K heb vandaag echt weer een zeer plezante flirt gehad, amai..
Het gebeurde in de middag, zo rond de klok van vier.
Ik liep een gebouw binnen en in de centrale hal stond het vol met mensen. Er bleek een receptie te zijn ten behoeve vd presentatie van een boek. Nee, het was geen roman oid, de ruimte was gevuld met uitsuitend zakenmensen, en allen waren druk in gesprek.
Ik draaide mijn hoofd van rechts naar links en keek door de hal.
Obers liepen druk heen en weer met volle dienbladen en aan de linkerkant van de hal was een bar opgesteld door een chique uitziend cateringbedrijf met diverse versnaperingen.
En achter die bar stond ze. Ze leek zó van de cover van een damesglossy te zijn afgestapt; zó mooi was ze; ze was niet zo groot, ze had donkerbruin halflang haar, donkere ogen en een prachtig rond gezicht en ze keek me recht aan.
Ik moest echter elders in het gebouw zijn en baande me een weg door de druk converserende zakenlieden en verliet de hal.
Enige tijd later stapte ik de lift weer uit en bevond mij wederom in de centrale hal, waar nog altijd de receptie in volle gang was. Als bijna automatisch, draaide ik mijn hoofd weer richting de bar, waar ik haar had gezien. Ik keek haar opnieuw recht in de ogen, en ze bleef me strak aankijken.
Verlegen en in de war gebracht door de bizarre situatie wendde ik mijn hoofd af en baande ik me een weg tussen de zakenlieden door de hal richting de uitgang.
Op de weg daarnaar toe keek ik nog tweemaal naar de bar en allebei de keren bleef ze me strak en aanhoudend aankijken. Ze volgde me met haar ogen door de hele ruimte!
Uiteraard wist ik me absoluut geen raad met de situatie en ben ik meteen er tussen uit gepiept.
Toen ik even later het hele gebeuren op me in liet werken, besefte ik me, dat ik er die avond wellicht spijt van ging krijgen, dat ik geen actie ondernomen had en begon meteen fantastische plannen te verzinnen om alsnog met haar in contact te komen.
Ik was vandaag eigenlijk al de hele dag vrolijk, maar deze gebeurtenis was toch wel de slagroom op de taart.
Ik zal heerlijk dromen vannacht.
Oja: Leuk testje, ik ben Crazy In Love, maar dat is mss geen verassing..
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 17-04-2008 22:12:32 ]