Okay, als ze jou leuk vindt, maakt het echt niet uit of je het vraagt waar een klant bij is of na sluitingstijd of... Dan vindt ze het leuk dat je haar vraagt.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Als je zo regelmatig met haar praat hoeft het toch niet zo moeilijk te zijn. Vraag anders eens van:quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.![]()
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).![]()
Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"
Maar het is toch best lastig om dat te doorbreken.
Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.
Timing is erg belangrijk als je het mij vraagt en er zijn een hoop "storende factoren" zoals andere klanten of collega's in de winkel.
Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.![]()
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
Nou, het lijkt er niet op. Ik zie te veel posts met :"Ik kom niet." of "Ik ken niemand" of "Ik kom niet wanty ik ken niemand."quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef katerwater het volgende:
heuj,
komt er nog iets van die meet eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
*zucht* Ik vind een meisje leuk en ze werkt in een winkeltje waar ik wel eens kom. We praten altijd wel gezellig en ze groet me altijd of ze vraagt iets liefs aan me.![]()
Ik denk dat ze mij ook wel leuk vind al blijft dat nog een beetje spannend zo, want ik weet het niet helemaal zeker; het zou ook gewoon kunnen dat ze spontaan is (maarja das mss wel andersom precies hetzelfde zo, denk ik dan).![]()
Ik wil haar nu vragen voor een date of iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik zit nog op het goede moment te wachten om toe te slaan. Nu zul je mss denken: "kom op, gewoon vragen waarom wachten enz?"
Maar het is toch best lastig om dat te doorbreken.
Ik had 't er laatst met een vriend over, die staat ook in een winkel en hij vond een klant leuk. Zij kwam best regelmatig langs en ze hadden ook leuke gesprekken. Hij is bepaald geen muurbloempje als 't om vrouwen versieren gaat, maar had tóch ook moeite om dat rollenpatroon (zeg maar de klant-winkelpersoon verhouding) te doorbreken door haar bv. mee uit te vragen ofzo.
Zo was ik er vrijdag jl. en toen waren we lekker aan 't praten over 't weekend en wat zij ging doen etc. Ik had 't toen best kunnen wagen maar er stond een kerel naast openlijk te luistervinken dus heb ik het wéér niet gedaan.![]()
Anyway, ik denk dat ik nu niet meer heel lang ga wachten en dan ga ik het er toch gewoon op wagen. Ik heb ook niks te vrezen ofzo; ik kan in 't ergste geval "Nee ik heb al een vriendje" oid terug verwachten. Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ze heet..
Samen?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Rossdale & MNR,
Veel geluk!![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig. Einde.
't was een beetje ironisch bedoeld MLIquote:
Yeehaw, stel je voor dat iemand wat met je wil, snel zorgen dat ze oprottenquote:Op donderdag 17 april 200808:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Volgens mij zit er iemand achter mij aan, die ik niet moet..
Ze zorgt er steeds voor dat ze het met me eens is, dik verlept.
"Any plans for next weekend?"
"Not yet, I never plan before the weekend has actually started"
"Ah no, me neither!"
en dat soort crap, heb aub je eigen mening..
Op facebook berichtjes en troep en ze zou me dan wel weer in het weekend zien.
Altijd als ik dit heb (nu klinkt het alsof ik het vet vaak heb, maar dat is dus niet zo [afbeelding]) dan gaat mijn verdediging in actie... en die is... melden dat ik diezelfde avond graag een slet wil scoren omdat die geen relatie zoeken [afbeelding] Dan zitten ze meteen niet meer achter mij aan [afbeelding]
Heb haar overigens vorige weekend ontmoet in het hostel waar ik zit.
Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't was een beetje ironisch bedoeld MLI, trouwens, slaap jij eigenlijk wel?
![]()
Ja das t punt toch ook nietquote:Op donderdag 17 april 200808:34 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja maar dan blijven het gewone vrienden die vervolgens vragen of het gelukt was of niet, ze gaan me niet haten of iets dergelijks. Ik ben dan ook eigenlijk heel poezelig [afbeelding]
@ Kaasplankje, heb je al enig idee wanneer je er ongeveer voor gaat? [afbeelding]
Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar denk er eens over na! Er zijn wel veel overeenkomsten, vind je niet?
En dan gaat ze er vandoor met die vriendquote:Op donderdag 17 april 2008 08:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Stuur een vriend naar dat winkeltje en check of ze alleen zo tegen jou doet of dat ze net zo spontaan tegen je vriend doet?
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha idd, dát zou wel te gek zijn!![]()
stel je voor...
Warm and fuzzyquote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:
http://www.youniverse.com/love
Leuk testje aan de hand van plaatjes.
Ik ben Lone Ranger maar ik had ook niet anders verwacht
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, nog nooit verliefd geweest zelfs. Dat weet je toch?
Jottemquote:
En wanneer meldt Rossdale zich af?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jottem
Jullie vervelen je echt
En natuurlijk vraag je iemand alleen maar mee uit als je het idee hebt of de hoop dat hij/zij 'ja' gaat zeggen. Lijkt me aannemelijkVaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
Was 't maar zo...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef MNR het volgende:
Vaak is het ook zo dat hoe jij over een ander denkt, die ander ook zo over jou denkt. Bovendien, meestal weet je het wel van tevoren of een ander ja of nee gaat zeggen.
Kom op, kom op, ik ben ook eerlijk naar buiten gekomen met "warm and fuzzy". Laat horen!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef Liquidootje het volgende:
Damn.. ik durf die van mij niet eens te posten
Bij deze doe ik dat dan maarquote:
Jep, ik was er vrij zeker van dat ze ja zou zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me dat je zoiets alleen doet als je al ee beetje t idee hebt dat ze ja gaat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |