er allebei uitgezet en zo liep ik gefrustreerd naar huis.

Maar ik heb wel haar facebook gekregen.

Dit is trouwens de kneus, hij woont in Austalië en komt dus never nooit op Fok!
Kijk die kop dan, hij maakt géén kans bij May.
pi_58145239
Ga eerst neuken voordat je gaat kooivechten om vrouwen
A little bit hateful
pi_58145761
Ach, hij is ook nog eens een kop kleiner, ik zou hem alleen aan de kant duwen. Kga geen vriend van een meisje slaan waar ik wel interesse in heb! :9
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:34:50 #223
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_58147172
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neuken

Wanneer schikt t ?
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:39:11 #224
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58147295
Zo een gedrocht is ie niet hoor
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58147517
Hey dat plaatje was er nog niet toen ik reageerde. Ik zie dat het ook van facebook komt. Waar blijft May's foto? Zij komt ook never nooit op fok.
A little bit hateful
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:49:06 #226
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58147576
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hey dat plaatje was er nog niet toen ik reageerde. Ik zie dat het ook van facebook komt. Waar blijft May's foto? Zij komt ook never nooit op fok.
Inderdaad
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58154408
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo een gedrocht is ie niet hoor
Dat dacht ik ook
Toch nog een goede reden gehad om het Singles topic weer een keer te lezen
pi_58155019
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook
Toch nog een goede reden gehad om het Singles topic weer een keer te lezen
Konden jullie hem maar in het echt zien, dan zou je wel anders spreken. Kerel loopt met schouders naar voren, borst naar achteren, zwarte wallen onder ogen.

Naja, vanavond maar weer uit
pi_58155531
Waar blijft de foto van je sjans?
A little bit hateful
pi_58155603
Okééé, dit is mevrouw May Spleetoog.
Jammergenoeg geen foto van haar lichaam, zak over de kop ét voila (toch maar niet ).

Vanavond maar een andere dame vinden om mee te dansen etc.

Deze jongen gaat nu single het weekend in, wish me luck.

[ Bericht 22% gewijzigd door RickTheGreatest op 19-04-2008 15:46:09 ]
pi_58161590
In het donker lijkt iedere vrouw met een beetje curves en sensuele moves knap he
Zij heeft echt een heel 13-in-één-dozijn typisch aziatisch kopje, niet echt bijzonder of mooi.

En laat dat gespleetoog ook maar achterwege menneke
A little bit hateful
pi_58161897
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:39 schreef Liquidootje het volgende:
In het donker lijkt iedere vrouw met een beetje curves en sensuele moves knap he
Zij heeft echt een heel 13-in-één-dozijn typisch aziatisch kopje, niet echt bijzonder of mooi.

En laat dat gespleetoog ook maar achterwege menneke
Curves?
De meeste thai vrouwen hebben een kinderlichaam en deze ziet er niet anders uit
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:58:32 #233
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_58161994
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Curves?
Met haar.

Maar 't heeft ook wel weer iets
pi_58162062
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Okééé, dit is mevrouw May Spleetoog.
Jammergenoeg geen foto van haar lichaam, zak over de kop ét voila (toch maar niet ).

[ afbeelding ]

Vanavond maar een andere dame vinden om mee te dansen etc.

Deze jongen gaat nu single het weekend in, wish me luck.
Niks mis mee.
pi_58162856
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Curves?
Ja is dat een Thaise denk je?
Het is vrij goed te zien of het een mannenlichaam is of een vrouwenlichaam betreft. Zelfs bij "thai".
Vaak gaat dat dan gepaard met tanktops, ontblote buikjes en low-thight-jeans.

Natuurlijk is het bij de molliger vrouw met taille wat sneller en duidelijker zichtbaar. nofi
A little bit hateful
pi_58162889
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja is dat een Thaise denk je?
Het is vrij goed te zien of het een mannenlichaam is of een vrouwenlichaam betreft. Zelfs bij "thai".
Vaak gaat dat dan gepaard met tanktops, ontblote buikjes en low-thight-jeans.

Natuurlijk is het bij de molliger vrouw met taille wat sneller en duidelijker zichtbaar. nofi
Ja maar bij curves denk ik niet aan een A cupje sorry
En bij een molliger vrouw is dat helemaal niet duidelijker, ligt helemaal aan je figuur
pi_58162990
Ok je hebt eigenlijk gelijk. Alle vrouwen met een A-cup zijn het niet waard om over curves te hebben. Ik deel ze meestal ook direct bij de mannen onder.
A little bit hateful
pi_58163008
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ok je hebt eigenlijk gelijk. Alle vrouwen met een A-cup zijn het niet waard om over curves te hebben. Ik deel ze meestal ook direct bij de mannen onder.
Die kunnen super vrouwelijk zijn maar dat noem je geen curves
pi_58163459
Wat is het toch met vrouwen in singles. Sarcastische opmerkingen worden altijd nog even humorloos overgenomen om drammerig een droge punt te maken

Het figuur bij vrouwen blijf ik toch lekker curves noemen. Net als de libresse, dove, lacaticyd, fa, rexona reclames. Lekker puh!

Maar goed. Ontopic. Vertel! Hoe is het nieuwig non-single leven?
Nog lekker geneukt met je nieuwe man? En is het lekkerder dan een losse contacten?
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:11:17 #240
172358 oddman
Introspecteur
pi_58164652
Curves for the win.

Ook: meldt present; 't Is nu alweer dik een maand uit.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:19:09 #241
172358 oddman
Introspecteur
pi_58164846
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love

Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
Hoe fucking origineel. Wistful soul.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_58164900
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is het toch met vrouwen in singles. Sarcastische opmerkingen worden altijd nog even humorloos overgenomen om drammerig een droge punt te maken

Het figuur bij vrouwen blijf ik toch lekker curves noemen. Net als de libresse, dove, lacaticyd, fa, rexona reclames. Lekker puh!

Maar goed. Ontopic. Vertel! Hoe is het nieuwig non-single leven?
Nog lekker geneukt met je nieuwe man? En is het lekkerder dan een losse contacten?
Het bevalt erg goed eigenlijk
Niet verwacht een half jaar geleden
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:29:51 #243
94676 Garisson72
pi_58165141
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Niet verwacht een half jaar geleden
wat niet verwacht? dat het neuken met die vent lekkerder kan zijn dan met die losse contacten?
pi_58165178
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
[..]

wat niet verwacht? dat je lekker kan neuken met die vent? dat is toch wat Liquidootje vroeg?
Nee dat het in het algemeen lekkerder is
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:31:53 #245
94676 Garisson72
pi_58165190
ja niet zo snel, ik was nog aan het editten.
pi_58165267
Maar het is dus qua seks minder lekker dan losse contacten?

Je draait er zo omheen
A little bit hateful
pi_58165306
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
Maar het is dus qua seks minder lekker dan losse contacten?

Je draait er zo omheen
Ik ga het hier niet over seks hebben ben erg gelukkig en tevreden en daar zal je het mee moeten doen
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:36:27 #248
172358 oddman
Introspecteur
pi_58165341
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was ik ook.
Er was helaas sprake van een bijzonder gemene en hardnekkige neerwaartse spiraal. Ach. Weer een beetje wijzer, weer een beetje ouder. Such is life.
- Bertrand Russell
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:54:01 #249
94676 Garisson72
pi_58165778
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga het hier niet over seks hebben ben erg gelukkig en tevreden en daar zal je het mee moeten doen
ok, nu weer ophoepelen dan, met je geweldige relatie; 't is hier voor singles ja
wat is dat de laatste tijd met die happy settlers die het er hier ff in moeten komen wrijven
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:17:02 #250
172358 oddman
Introspecteur
pi_58166256
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
Nee, nee... het was wel degelijk een langetermijn-klik. En toen het nog klikte was het inderdaad echt geweldig. 'Laten we gaan samenwonen, over 10 jaar 80 kinderen krijgen en een boek schrijven over de perfecte relatie'-geweldig.

De neerwaartse spiraal kwam doordat we allebei verdomde cynisch zijn danwel waren en elkaars slechte punten hadden ontdekt. En daar over gingen miepen, waardoor de ander dat vrolijk reciprokeerde en dus ook slechte punten ging afzeiken. Zodoende negatieve spiraal.
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')