abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 07:38:32 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58080663
Hey Rossdale & MNR,

Veel geluk!

En ze leefden nog lang en gelukkig. Einde.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:31:25 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58082104
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).

Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"
Maar het is toch best lastig om dat te doorbreken.

Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.

Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
pi_58082328
Dank allen
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Okay, als ze jou leuk vindt, maakt het echt niet uit of je het vraagt waar een klant bij is of na sluitingstijd of... Dan vindt ze het leuk dat je haar vraagt.

Volgens mij gaat het helemaal niet om timing, maar erom wanneer jij het durft
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 16 april 2008 @ 11:56:13 #154
183433 bierbart
bier en tieten
pi_58085180
Single meld zich
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
pi_58087149
meld
blub blub
pi_58087207
ja meld je dan met een verhaal f-f-s
pi_58087684
quote:
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).

Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"

Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.

Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
Als je zo regelmatig met haar praat hoeft het toch niet zo moeilijk te zijn. Vraag anders eens van:

'hoe heet je eigenlijk'? Of 'ga je ook wel eens naar die en die kroeg'? en daarna kan je altijd nog vragen : 'heb je misschien zin om een keertje wat te drinken daar en daar, gewoon gezellig'
Love is in the air!
pi_58091863
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef katerwater het volgende:
heuj,

komt er nog iets van die meet eigenlijk?
Nou, het lijkt er niet op. Ik zie te veel posts met :"Ik kom niet." of "Ik ken niemand" of "Ik kom niet wanty ik ken niemand."

Ik ben ook niet handig in contact leggen met vreemden maar zo erg heb ik het ook niet.
pi_58095910
Nu op NL3 speeddaten
A little bit hateful
pi_58096033
Ok en nu Feces donatie. Niet meer kijken
A little bit hateful
pi_58101335
zo, weer eens bijlezen.
pi_58101899
quote:

Jup, dat had ik ook
Ik werk alleen in het weekend in een supermarkt en wou een collega mee uitvragen.
Toen ben ik dus tussen de klanten in de rij gaan staan en toen ik aan de beurt was over die scanner gaan hangen en haar mee uitgevraagd.
Voelde me wel een beetje voor paal staan, maar ze zei wel ja
Pauperz
pi_58103751
Hoe cool is dát!
Ik zou 7 kleuren schijten als ik zoiets zou doen
pi_58103789
Goeiemorgen Rick. M-J: briljant.
  donderdag 17 april 2008 @ 03:43:51 #165
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58103813
Lijkt me dat je zoiets alleen doet als je al ee beetje t idee hebt dat ze ja gaat zeggen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58103859
Goeiemorgen indeed Regenbui hier en daar, daarvoor ga je dan weg hé

Mja, net zoals ik dat heel sterk heb bij zoenen. Ik probeer pas wat als het ervan af druipt dat ze wel zin heeft..
Morgenavond weer uit, maar ik ga nu meestal uit alleen om het dansen
pi_58104392
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Rossdale & MNR,

Veel geluk!

En ze leefden nog lang en gelukkig. Einde.
Samen?
pi_58104470
Volgens mij zit er iemand achter mij aan, die ik niet moet..
Ze zorgt er steeds voor dat ze het met me eens is, dik verlept.
"Any plans for next weekend?"
"Not yet, I never plan before the weekend has actually started"
"Ah no, me neither!"

en dat soort crap, heb aub je eigen mening..
Op facebook berichtjes en troep en ze zou me dan wel weer in het weekend zien.

Altijd als ik dit heb (nu klinkt het alsof ik het vet vaak heb, maar dat is dus niet zo ) dan gaat mijn verdediging in actie... en die is... melden dat ik diezelfde avond graag een slet wil scoren omdat die geen relatie zoeken Dan zitten ze meteen niet meer achter mij aan

Heb haar overigens vorige weekend ontmoet in het hostel waar ik zit.
  donderdag 17 april 2008 @ 08:22:24 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58104483
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:08 schreef MLI het volgende:

[..]

Samen?
't was een beetje ironisch bedoeld MLI , trouwens, slaap jij eigenlijk wel?

@Mojo: goed verhaal man! Je had vast een kop als een boei, hihihi
Ik durf het best wel te vragen hoor, maar het is ook gewoon leuk om het nog ff te rekken.
Omdat op dit moment zij zich mss wel net zo hard zit af te vragen: "Vind hij me nou leuk of niet?"
pi_58104519
Stuur een vriend naar dat winkeltje en check of ze alleen zo tegen jou doet of dat ze net zo spontaan tegen je vriend doet?
  donderdag 17 april 2008 @ 08:31:16 #171
150152 Queen_Bee
pi_58104565
quote:
Op donderdag 17 april 200808:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Volgens mij zit er iemand achter mij aan, die ik niet moet..
Ze zorgt er steeds voor dat ze het met me eens is, dik verlept.
"Any plans for next weekend?"
"Not yet, I never plan before the weekend has actually started"
"Ah no, me neither!"

en dat soort crap, heb aub je eigen mening..
Op facebook berichtjes en troep en ze zou me dan wel weer in het weekend zien.

Altijd als ik dit heb (nu klinkt het alsof ik het vet vaak heb, maar dat is dus niet zo [afbeelding]) dan gaat mijn verdediging in actie... en die is... melden dat ik diezelfde avond graag een slet wil scoren omdat die geen relatie zoeken [afbeelding] Dan zitten ze meteen niet meer achter mij aan [afbeelding]

Heb haar overigens vorige weekend ontmoet in het hostel waar ik zit.
Yeehaw, stel je voor dat iemand wat met je wil, snel zorgen dat ze oprotten
I'm super sonic man
pi_58104613
Ja maar dan blijven het gewone vrienden die vervolgens vragen of het gelukt was of niet, ze gaan me niet haten of iets dergelijks. Ik ben dan ook eigenlijk heel poezelig

@ Kaasplankje, heb je al enig idee wanneer je er ongeveer voor gaat?
pi_58104633
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

't was een beetje ironisch bedoeld MLI , trouwens, slaap jij eigenlijk wel?
Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?
  donderdag 17 april 2008 @ 08:36:34 #174
150152 Queen_Bee
pi_58104634
quote:
Op donderdag 17 april 200808:34 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja maar dan blijven het gewone vrienden die vervolgens vragen of het gelukt was of niet, ze gaan me niet haten of iets dergelijks. Ik ben dan ook eigenlijk heel poezelig [afbeelding]

@ Kaasplankje, heb je al enig idee wanneer je er ongeveer voor gaat? [afbeelding]
Ja das t punt toch ook niet
I'm super sonic man
pi_58104655
Oh ja maar ik moet haar niet = ze is mijn type niet.
Anders zou ik er wel voor gaan heur! Gewoon even kijken hoe het is om een dinnetje te hebben, al is het maar voor 2 maand..
  donderdag 17 april 2008 @ 08:48:27 #176
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58104761
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?
Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!

stel je voor...
  donderdag 17 april 2008 @ 09:10:32 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58105091
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Stuur een vriend naar dat winkeltje en check of ze alleen zo tegen jou doet of dat ze net zo spontaan tegen je vriend doet?
En dan gaat ze er vandoor met die vriend

*paniekzaait*
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58105247
quote:
Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!

stel je voor...

MNR! Rossdale! UITLEG!
pi_58105517
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:21 schreef MLI het volgende:

[..]

MNR! Rossdale! UITLEG!
Ik steun deze motie .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 17 april 2008 @ 09:39:45 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58105543
http://www.youniverse.com/love

Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58105806
Cool, ik ben Crazy in Love, schijnbaar.
pi_58106204
Crazy en vaak in love bedoel je
pi_58106948
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
Crazy en vaak in love bedoel je
Nee, nog nooit verliefd geweest zelfs. Dat weet je toch?
pi_58107582
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love

Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
Warm and fuzzy

Grappige plaatjes overigens!
  donderdag 17 april 2008 @ 11:29:00 #185
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58107712
Ik ben een love magnet..

How to love a love magnet type
This is the stuff fairy tales are made of. You both hurl yourselves headlong into the passion and romance of love, so sit back and watch the roses blossom all around you. But don't be surprised if friends are jealous of the fireworks!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_58108732
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, nog nooit verliefd geweest zelfs. Dat weet je toch?
pi_58109553
Rock steady
pi_58110626
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:38 schreef Litpho het volgende:
Ik steun deze motie .
Jottem
Jullie vervelen je echt

En natuurlijk vraag je iemand alleen maar mee uit als je het idee hebt of de hoop dat hij/zij 'ja' gaat zeggen. Lijkt me aannemelijk Vaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_58112822
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:

[..]

Jottem
Jullie vervelen je echt

En natuurlijk vraag je iemand alleen maar mee uit als je het idee hebt of de hoop dat hij/zij 'ja' gaat zeggen. Lijkt me aannemelijk Vaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
En wanneer meldt Rossdale zich af?
pi_58113295
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef MLI het volgende:
Cool, ik ben Crazy in Love, schijnbaar.
Ik ook, kut test.
pi_58116009
mij zien ze weer als een rustig stabiel persoon
  donderdag 17 april 2008 @ 17:57:14 #192
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58116763
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:
Vaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
Was 't maar zo...

Den_Haag: niks mis met rustig en stabiel toch?
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_58116903
"Warm and fuzzy"?
  donderdag 17 april 2008 @ 18:19:59 #194
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58117315
Lone Ranger...
gelukkig is het een momentopname.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58117333
"Crazy in love".

Er valt me hier een trend op!
pi_58117467
Damn.. ik durf die van mij niet eens te posten
A little bit hateful
pi_58117492
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef Liquidootje het volgende:
Damn.. ik durf die van mij niet eens te posten
Kom op, kom op, ik ben ook eerlijk naar buiten gekomen met "warm and fuzzy". Laat horen!
  donderdag 17 april 2008 @ 19:21:16 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58118680
quote:
Op donderdag 17 april 2008 15:09 schreef MLI het volgende:

[..]

En wanneer meldt Rossdale zich af?
Bij deze doe ik dat dan maar

MNR en ik zullen heel erg gelukkig worden niet met elkaar!!

Ik ben helemaal happy en diep in love. Ik kom dus niet langer meer in aanmerking voor het singlestopic vrees ik Al lees ik dit topic zeker nog even mee en drop ik in de toekomst nog wel een aantal keer binnen denk ik. (hopelijk alleen voor de gezelligheid en niet als geldige reden)

Tot ziens mensjes en veel geluk aan iedereen gewenst!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_58119009
quote:
Op donderdag 17 april 2008 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me dat je zoiets alleen doet als je al ee beetje t idee hebt dat ze ja gaat zeggen
Jep, ik was er vrij zeker van dat ze ja zou zeggen.
Maar dat neemt niet weg dat ik dat tussen al die mensen moest doen
Toch ff een 'rooie kop' moment
Pauperz
  donderdag 17 april 2008 @ 19:45:52 #200
101353 mrbox
Miep miep
pi_58119318
ik ben een "wistful soul"
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')