Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.quote:
4 jaar, voel je niets van.quote:
Erg herkenbaarquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat onze tijd nog komt staat wel vast denk ikAlleen het wachten kan soms nogal vervelend zijn. Maar aan iets beginnen waarvan ik weet dat het 'm niet gaat worden hoeft voor mij ook niet en wat dat betreft schijn ik altijd wel een reden te vinden om naar de nooduitgang te rennen
Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.quote:Wanneer ik nergens meer mee naartoe word gevraagd of geen nieuwe mensen meer ontmoet ga ik me pas echt zorgen maken... Dat of wanneer al mijn vrienden aan het settlen en trouwen zijn enzo, brrrr. Maar dat duurt gelukkig nog wel even
Tof, thanks.quote:In ieder geval geen opvallende gebreken in je posts, voor zover je daar iets van een compliment uit kunt vissenIk heb het volste vertrouwen!
Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...quote:"Jonguhhhssss... Mii is da signle sijn eg wel zat nouw"
Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat uw gang hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mystery guy #1: omschrijf de relatie die je hebt met je moeder.
Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel tof. D_A, gaat u gang hoor.
[..]
Ik val wel op wat ouder, dus geen probleem hoor.
Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij benquote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hehe, ja dat duurt hier gelukkig ook nog wel een tijd. Alleen dat mijn beide zussen al 5+ jaar aan dezelfde kerel zitten is soms nog wel een downer.
Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zulke types lijken juist altijd vriendje na vriendje te hebben en dan kan ik alleen maar verward toekijken waarom dat ze wel lukt en mij niet...
Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test danquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou! Mijn Mamma, ja die woont een kleine 120 kilometer bij mij vandaan. Op het moment dat ik de deur binnenstap bij haar is het genieten. De koffie luchten die zij weet te maken en het heerlijke voedsel wat zij op tafel zet. We kunnen het hebben over sport, muziek & dames. Jaja, ik ben blij dat ik over het algemeen alleen in het weekend daar ben.
Gelukkig heb ik ook zulke toffe vrienden en ook een hoop single vriendenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaa kan ik me voorstellen. "Gelukkig" zijn veel vrienden van mij ook single, maakt het toch iets leuker. Hoewel ik ook wel eens met een stelletje uitga. Dat kan soms wel deprimerend zijn maar gelukkig zijn het coole mensen die niet alleen aandacht voor elkaar hebben als ik erbij ben
Oh, dan trek ik denk ik de verkeerde man(nen) aanquote:[..]
Hetzelfde heb ik als man bij die mannen die zonder respect over hun vriendin praten achter haar rug om. Maarja dat zijn vaak ook bepaalde types vrouwen/mannen die daarvoor gaan, zou je echt zo'n vriendje willen? En 1 goeie is genoeg he?
Wat dat betreft zijn veel mannen volgens mij ook al snel "tevreden". Als een vrouw hen aandacht geeft vinden ze dat wel leuk en ook al zijn er niet echt gevoelens (en zuigt haar Nederlands) dan nemen ze toch genoegen. Vrouwen zie ik dat veel minder doen, die kun je niet "overtuigen", die voelen iets of die voelen niets (of ze twijfelen). Als ze niets voelen hoeft het van ze ook niet.
Wat dat betreft ben ik overigens wel een vrouw..
Ja we moeten iemand hebben die het wilt hosten, dan wil ik wel Mystery Guy #1 zijn. Nou euhm, nu moet er natuurlijk een nieuwe vraag komen die ik moet gaan beantwoorden dat je nog een beter beeld krijgt van je toekomstige date.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij het ging presenteren... maar je bent mystery guy #1. Je bent trouwens wel geslaagd voor de eerste test dan. En nu?
Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:28 schreef Tegan het volgende:
Met maar een mystery guy...
Ik ga wel zo slapen, dus doe maar snel antwoorden.
Denk dat ik er zelfs een nachtje over moet slapen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Inderdaad wel snel antwoord nodig want de spanning is om te snijden zeg! Je hebt zeker nog een halfuur nodig om je keuze te maken
Zullen we dan allemaal maar gaan slapen? Morgenavond ronde tweequote:Slapen klinkt goedddd. 'Tis toch alweer te laat gewordenmaar een show host moet zijn taak serieus nemen!
Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het maar een beetje een homo vraag.
Maar goed, een naam voor de dame achter het schermpje. Geen idee, want ik heb d'r nog niet gezien, gehoord, of enigzins iets van d'r vernomen dus ik kan ook geen typische koosnaam verzinnen voor d'r
Looks fair enough to me.
Ik maak me er nu veel minder druk om dan op mijn 18e.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:04 schreef Feitosa het volgende:
18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.
Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Hey Goedemorgen allen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hehe, tja. Je kunt idd niet overal punten voor gaan scoren. De andere guys moeten natuurlijk ook een kans krijgen.
Welterusten Nex & jij D_A!
Als het geen bekende zijn wel ja..quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ik haat het als mensen mij aanraken.
Ik ben het een beetje met hem eens...quote:18 jaar en je druk maken dat je vrijgezel bent. Dat vind ik eigenlijk een beetje triest.
Dan ben je toch te druk met feesten e.d? Althans dat had ik...veel vrouwen die wilden , aleen toen was dat niet echt een issue....te druk met feesten namelijk.
Laten we maar stoppen danquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mevrouw mooie ogen rookt, dus dan haak ik af![]()
![]()
Ik heb één keer mn tong in een rokende dame gestopt, nóóit meer, wat was dat GOOR.
Ik dacht dat jij getrouwd was.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:56 schreef Abbadon het volgende:
Dit jaar maar eens besloten in m'n eentje m'n vakantie te boeken....dus vanavond vlieg ik voor 16 dagen naar Egypte, alwaar ik als onderdeel van een groepsreis het hele land door ga crossen...eens kijken hoe dat bevalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |