Erkenningquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef Tegan het volgende:
In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.quote:
Ze is 22, die wordt heus nog wel een keertje singlequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
liefie_. Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
Hoelang hebben jullie al? Je bent ookal nooit meer in het Tilburg-topic of op Loosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
Owja! Ik heb er alleen niets van meegekregenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Toen was ik er niet bij, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
DOn't worry... het was erg saai wanneer je geen Tegan-avonturen aan het beleven wasquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Begin van het singles woordenboek ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
ooit was het nog een praat-over-het-leven-als-Single-topic, maar over perikelen als "het leven is veul duurder, kijk bijvoorbeeld naar de éénpersoonsmaaltijden bij AH" raak je ook snel uitgeluld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjesdie over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praatquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
waarom blijf en blijf en blijf jij maar op al die datingsites zitten, als ze je nooit een succes opleveren en je er alleen maar kritiek op hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:
Ik wil helemaal geen relatie met iedereen die maar met me praat
Maar na 10 jaar single en 1 maal sex in die 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een relatie. Biologisch klokje tikt immers. En bovendien post ik helemaal niet vaak in dit topic
Bleh, waarom voel ik me uberhaupt aangesproken
Anyway, Knuz.nl inmiddels eens geprobeerd. Maar de enige dames die mijn profiel checken zijn 40+ ers en de dames die ik zelf een mailtje had gestuurd (en vervolgens niet reageren), dus die site is ook niet veel soeps gok ik.
Ha! Lekker, zo'n depri mailtje tussen al dat vrolijke happy single geweld
Daar zit 'm het probleem juist in. Er komen geen dames op onze feestjes want we hebben geen vriendinnen in onze vriendenkring (herstel: een enkeling die al samenwoont en zelf geen vriendinnen meeneemt).quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
Ach gewoon niet te veel "zoeken" en gewoon kijken wat je op je pad tegenkomt.
Vaak op feestjes van vrienden of zo zitten er best wel leuke dames die het single-zijn ook zat zijn.
Dat hoor je vaak ja, maar volgens mij is dat onzin. Ik heb sinds een jaar een soort vriendenclubje met een paar collega's, allemaal boven de 30, sommige vrijgezel, andere niet. Tuurlijk hebben mensen het druk en hebben ze over het algemeen een sociaal leven, maar niemand heeft het zo druk en heeft zo'n gevuld sociaal leven dat ie er niet 1 persoon bij kan/wil hebben met wie het super klikt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
En omdat veel mensen na hun 30e helemaal geen behoefte meer hebben aan vriendschap omdat ze al een druk leven en grote vriendenkring hebben.
Hier zeg je zelf eigenlijk al dat die mannen nooit leuk genoeg zijn geweest! Maar dat wilden vrouwen eerst nog wel proberen maar nu niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:15 schreef Knipoogje het volgende:
....En wordt de spoeling ook dunner (voor de mannen dan); niet omdat de dames allemaal al een relatie hebben, maar meer omdat ze steeds meer levenservaring krijgen en steeds kritischer worden.....
Ik weet niet of iedereen wel zo berekenend te werk gaat. Volgens mij wil je gewoon iemand die bij je past omdat je wel wat leukers kunt verzinnen dan tijd doorbrengen met iemand die niet bij je past. Zonder je daarbij met kansrekening en toekomstplanningen bezig te houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef ToT het volgende:
Na je 30e wil je vaak toch wel liever iemand waarvan je wat meer het gevoel hebt dat diegene echt bij je past, zodat je niet over een paar jaar WEER alleen bent, en dus WEER een paar jaar ouder bent als je weer iemand zoekt.
Of juist niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:54 schreef ToT het volgende:
En die zijn dus zoals Knipoogje zei, een stuk kritischer.
Haha, maar dat wil je dus ook niet. Ik heb wel een paar (hoogopgeleide) vrienden die gewoon niet om konden gaan met de kritisch hoogopgeleide Nederlandse vrouw. Niet omdat het lelijke sukkeltjes zijn, maar ze zijn erg zachtaardig, weten niet goed hoe assertieve vrouwen aan te spreken; die lopen gewoon over ze heen. Die hebben allebei een (redelijk opgeleid) importbruidje genomen uit Azie of Zuid Amerika. Hoe dat op de lange termijn uitpakt weet ik niet, maar voorlopig lijkt het echte liefde als ik ze zo zie.quote:
Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Je klinkt nu als iemand die met spijt terugkijkt op zijn leven en zichzelf tot het einde van zijn leven als een eenzaam persoon ziet. Kom op: je bent pas een jaar ouder dan ik!
Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoegquote:Ik zie dat je in de ICT zit. Ikzelf heb zo'n 10 jaar in de ICT gezeten en inderdaad: veel vrouwen vinden het een afknapper als je veel van PC's afweet en dat ook uitstraalt. Hebben wel eens mensen uit zichzelf aan je gevraagd of je in de ICT zit?
Yep, ik heb ook nieuwe baan genomen, straks andere woonplaats, andere sportvereniging enzo. Wat ik wel vervelend vind is dat alles altijd van mij uit moet komen. Als ik niets doe, nodigt niemand mij uit (op mijn vaste vrienden na dan). Als ik niets zeg, zegt niemand wat tegen mij. Terwijl *als* ik wat voorstel dan is iedereen van 'ja leuk! gezellig!' of als ik dan een gesprek begin, zijn we zo 2 uur verder. Dat frustreert me eigenlijk nog het meest. Altijd maar de nummer 4 of 5 of 10 zijn. Ik wil wel ook wel eens iemands nummer 1 zijn. 10 jaar geleden was ik dat ook enkele keren, maar ineens hield het op.quote:Inmiddels heb ik door bepaalde aanbiedingen een heel andere baan en heb intussen ook COMPLEET andere hobby's, waardoor ik heel andere kennissen heb gekregen.
Een verhuizing is inderdaad vaak een mooi nieuw begin met talloze mogelijkheden. Ikzelf hoop ook binnenkort te kunnen verhuizen, ik moet alleen mijn huis nog zien te verkopen.
Je bent nog niet dood of zoquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje. Ik had in ieder geval wat meer kansen moeten pakken ipv altijd achter die computer blijven plakken.
[..]
Dat zit allemaal tussen je orenquote:Ik praat nooit over computers met vrouwen tenzij ze zelf er over beginnen. Dat leer je snel genoeg
Wat overigens wel dubbel is. Als je in de ICT zit wordt dat als afknapper ervaren soms, maar als je overkomt alsof je je schaamt dat je een computernerd bent wordt dat vaak ook als afknapper gezien. Kortom, ik zeg gewoon dat ik in de IT werk en krijg soms het antwoord 'je ziet er niet uit als iemand die in de IT werkt'. Belachelijk dat ik dat als compliment moet zien
[..]
Oh, daar ben ik zelf ook van overtuigd. De truuk is om zoveel mogelijk dekseltjes te passen. En dat is soms lastig als je omgeving alleen uit potjes bestaat of potjes waarop een dekseltje geschroefd zitquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Dus nog steeds geld op ieder potje past een dekseltje
Oh dus ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik zelf knap eerder af op iemand die sport instructeur is of zo(hij waarschijnlijk ook op mij want ik ben ultiem lui
)
Al 13 maandenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:37 schreef ToT het volgende:
Graag gedaan!
Ja ik zou ook altijd nog een keer daten met iemand die ik alleen via MSN ken, maar telkens komt er weer wat tussen!
Heb gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de Griek in de stad in de buurt. Dat vond ze wel leukquote:Hmm, ik zit erover te denken om een collega mee uit te vragen.
Ik heb het idee dat ze me wel ziet zitten maar ik wil niet dat als het iets wordt of juist niets wordt er een ongemakkelijk gevoel op het werk ontstaat.
Ze heeft namelijk ook iets gehad met een andere collega en af en toe is daar nog wel flinke wrijving
Dilemma !
Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:11 schreef ToT het volgende:
"Dat overkomt altijd de ander, waarom overkomt mij dat nooit?"
Wat mij opviel bij die vrienden én bij mezelf toen ik mijn relaties kreeg, is dat zij en ik gewoon alles lekker los hebben kunnen laten. Een relatie krijgen is een heerlijke aanvulling op je leven, maar het is niet noodzakelijk om je leven COMPLEET te maken. Je moet niet het idee hebben dat er iets mist in je leven.
Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je geen relatie én geen vrienden hebt en op een of andere manier kun je ze ook niet krijgen, hoewel iedereen je altijd geweldig aardig, lief en leuk vind. (maar vreemd genoeg dus nooit meer met/van je willen). Moet je dan ook niet het gevoel hebben dat je wat mist?
Ik denk dat ik met 1 goede vriend(in) misschien al blij genoeg zou zijn zodat ik niet perse ook nog een relatie wil, maar met alleen maar ouders en kennissen wordt het wel heel mager allemaal. Dan kan ik nog genieten van lekker eten, zon en dat soort dingen, maar zonder/met te weinig mensen in je leven kan je je jezelf moeilijk verwijten eenzaam te zijn.
Ik vind het echt knap als iemand zonder vrienden en zonder relatie gelukkig kan zijn.
