Mijn PM is helemaal niet uitgeschateldquote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef knep het volgende:
[..]
Het is dat je PM uitgeschakeld is anders zat ie nu vol lijkt me.
Omg. Tilburgquote:
Ja, dat zeg je nu wel mooi, maar ik heb er tot nu toe nog niets van gemerktquote:
Had vaag iets meegekregen dat ie uitgeschakeld zou zijn maar inderdaad, lijkt te werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn PM is helemaal niet uitgeschateld.
Misschien zijn alle wanhopige singles al vertrokken richting dromenland.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat zeg je nu wel mooi, maar ik heb er tot nu toe nog niets van gemerkt.
Wat is er mis met Tilburgquote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Aha. Laat die dranghekken maar zitten.
Ik wil die leuke kriebels in mijn buik weer, die lieve onverwachte smsjes, die persoon die je altijd weer vrolijk kan maken als je down bentquote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Nexie het volgende:
Hoe kun je het single zijn nu zat zijn?
Gaat een beetje moeilijk zonder telefoonnummer he!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die leuke kriebels in mijn buik weer, die lieve onverwachte smsjes, die persoon die je altijd weer vrolijk kan maken als je down bent.
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef knep het volgende:
Nou dan moet het komend weekend maar gebeuren Tegan, als het goed is wordt het eindelijk >20 graden.
Dat moet toch meehelpen.
Die kriebels en geen relatie heb ik nu al een hele tijd gehad, en nu wil ik toch het echte werk, die kriebels met toekomstquote:Op donderdag 24 april 2008 23:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder telefoonnummer he!
Op zich wel bekend gevoel maar voor het meeste daarvan heb ik wel heel stoere vriend(inn)en
Jij vast ook wel toch?
Die kriebels hebben en geen relatie, dat is wanneer het eng wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.
[..]
Die kriebels en geen relatie heb ik nu al een hele tijd gehad, en nu wil ik toch het echte werk, die kriebels met toekomst.
Dat zou wel fijn zijn ja, een paar dagen terug had ik de hoop bijna opgegeven maar dat zou nogal zwak zijn, niet dan? Beetje genoegen nemen met een eenzame toekomst, mij niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every super woman needs a superman; here I am.
Ah het Brabantsche plattelandquote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ga al lekker op zoek morgenavond, alleen jammer dat ik hier in the middle of nowhere niet echt iemand ga ontmoeten.
Vrijdag is gewoon stamkroeg-avond!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef knep het volgende:
[..]
Ah het Brabantsche platteland, geen mogelijkheid om in Tilburg te gaan stappen?
Ikzelf ga morgenavond ook maar gewoon naar m'n stamkroeg in het dorp, kansloos dus.
Ja, opzich kan ik wel iets regelen, maar vrijdag is echt de dorpskroegdag hier, en zaterdag het grote stappen. Dus ik moet wel even bij gaan kletsen met heel mijn dorp morgenavondquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef knep het volgende:
[..]
Ah het Brabantsche platteland, geen mogelijkheid om in Tilburg te gaan stappen?
Ikzelf ga morgenavond ook maar gewoon naar m'n stamkroeg in het dorp, kansloos dus.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn ja, een paar dagen terug had ik de hoop bijna opgegeven maar dat zou nogal zwak zijn, niet dan? Beetje genoegen nemen met een eenzame toekomst, mij niet gezienDe hoop opgeven is nooit een goed idee natuurlijk. Hoewel ik zelf ook wel daarheen neig. En dat terwijl ik pas 18 ben. Onze tijd komt nog weldenk ik/houd ik mezelf voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld dat een aantal heren hier gebruik van gaan maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik ben het single zijn een beetje zat.
Is hier niet anders hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vrijdag is gewoon stamkroeg-avond!Volgens mij is het dan ook best rustig in de grotere gelegenheden.
Je kent mijn stamkroeg nietquote:Naja stamkroeg kan ook echt geweldig gezellig zijn - zeker niet kansloos dus imo!
Helaas moet ik me zaterdagavond rustig houden omdat ik zondagmorgen al vroeg op de fiets zitquote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, opzich kan ik wel iets regelen, maar vrijdag is echt de dorpskroegdag hier, en zaterdag het grote stappen. Dus ik moet wel even bij gaan kletsen met heel mijn dorp morgenavond. Gelukkig is het bijna Koninginnedag...
Mijn stamkroeg is niet kansloos gelukkigquote:
Hoe zie je dat voor je...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat een aantal heren hier gebruik van gaan maken.
Zullen we er een online datingsshow van maken?
Dat onze tijd nog komt staat wel vast denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
De hoop opgeven is nooit een goed idee natuurlijk. Hoewel ik zelf ook wel daarheen neig. En dat terwijl ik pas 18 ben. Onze tijd komt nog weldenk ik/houd ik mezelf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |