abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 23:56:06 #226
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58291838
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:53 schreef Tegan het volgende:
[..]

Hoe zie je dat voor je...
Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.
Every super woman needs a superman; here I am.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 23:57:27 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58291871
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:55 schreef knep het volgende:

[..]

4 jaar, voel je niets van.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_58291882
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat onze tijd nog komt staat wel vast denk ik Alleen het wachten kan soms nogal vervelend zijn. Maar aan iets beginnen waarvan ik weet dat het 'm niet gaat worden hoeft voor mij ook niet en wat dat betreft schijn ik altijd wel een reden te vinden om naar de nooduitgang te rennen
Erg herkenbaar .
quote:
Wanneer ik nergens meer mee naartoe word gevraagd of geen nieuwe mensen meer ontmoet ga ik me pas echt zorgen maken... Dat of wanneer al mijn vrienden aan het settlen en trouwen zijn enzo, brrrr. Maar dat duurt gelukkig nog wel even
Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.
quote:
In ieder geval geen opvallende gebreken in je posts, voor zover je daar iets van een compliment uit kunt vissen Ik heb het volste vertrouwen!
Tof, thanks.
quote:
"Jonguhhhssss... Mii is da signle sijn eg wel zat nouw"
Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...
pi_58291927
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Nexie het volgende:

[..]

Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.
Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat uw gang hoor .
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoor .
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:01:04 #230
11102 knep
Mountainfreak
pi_58291953
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

iets meer hier
4 jaar verschil is niets mis mee .
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 00:02:18 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58291985
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat u gang hoor .
[..]

Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoor .

Nou! Mijn Mamma, ja die woont een kleine 120 kilometer bij mij vandaan. Op het moment dat ik de deur binnenstap bij haar is het genieten. De koffie luchten die zij weet te maken en het heerlijke voedsel wat zij op tafel zet. We kunnen het hebben over sport, muziek & dames. Jaja, ik ben blij dat ik over het algemeen alleen in het weekend daar ben.

vrijdag 25 april 2008 @ 00:05:37 #232
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58292046
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.
Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij ben
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]

Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...
Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?

Wat dat betreft zijn veel mannen volgens mij ook al snel "tevreden". Als een vrouw hen aandacht geeft vinden ze dat wel leuk en ook al zijn er niet echt gevoelens (en zuigt haar Nederlands) dan nemen ze toch genoegen. Vrouwen zie ik dat veel minder doen, die kun je niet "overtuigen", die voelen iets of die voelen niets (of ze twijfelen ). Als ze niets voelen hoeft het van ze ook niet.
Wat dat betreft ben ik overigens wel een vrouw..
pi_58292356
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nou! Mijn Mamma, ja die woont een kleine 120 kilometer bij mij vandaan. Op het moment dat ik de deur binnenstap bij haar is het genieten. De koffie luchten die zij weet te maken en het heerlijke voedsel wat zij op tafel zet. We kunnen het hebben over sport, muziek & dames. Jaja, ik ben blij dat ik over het algemeen alleen in het weekend daar ben.

Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test dan . En nu?
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:05 schreef Nexie het volgende:

[..]

Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij ben
Gelukkig heb ik ook zulke toffe vrienden en ook een hoop single vrienden
quote:
[..]

Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?

Wat dat betreft zijn veel mannen volgens mij ook al snel "tevreden". Als een vrouw hen aandacht geeft vinden ze dat wel leuk en ook al zijn er niet echt gevoelens (en zuigt haar Nederlands) dan nemen ze toch genoegen. Vrouwen zie ik dat veel minder doen, die kun je niet "overtuigen", die voelen iets of die voelen niets (of ze twijfelen ). Als ze niets voelen hoeft het van ze ook niet.
Wat dat betreft ben ik overigens wel een vrouw..
Oh, dan trek ik denk ik de verkeerde man(nen) aan . Van de laatste twee, vond de ene me niet leuk genoeg voor een relatie maar wilde hij mij wel als fuck-buddy, en bij de andere waren er niet echt gevoelens aan bij de kanten.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 00:23:42 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58292412
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test dan . En nu?
Ja we moeten iemand hebben die het wilt hosten, dan wil ik wel Mystery Guy #1 zijn. Nou euhm, nu moet er natuurlijk een nieuwe vraag komen die ik moet gaan beantwoorden dat je nog een beter beeld krijgt van je toekomstige date.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:25:48 #235
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58292450
Ik heb wel nog een vraag!

Mystery guy #1: Als je een koosnaam zou moeten bedenken voor de prachtige dame achter dit zeldzame, exotische gordijntje wat zou deze dan zijn?

Alleen niet echt spannend met maar 1 mystery guy..
pi_58292503
Met maar een mystery guy...

Ik ga wel zo slapen, dus doe maar snel antwoorden .
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:33:15 #237
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_58292572
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:28 schreef Tegan het volgende:
Met maar een mystery guy...

Ik ga wel zo slapen, dus doe maar snel antwoorden .
Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te maken

Slapen klinkt goedddd. 'Tis toch alweer te laat geworden maar een show host moet zijn taak serieus nemen!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 00:34:28 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58292591
Ik vind het maar een beetje een homo vraag.

Maar goed, een naam voor de dame achter het schermpje. Geen idee, want ik heb d'r nog niet gezien, gehoord, of enigzins iets van d'r vernomen dus ik kan ook geen typische koosnaam verzinnen voor d'r

Looks fair enough to me.
pi_58292643
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef Nexie het volgende:

[..]

Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te maken
Denk dat ik er zelfs een nachtje over moet slapen...
quote:
Slapen klinkt goedddd. 'Tis toch alweer te laat geworden maar een show host moet zijn taak serieus nemen!
Zullen we dan allemaal maar gaan slapen? Morgenavond ronde twee , voor het kroeghangen .
pi_58292667
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het maar een beetje een homo vraag.

Maar goed, een naam voor de dame achter het schermpje. Geen idee, want ik heb d'r nog niet gezien, gehoord, of enigzins iets van d'r vernomen dus ik kan ook geen typische koosnaam verzinnen voor d'r

Looks fair enough to me.
Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgen .

Welterusten Nex & jij D_A !
pi_58293271
Mevrouw mooie ogen rookt, dus dan haak ik af
Ik heb één keer mn tong in een rokende dame gestopt, nóóit meer, wat was dat GOOR.
pi_58293536
18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.

Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58294142
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:04 schreef Feitosa het volgende:
18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.

Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Ik maak me er nu veel minder druk om dan op mijn 18e.
pi_58294487
Op je 18 wist je nog niet of je een gewilde lekker wijf bent. Nu weet je dat en heb je voor het kiezen dus dan maak je je natuurlijk minder druk dan een minder gewild iemand richting de 30.
A little bit hateful
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:24:17 #245
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58294988
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgen .

Welterusten Nex & jij D_A !
Hey Goedemorgen allen!

@ Tegan: Ik wil wel invallen als Mystery Guest voor de Dating-show van vanavond!
Tilburg is voor mij toch maar 3 uurtjes fietsen!

Verder ga k vandaag eens kijken of ik een lekker ding aan de haak kan slaan, ik trek mijn nieuwe schoenen gewoon aan, want dan kan me niks gebeuren!

En hij trok de wijde wereld in..
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:56:57 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58295354
Dit jaar maar eens besloten in m'n eentje m'n vakantie te boeken....dus vanavond vlieg ik voor 16 dagen naar Egypte, alwaar ik als onderdeel van een groepsreis het hele land door ga crossen...eens kijken hoe dat bevalt!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:18:42 #247
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58295639
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ik haat het als mensen mij aanraken.
Als het geen bekende zijn wel ja..
quote:

Ik ben het een beetje met hem eens...

[ Bericht 36% gewijzigd door Just_Shut_Up op 25-04-2008 09:33:25 ]
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:43:10 #248
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58296040
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mevrouw mooie ogen rookt, dus dan haak ik af
Ik heb één keer mn tong in een rokende dame gestopt, nóóit meer, wat was dat GOOR.
Laten we maar stoppen dan
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58296130
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:56 schreef Abbadon het volgende:
Dit jaar maar eens besloten in m'n eentje m'n vakantie te boeken....dus vanavond vlieg ik voor 16 dagen naar Egypte, alwaar ik als onderdeel van een groepsreis het hele land door ga crossen...eens kijken hoe dat bevalt!
Ik dacht dat jij getrouwd was.
A little bit hateful
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:50:16 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58296161
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:48 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij getrouwd was.
hooguit met mijn eigen ego...nope, ben alweer tijden single...en nog veel te jong om te trouwen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')