Maja no offence maar als hij/zij nog nooit vrienden heeft gehad en hij/zij scharrelt er wat op via internet gok ik dat het geen langdurige relaties van 10 jaar innige vriendschap zullen worden lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:01 schreef ToT het volgende:
Dat kan HEEL erg confronterend zijn, maar is misschien wel een goed idee.
In ieder geval moet je niet te veel in een isolement zitten....niet hele avonden achter je PC zitten gamen of zo.
Als je niet meteen het uitgangsleven in wil duiken, kun je ook eerst gewoon een leuke chatbox opzoeken. Niet meteen alle aandacht naar je trekken; toon juist aandacht voor de ander. Veel mensen kunnen dat enorm waarderen.
Wees relaxed....je hoeft niet altijd degene te zijn die voor een leuke sfeer moet zorgen of zo.
(Gewoon dingen die in me opkomen; niets persoonlijks bedoeld.)
Ja ik doe veel leuke dingen, ik heb gelukkig altijd veel hobby's en interesses gehad en ik ontmoet ook wel mensen, maar als je 's avonds in je bedje ligt is dat niet voldoende. Ik speel bijv. piano, nou, dat is heerlijk op het moment dat ik het doe en een beetje geluk haal ik er ook wel uit, maar ja er zijn dus momenten op de dag dat je niet bezig bent...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef ToT het volgende:
Diginoob, goeie inderdaad.
Ik ben ook vrij lang alles behalve populair geweest, maar heb altijd wel sowieso 1 vriend of vriendin gehad, hoewel niet alle vriendschappen even goed waren.
Gelukkig zijn, helemaal in je eentje......feitelijk moet het kunnen, maar ik besef ook wel dat dat eigenlijk een ondoenlijke opgave lijkt.
Heb je hobby's en interesses? Bezoek je wel eens leuke kleine onbekendere websites buiten Fok? Op kleine sites heb je meer kans om vriendschappen te krijgen, maar het beste is natuurlijk om echt het LEVEN in te duiken.(Makkelijekr gezegd dan gedaan, uiteraard...)
Ik heb het er vaak met ze over maar ze weten het ook niet. Mijn moeder zegt altijd dat ik gewoon niet een potje ben waar veel dekseltjes makkelijk oppassen, maar daar kom ik natuurlijk ook niet veel verder mee.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dan toch echt iets 'verkeerd'
Misschien eens aan familieleden vragen waarom zij denken dat je geen vriendien hebt?
Hmmm, behalve dan wanneer je met mij de nacht hebt doorgebracht en ik je wakker maak met een verse cappucino natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef thaleia het volgende:
In welke relationele toestand dan ook, ik zal me nooit happy voelen als ik om 7 uur ben opgestaan
quote:Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef ToT het volgende:
Tja ik moet elke dag om 6.45 opstaan. Ik wil verhuizen zodat ik minder ver hoef te reizen naar mijn werk, maar ik heb al te horen gekregen dat dat handig uitkomt, want ze willen me voor een andere taak een half uur eerder laten beginnen. Schiet ik dus NOG geen donder mee op!
Nee, dat klopt niet. Ik heb met elke internetdate die ik tot nu toe heb gehad nooit aan mijn kant een klik gevoeld. Daar baal ik juist van. 't is altijd alleen maar gezellig (meestal duurt de date veel langer dan gepland, wat altijd een goed teken is dat het in ieder geval gezellig is). Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.quote:Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij zijn bij jullie (diginoob, Knipoogje) de verhoudingen gewoon scheef. Het voelt heel onprettig als jij meer van iemand wilt dan hij/zij van jou. Dat is in vriendschappen niet anders dan in relaties. Dat voelt niet lekker, het maakt je sjacherijnig, en daarmee word je nog minder leuk gezelschap dan je al was![]()
Wellicht laten ze je gewoon jagen?quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Knipoogje het volgende:
Daarom vind ik het ook zo raar dat een eventueel verder contact (al is het maar chatten via MSN) vrijwel altijd van mijn kant moet komen. En dan is het altijd 'ja leuk!'.
Vertelquote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Fan-tas-tisch weekend gehad, ik denk dat ik het topic bijna ga verlaten
Ik was er al hoorquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lekker Rossdale, klinkt ook super knus dat ze gewoon tentamen kan leren met jou erbij enzo!
En welkom Principessa.Farfella
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop doorquote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Het voelde allemaal perfect en we voelden ons ook allebei wel echt een stelletje dit weekend. Dus dat zit wel goed. Ze heeft alleen een beetje last van een milde vorm van MLI (bindingsangst) dus daar moeten we nog even overheen, maar dat gaat zeker lukken
Jezus christus hoezo pessimistischquote:Op maandag 14 april 2008 12:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop door.
quote:
NEE!quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef thaleia het volgende:
Laat die jongen toch gewoon lekker genieten![]()
Iedere keerquote:Op maandag 14 april 2008 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
NEE!![]()
wij zurige singles misgunnen hem het geluk, moet hij het ons maar niet zo in ons gezicht komen wrijven iedere keer. In DIT topic nota bene!![]()
Dankje, ik heb er helemaal zin inquote:Op maandag 14 april 2008 15:41 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik wens Rossdale al het geluk in de langzaam maar zekere toename van eentonigheid met één vrouw voor zolang het duurt. De sleur die gaat ontstaan, de ontnomen vrijheid en het minder omgaan met vrienden.
GrapjeBehalve het geluk wensen
Ik hoop het ook voor je hoorquote:Op maandag 14 april 2008 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Ach, ik merk het vanzelf wel allemaal.
Misschien hebben jullie wel gelijk, al hoop ik natuurlijk van niet
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.quote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dankje, ik heb er helemaal zin inVan mij hoeven al die 'single-dingetjes' niet meer zo nodig. Geef mij maar vastigheid en rust, de onzekerheid en de kat-en-muis-spelletjes met de andere sexe ben ik onderhand ook wel weer beu
Daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.
Maargoed, misschien ben ik wel té ver heen
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijkNa 2 jaar te hebben samen gewoond vind ik het singleleven niet zo erg denderend eigenlijk
Noem me maar burgerlijk of old-fashioned maar ik hou wel van het vaste
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.
Nou, niet leuk is een groot woord maar ik vind er niet zo heel veel aan. Natuurlijk is het prettig te doen maar ik kan mijn aandacht er meestal niet zo goed bij houden. Halverwege moet ik dan ineens weer denken aan die kopij die ik moet inleveren voor een commissie, of ik het IBG wel betaald heb, dat ik nog mijn overhemden moet opvouwen en dat ik nog een paar spellen moet uitspelenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaar.
Laat je trofeeënkamer eens zien danquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaar.
Seks hoeft niet gewoon te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, niet leuk is een groot woord maar ik vind er niet zo heel veel aan. Natuurlijk is het prettig te doen maar ik kan mijn aandacht er meestal niet zo goed bij houden. Halverwege moet ik dan ineens weer denken aan die kopij die ik moet inleveren voor een commissie, of ik het IBG wel betaald heb, dat ik nog mijn overhemden moet opvouwen en dat ik nog een paar spellen moet uitspelen
En het gewone, dat vind ik gewoon een beetje saai.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gewoon meegemaakt, en dat kan me maar even een interesseren. En omdat het me niet zo interesseert (om te doen) kan het mijn aandacht ook niet zo lang vasthouden. Nu vind ik dat dus verder niet zo erg, alleen was het zo dat mijn exen dat niet zo heel erg begrepen. Daarom moest ik altijd duidelijk maken dat het niet aan háár lag maar aan mij.quote:
Dat is het niet, het ligt dus niet aan een ander maar aan mezelf. Ik vind het leuk om er over te praten, naar te kijken en er over te lezen maar het zelf doen staat niet heel erg hoog op mijn "leuke dingen" lijst. Het komt er dus wel in voor, alleen is mijn drive een stuk lager dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zoek een beter sex partner dan.. Serieus 14.gif.
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seksquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Seks zelf vind ik zelf ook niet zo extreem leuk ofzo, daar moet ik Elegy gelijk in geven. Ik hou meer van de aanleiding er naartoe en het lieve erna zeg maar.
Goedzoquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seks![]()
En Elegy, je zegt dat het bij jou altijd te gewoon is, lijkt me dus dat het wel degelijk aan haar ligt en aan jou.
Tja, mijn interesses liggen gewoon wat verder weg dan die van de meeste dames. Dat ze die interesses niet vaak delen heb ik me inmiddels wel bij neergelegd. En diegenen die ze wel delen, ta, die zijn al bezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seks![]()
En Elegy, je zegt dat het bij jou altijd te gewoon is, lijkt me dus dat het wel degelijk aan haar ligt en aan jou.
Omdat je zo veel en plat praat over seks en neuken enzo. Je lijkt wel het mannelijke gedeelte van een lesbisch stel af en toe.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, amar Sawyer Rick wil ik ook gewoon hard neuken.
En nu maar weer ontopic
Lawl, op en neer typequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoedzoIk zag jou wel meer als het alleen op en neer type eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:07 schreef ToT het volgende:
Ik merk het wel vaker: als kamerarden van me vrijgezel zijn, lopen ze de deur bij je plat en ben je ook altijd welkom, maar zodra er een vriendin in het spel is.....
Don't worry, ik ben terug op volle sterkte want mijn laptop is gemaakt en ik ben net onkruid.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:21 schreef Nexie het volgende:
Singles topic zonder MNR? Impossible!
Maar serieus, geniet ervan en succes
Okay, als ze jou leuk vindt, maakt het echt niet uit of je het vraagt waar een klant bij is of na sluitingstijd of... Dan vindt ze het leuk dat je haar vraagt.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Als je zo regelmatig met haar praat hoeft het toch niet zo moeilijk te zijn. Vraag anders eens van:quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.![]()
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).![]()
Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"
Maar het is toch best lastig om dat te doorbreken.
Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.
Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.![]()
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
Nou, het lijkt er niet op. Ik zie te veel posts met :"Ik kom niet." of "Ik ken niemand" of "Ik kom niet wanty ik ken niemand."quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef katerwater het volgende:
heuj,
komt er nog iets van die meet eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.![]()
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).![]()
Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"
Maar het is toch best lastig om dat te doorbreken.
Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.
Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.![]()
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
Samen?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Rossdale & MNR,
Veel geluk!![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig. Einde.
't was een beetje ironisch bedoeld MLIquote:
Yeehaw, stel je voor dat iemand wat met je wil, snel zorgen dat ze oprottenquote:Op donderdag 17 april 200808:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Volgens mij zit er iemand achter mij aan, die ik niet moet..
Ze zorgt er steeds voor dat ze het met me eens is, dik verlept.
"Any plans for next weekend?"
"Not yet, I never plan before the weekend has actually started"
"Ah no, me neither!"
en dat soort crap, heb aub je eigen mening..
Op facebook berichtjes en troep en ze zou me dan wel weer in het weekend zien.
Altijd als ik dit heb (nu klinkt het alsof ik het vet vaak heb, maar dat is dus niet zo [afbeelding]) dan gaat mijn verdediging in actie... en die is... melden dat ik diezelfde avond graag een slet wil scoren omdat die geen relatie zoeken [afbeelding] Dan zitten ze meteen niet meer achter mij aan [afbeelding]
Heb haar overigens vorige weekend ontmoet in het hostel waar ik zit.
Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't was een beetje ironisch bedoeld MLI, trouwens, slaap jij eigenlijk wel?
![]()
Ja das t punt toch ook nietquote:Op donderdag 17 april 200808:34 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja maar dan blijven het gewone vrienden die vervolgens vragen of het gelukt was of niet, ze gaan me niet haten of iets dergelijks. Ik ben dan ook eigenlijk heel poezelig [afbeelding]
@ Kaasplankje, heb je al enig idee wanneer je er ongeveer voor gaat? [afbeelding]
Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?
En dan gaat ze er vandoor met die vriendquote:Op donderdag 17 april 2008 08:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Stuur een vriend naar dat winkeltje en check of ze alleen zo tegen jou doet of dat ze net zo spontaan tegen je vriend doet?
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!![]()
stel je voor...
Warm and fuzzyquote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love
Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, nog nooit verliefd geweest zelfs. Dat weet je toch?
Jottemquote:
En wanneer meldt Rossdale zich af?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jottem
Jullie vervelen je echt
En natuurlijk vraag je iemand alleen maar mee uit als je het idee hebt of de hoop dat hij/zij 'ja' gaat zeggen. Lijkt me aannemelijkVaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
Was 't maar zo...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:
Vaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
Kom op, kom op, ik ben ook eerlijk naar buiten gekomen met "warm and fuzzy". Laat horen!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef Liquidootje het volgende:
Damn.. ik durf die van mij niet eens te posten
Bij deze doe ik dat dan maarquote:
Jep, ik was er vrij zeker van dat ze ja zou zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me dat je zoiets alleen doet als je al ee beetje t idee hebt dat ze ja gaat zeggen
nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neukenquote:Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef Garisson72 het volgende:
en waarom kom je dat hier vertellen?
moeten wij verzuurde singles je nu bijvallen in deze afkeer van soppende stelletjes?
Ik woon in Nederland, maar België is oké!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:19 schreef MLI het volgende:
kaasplankje, van waar in België ben jij precies? Elkaar 2 keer aankijken is nog niet heel neig natuurlijk, maar wel altijd plezant.
Sweet dreams!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, maar België is oké!![]()
![]()
ze keek me trouwens 4x aan ja!
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor dat hoeft helemaal niet, wilde het gewoon ff kwijt,ik snap dat soort figuren gewoon totaal niet ook al zou ik niet single zijn dan zou ik het nog niet doen, zoals ik al zei niks tegen zoenen in het openbaar maar elkaar van top tot teen aflebberen in de ikea of tijdens een concert, blijf dan lekker thuis en ga neuken
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hey dat plaatje was er nog niet toen ik reageerde. Ik zie dat het ook van facebook komt. Waar blijft May's foto? Zij komt ook never nooit op fok.
Konden jullie hem maar in het echt zien, dan zou je wel anders spreken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Toch nog een goede reden gehad om het Singles topic weer een keer te lezen
Curves?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:39 schreef Liquidootje het volgende:
In het donker lijkt iedere vrouw met een beetje curves en sensuele moves knap he
Zij heeft echt een heel 13-in-één-dozijn typisch aziatisch kopje, niet echt bijzonder of mooi.
En laat dat gespleetoog ook maar achterwege menneke
Met haar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Curves?
De meeste thai vrouwen hebben een kinderlichaam en deze ziet er niet anders uit
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Okééé, dit is mevrouw May Spleetoog.
Jammergenoeg geen foto van haar lichaam, zak over de kop ét voila (toch maar niet).
[ afbeelding ]
Vanavond maar een andere dame vinden om mee te dansen etc.
Deze jongen gaat nu single het weekend in, wish me luck.
Ja is dat een Thaise denk je?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Curves?
De meeste thai vrouwen hebben een kinderlichaam en deze ziet er niet anders uit
Ja maar bij curves denk ik niet aan een A cupje sorryquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja is dat een Thaise denk je?
Het is vrij goed te zien of het een mannenlichaam is of een vrouwenlichaam betreft. Zelfs bij "thai".
Vaak gaat dat dan gepaard met tanktops, ontblote buikjes en low-thight-jeans.
Natuurlijk is het bij de molliger vrouw met taille wat sneller en duidelijker zichtbaar. nofi
Die kunnen super vrouwelijk zijn maar dat noem je geen curvesquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ok je hebt eigenlijk gelijk. Alle vrouwen met een A-cup zijn het niet waard om over curves te hebben. Ik deel ze meestal ook direct bij de mannen onder.
Hoe fucking origineel. Wistful soul.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love
Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
Het bevalt erg goed eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is het toch met vrouwen in singles. Sarcastische opmerkingen worden altijd nog even humorloos overgenomen om drammerig een droge punt te maken
Het figuur bij vrouwen blijf ik toch lekker curves noemen. Net als de libresse, dove, lacaticyd, fa, rexona reclames. Lekker puh!![]()
Maar goed. Ontopic. Vertel! Hoe is het nieuwig non-single leven?
Nog lekker geneukt met je nieuwe man? En is het lekkerder dan een losse contacten?
wat niet verwacht? dat het neuken met die vent lekkerder kan zijn dan met die losse contacten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Niet verwacht een half jaar geleden
Neequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
[..]
wat niet verwacht? dat je lekker kan neuken met die vent? dat is toch wat Liquidootje vroeg?
Ik ga het hier niet over seks hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
Maar het is dus qua seks minder lekker dan losse contacten?
Je draait er zo omheen
Was ik ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
oddman! goeie vent! sneu te horen dat het weer uit is, kan me herinneren dat je meldde er erg blij mee te zijn. Welkom hier nonetheless.
[..]
ok, nu weer ophoepelen dan, met je geweldige relatie; 't is hier voor singles jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga het hier niet over seks hebbenben erg gelukkig en tevreden en daar zal je het mee moeten doen
Nee, nee... het was wel degelijk een langetermijn-klik. En toen het nog klikte was het inderdaad echt geweldig. 'Laten we gaan samenwonen, over 10 jaar 80 kinderen krijgen en een boek schrijven over de perfecte relatie'-geweldig.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
is dit iets wat je terugkijkend ziet? want je zou zeggen dat je er iets aan kan doen, als je je ervan bewust bent op het moment dat het gebeurt...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:17 schreef oddman het volgende:
De neerwaartse spiraal kwam doordat we allebei verdomde cynisch zijn danwel waren en elkaars slechte punten hadden ontdekt. En daar over gingen miepen, waardoor de ander dat vrolijk reciprokeerde en dus ook slechte punten ging afzeiken. Zodoende negatieve spiraal.
Iets er aan doen? Oh, zeker. Weinig leerzamere dingen meegemaakt in mijn leven, en dus wat mij betreft de moeite van het opschrijven waard.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dit iets wat je terugkijkend ziet? want je zou zeggen dat je er iets aan kan doen, als je je ervan bewust bent op het moment dat het gebeurt...
Sorryquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
neerwaartse spiraal as in: de spanning was was al snel een beetje opgesoupeerd? uiteindelijk een short-term-klik? zoiets?
[..]
ok, nu weer ophoepelen dan, met je geweldige relatie; 't is hier voor singles ja![]()
wat is dat de laatste tijd met die happy settlers die het er hier ff in moeten komen wrijven
Welzeker.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:38 schreef Garisson72 het volgende:
en Abbadon komt ook weer ff om de hoek kijken, het lijkt wel een reunie de laatste tijd met die oude gezichten die terugkomen!
Je hebt wel een goed punt overigens; wat triggert het dan om zo op die slechte punten te willen concentreren, en het moet ook wel iets dermate fundamenteels zijn dat je het niet weer teboven komt. In relaties kan het een soort-van-wedijver worden die je misschien eigenlijk niet wil, en daar ben je je ook wel bewust van op dat moment denk ik, maar je wil je ook niet gewonnen geven... zoiets?
Care to enlighten us, Oddman?
ach ja...je bent een verstokte vrijgezel, of je bent het niet...ondanks diverse pogingen het tegendeel te bewerkstelligen...gek genoeg lijkt het soms wel alsof ik gelukkiger word van het proberen en dromen en ondertussen lekker m'n eigen gang gaan, dan van het daadwerkelijk hebben van een relatie...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:38 schreef Garisson72 het volgende:
en Abbadon komt ook weer ff om de hoek kijken, het lijkt wel een reunie de laatste tijd met die oude gezichten die terugkomen!
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Garisson72 het volgende:
is dat wat je eigenlijk al die tijd al had willen zeggen? is dat de eigenlijke reden waarom je bent teruggekomen?
klinkt enorm frustrerend...raar eigenlijk hoe ontzettend mensen zichzelf soms in de weg kunnen zitten...kan me goed voorstellen dat je het op zo'n moment uitmaakt...klinkt een beetje als iemand die gewend is haar zin te krijgen, en daardoor alleen nog maar die dingen wil die ze niet kan krijgen...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef oddman het volgende:
Welzeker.
Inderdaad, die wedijver was zo ongeveer wat er gebeurde. Twee sterke persoonlijkheden, die geen van beiden van wijken weten en áls de ander er dan in slaagt om toe te geven dan wordt dat koeltjes aanvaard, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
Daar waren we ons inderdaad van bewust, maar we konden ons er niet aan ontworstelen. Naar mijn gevoel heb ik het na de eerste crisis heel erg geprobeerd, alle waardigheid (nou ja, te veel in ieder geval) overboord gezet om een arm uit te kunnen steken. Dat werd op dat moment niet aanvaard. Toen maakte ik het uit, want dáár had ik geen zin in.
Het resultaat was dat zij opeens weer wel wilde, maar er was bij mij wat gebroken. Ik heb het geprobeerd. Het heeft niet mogen baten.
dus begrijp ik goed dat je in de tussentijd een (soort van) relatie hebt gehad, of in ieder geval een poging hebt gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef Abbadon het volgende:
ach ja...je bent een verstokte vrijgezel, of je bent het niet...ondanks diverse pogingen het tegendeel te bewerkstelligen...gek genoeg lijkt het soms wel alsof ik gelukkiger word van het proberen en dromen en ondertussen lekker m'n eigen gang gaan, dan van het daadwerkelijk hebben van een relatie...
wistful soul
allemaal plausibel natuurlijk, maar de eigenlijke waarheid had je daarvoor al gemeld:quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef oddman het volgende:
<detail info over toedracht etc>
Toen maakte ik het uit, want dáár had ik geen zin in.
Het resultaat was dat zij opeens weer wel wilde, maar er was bij mij wat gebroken. Ik heb het geprobeerd. Het heeft niet mogen baten.
en zo komt het allemaal bij elkaar, want als een relatie écht De Relatie Om Voor Te Vechten is dan zou je niet in die neerwaartse spiraal zijn gekomen (of in ieder geval: gebléven).quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:35 schreef oddman het volgende:
Ongeveer 20.000 woorden verder ben ik er achter dat ik eigenlijk een andere ex terugwil.
ach, wat zal ik zeggen...ik ben een romanticus, en ergens diep van binnen geloof ik denk ik nog steeds in een grootse, allesverzengende liefde...en ben ik niet in staat genoegen te nemen met minder, voor zover ik dat uberhaupt zou willen...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus begrijp ik goed dat je in de tussentijd een (soort van) relatie hebt gehad, of in ieder geval een poging hebt gedaan?
zo ja, er spreekt namelijk iets uit van: dit was niet wat ik vind dat ik mezelf mag gunnen. And that would be a good thing.
ach, je kan er altijd nog op de moeilijke manier achter komen...kost een jaartje of 10, op z'n minst, maar dan heb je ook wel een redelijk beeldquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Die test laadt helemaal niet bij mij. Dus ik zal nooit weten watvoor single/persoon ik ben...
nóóit? volhouden Tegan, misschien doet-ie het morgen wel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Die test laadt helemaal niet bij mij. Dus ik zal nooit weten watvoor single/persoon ik ben...
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:58 schreef Abbadon het volgende:
...dus ik flirt, ik date, ik vermaak me prima, en ondertussen droom ik lekker verder
Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan. Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend isquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, je kan er altijd nog op de moeilijke manier achter komen...kost een jaartje of 10, op z'n minst, maar dan heb je ook wel een redelijk beeld![]()
Tegan, als in Tegan&Sara?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nóóit? volhouden Tegan, misschien doet-ie het morgen wel.![]()
zou ook een goed credo voor ons Singles zijn, 'Volhouden'.
of: je víndt van jezelf dat je niet in een hokje te plaatsen bent (want bijzonder ende speciaal) maar vindt dat van anderen wel, of wil iig mensen (en al het andere) in hokjes plaatsen omwille van overzicht.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan.
Als mensen mij iets over mijzelf vertellen heb ik altijd het idee dat ze eigenlijk willen zeggen: "Kijk mij jou eens doorhebben! Goed van mij he!"quote:Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend is. Jullie daar nooit last van?
mensen zijn altijd geneigd zichzelf als uitzondering te zien, terwijl de meeste mensen juist behoorlijk op elkaar lijken...behalve ik, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat je jezelf nooit echt in een hokje kan plaatsen terwijl je dat veel makkelijker van anderen kan. Dat merk ik ook wel als anderen iets typerends van mij aan mij vertellen. Dan heb ik altijd het idee dat het wel meevalt/dat het veel de generaliserend is. Jullie daar nooit last van?
En jup.
je stopt die mensen op die manier wel erg in een hokje, moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef Garisson72 het volgende:
Als mensen mij iets over mijzelf vertellen heb ik altijd het idee dat ze eigenlijk willen zeggen: "Kijk mij jou eens doorhebben! Goed van mij he!"
begrijp wel wat je bedoelt hoor...als je een paar keer aardig bent tegen iemand, sta je meteen in de categorie 'aardig', zelfs als je je daarna een paar keer bepaald niet aardig gedraagt...tenzij je daar dan weer te ver in gaat, natuurlijk....mensen denken in categorieen, dat houdt het leven overzichtelijk...quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ik kan het erg lastig uitleggen. Mensen typeren anderen altijd op een eigenschap als het een aantal keer zo is gebleken, maar dat betekent toch niet dat die iemand echt zo is. Het zijn momentopnames. Als je bijvoorbeeld een aantal keer bij afspraken aan de late kant was oid, betekent dat niet dat je een chaotisch mens bent, die altijd dingen vergeet oid. Want je kan dan aan de andere kant juist heel stipt zijn in andere dingen. Of dat het gewoon een periode zo was.
wie doet dat nou? iedereen, inclusief jij nuquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?
Enne is het weer tijd om uniek vs niemand is uniek blikje open te trekken?
JAAA!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Hij gebruikte een dubbele punt P gezichtje, dus het was slechts gedol!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wie doet dat nou? Mensen zomaar in hokjes plaatsen en beschrijven zonder ze irl ooit gezien te hebben puur gebasseerd op wat forum-posts. Echt, welke idoot waagt zich daar nu aan?
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JAAA!!!![]()
wacht, ik trap af met een Golden Oldie : "iedereen is uniek en dus is niemand uniek"
ieder zijn ding...ik ben meer van scharrelmensenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Enne Abbandon. Het mensen stoppen in hokjes is een fetish van mij
zwaartekracht...daar doe je weinig aan...na je 20e is er geen houden meer aan...quote:
kortom, jij manipuleert mensen graag?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jammer dat liefie er niet meer is. Vond het altijd zo leuk om dingen te zeggen die nét niet kloppen in haar belevingswereld. En dan kwamen de zwartkijkers snel uit hun hol. De zonneschijners die het allemaal maar te uniek vonden. De levenswijzen die alles tegenspraken.
zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:07 schreef Tegan het volgende:
WTF zijn scharrelmensen?!
Owja en nu ben ik echt weg.
na 3,5 jaar?...da's pijnlijk, hoe het ook uit is gegaan...sterktequote:
Ah, ik heb 'em door!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoals je opgehokte kippen en scharrelkippen hebt...zoiets althans...het is zaterdagavond, dus verwacht niet al te veel van mijn metaforen
yup...je hebt mensen die scharrelen, en mensen die hokkenquote:
Ophokplichtquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef Garisson72 het volgende:
scharrelmensen??!?! dat ze vrij hebben rondgelopen? nee, in hokjes moeten ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |