Jezus christus hoezo pessimistischquote:Op maandag 14 april 2008 12:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet dat ik je hoop graag de grond in boor, maar ik zou nergens op rekenen. Ik voel me ook wel eens een stelletje met iemand maar zodra hij weg is, slaat de twijfel weer toe en dan hak ik zomaar de knoop door.
quote:
NEE!quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef thaleia het volgende:
Laat die jongen toch gewoon lekker genieten![]()
Iedere keerquote:Op maandag 14 april 2008 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
NEE!![]()
wij zurige singles misgunnen hem het geluk, moet hij het ons maar niet zo in ons gezicht komen wrijven iedere keer. In DIT topic nota bene!![]()
Dankje, ik heb er helemaal zin inquote:Op maandag 14 april 2008 15:41 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik wens Rossdale al het geluk in de langzaam maar zekere toename van eentonigheid met één vrouw voor zolang het duurt. De sleur die gaat ontstaan, de ontnomen vrijheid en het minder omgaan met vrienden.
GrapjeBehalve het geluk wensen
Ik hoop het ook voor je hoorquote:Op maandag 14 april 2008 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Ach, ik merk het vanzelf wel allemaal.
Misschien hebben jullie wel gelijk, al hoop ik natuurlijk van niet
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.quote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dankje, ik heb er helemaal zin inVan mij hoeven al die 'single-dingetjes' niet meer zo nodig. Geef mij maar vastigheid en rust, de onzekerheid en de kat-en-muis-spelletjes met de andere sexe ben ik onderhand ook wel weer beu
Daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.
Maargoed, misschien ben ik wel té ver heen
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijkNa 2 jaar te hebben samen gewoond vind ik het singleleven niet zo erg denderend eigenlijk
Noem me maar burgerlijk of old-fashioned maar ik hou wel van het vaste
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
En toen kwam je achter de waarheid van het oude gezegde: Bezit van de zaak is einde van het vermaak, ofwel: de jacht is beter dan de vangst.
Nou, niet leuk is een groot woord maar ik vind er niet zo heel veel aan. Natuurlijk is het prettig te doen maar ik kan mijn aandacht er meestal niet zo goed bij houden. Halverwege moet ik dan ineens weer denken aan die kopij die ik moet inleveren voor een commissie, of ik het IBG wel betaald heb, dat ik nog mijn overhemden moet opvouwen en dat ik nog een paar spellen moet uitspelenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaar.
Laat je trofeeënkamer eens zien danquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je een jager bent. Ik ben meer een verzamelaar.
Seks hoeft niet gewoon te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, niet leuk is een groot woord maar ik vind er niet zo heel veel aan. Natuurlijk is het prettig te doen maar ik kan mijn aandacht er meestal niet zo goed bij houden. Halverwege moet ik dan ineens weer denken aan die kopij die ik moet inleveren voor een commissie, of ik het IBG wel betaald heb, dat ik nog mijn overhemden moet opvouwen en dat ik nog een paar spellen moet uitspelen
En het gewone, dat vind ik gewoon een beetje saai.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gewoon meegemaakt, en dat kan me maar even een interesseren. En omdat het me niet zo interesseert (om te doen) kan het mijn aandacht ook niet zo lang vasthouden. Nu vind ik dat dus verder niet zo erg, alleen was het zo dat mijn exen dat niet zo heel erg begrepen. Daarom moest ik altijd duidelijk maken dat het niet aan háár lag maar aan mij.quote:
Dat is het niet, het ligt dus niet aan een ander maar aan mezelf. Ik vind het leuk om er over te praten, naar te kijken en er over te lezen maar het zelf doen staat niet heel erg hoog op mijn "leuke dingen" lijst. Het komt er dus wel in voor, alleen is mijn drive een stuk lager dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zoek een beter sex partner dan.. Serieus 14.gif.
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seksquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Seks zelf vind ik zelf ook niet zo extreem leuk ofzo, daar moet ik Elegy gelijk in geven. Ik hou meer van de aanleiding er naartoe en het lieve erna zeg maar.
Goedzoquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seks![]()
En Elegy, je zegt dat het bij jou altijd te gewoon is, lijkt me dus dat het wel degelijk aan haar ligt en aan jou.
Tja, mijn interesses liggen gewoon wat verder weg dan die van de meeste dames. Dat ze die interesses niet vaak delen heb ik me inmiddels wel bij neergelegd. En diegenen die ze wel delen, ta, die zijn al bezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is toch ook seks. Het hoeft niet alleen op en neer te zijn, daar doe ik het ook niet voor. Maar seks![]()
En Elegy, je zegt dat het bij jou altijd te gewoon is, lijkt me dus dat het wel degelijk aan haar ligt en aan jou.
Omdat je zo veel en plat praat over seks en neuken enzo. Je lijkt wel het mannelijke gedeelte van een lesbisch stel af en toe.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, amar Sawyer Rick wil ik ook gewoon hard neuken.
En nu maar weer ontopic
Lawl, op en neer typequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoedzoIk zag jou wel meer als het alleen op en neer type eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:07 schreef ToT het volgende:
Ik merk het wel vaker: als kamerarden van me vrijgezel zijn, lopen ze de deur bij je plat en ben je ook altijd welkom, maar zodra er een vriendin in het spel is.....
Don't worry, ik ben terug op volle sterkte want mijn laptop is gemaakt en ik ben net onkruid.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:21 schreef Nexie het volgende:
Singles topic zonder MNR? Impossible!
Maar serieus, geniet ervan en succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |