nope, ben meteen op mn 18e vertrokken, zoals het hoortquote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef reaaal het volgende:
Dit jaar voor mij geen vakantie omdat ik wil sparen voor de verbouwing van mijn toekomstige appartement, wordt echt eens tijd dat deze single op zich zelf gaat wonen![]()
Mijn ouders worden gek van me, en ik trouwens ook van hen.
Meer mensen die daar last van hebben gehad??
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
Snel het huis uit dan maar.
Geloof me zodra je je huis uit gaat kun je eindelijk echt daten
Bedoel wat zeg je nu dan als je iemand ontmoet. Nee ik woon bij mijn moeder, zullen we maar bij jou iets doen?
Een jaar terug moest ik weer even het huis in toen ik mijn appartement omruilde voor een woonhuis, maar er niet direct in kon. Was een beetje vreemd toen ik naakt de keuken inliep toen mijn moeder eieren aan het bakken was.
och, valt reuze mee, ligt eraan hoe je iemand aanraakt. kijk, het moet niet meteen op betasten lijken, maar een hand op de schouder of heupen als je ergens staat te praten krijgt toch niemand een nekslag voor, lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:18 schreef Shitonya het volgende:
lukt enkel als je uiterlijk meezit als man zijnde heb ik zo het vermoeden. Een afzichtelijke man zal eerder een slag in zijn nek krijgen.
Ligt ook zeker aan het type vrouw hoor; bij een immer in de maandstond verkerende feministische feeks mag je als man zijnde nóg zo knap of galant zijn, maar dat maakt helemaal niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:37 schreef Vogue het volgende:
Ligt eraan wat voor man het is inderdaad. Deze week had ik een afspraak (zakelijk) met de Amerikaanse directeur van een groot, bekend hotel. Hij gaf me een rondleiding op een terrein waar op dit moment gebouwd wordt. Hij was erg galant, ik liep namelijk op hakken en moest steeds door zand en stenen. Hij gaf me vaak een toereikende hand en als hij met me praatte legde hij zijn hand af en toe op mijn schouder. Hoewel ik dat niet gewend ben, en al helemaal niet tijdens zakelijke afspraken, vond ik het niet vervelendHij was helemaal niet mijn type, net iets te oud voor me en een stukje kleiner dan ik, maar door zijn enorme charismatische uitstraling en zijn lichaamstaal had ik er geen moeite mee zeg maar
Uiteraard is er niets gebeurd omdat dit een belangrijke zakelijke relatie is en ik vrijdag alweer naar Mexico vlieg, maar ik had het niet erg gevonden als ie mijn nummer had gevraagd
Onee, dat had ie al via mijn visitekaartje
Inderdaad, dat moet je gewoon doen. Bovendien neem ik aan dat ze nieuw is, kan je meteen haar de interessante/handige plekjes in de stad laten zienquote:Op donderdag 24 april 2008 09:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ehm, in de kamer tegenover mij in de hostel in Australië, remember?
Met een deur enzo, we zitten niet op werk, we wonen hier (tijdelijk)
Hoe zou ze dan reageren als ik aanklop "Hello, well....I'm gonna go get a coffee in the city, can I get you some?"
En daarbij ben ik super verlegen bij de eerste stap zetten!
Dan ga je toch samen tostis maken?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
Update: ze geeft een stralende glimlach als ik haar tegenkom!
Ik ga denk ik voor een "hey" als ik haar weer tegenkom op de gang!
Naar de stad is not done, het regent, het weer in NL is beter op het moment![]()
dan zal ik wel niet lelijk genoeg zijn voor een nekslag, doe het namelijk vrijwel altijd. lichamelijk contact isquote:Op donderdag 24 april 2008 02:25 schreef Shitonya het volgende:
Byte_me: al leg je je handje nog zo charmant of subtiel neer op het vrouwelijke wezentje, al ben je foeilelijk, dan nog zul je koud worden gemaakt bij wijze van spreken.
Ik vind lichamelijk contactquote:Op donderdag 24 april 2008 10:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan zal ik wel niet lelijk genoeg zijn voor een nekslag, doe het namelijk vrijwel altijd. lichamelijk contact is
Kom op, dat is al een jaar terug. SOR-RY!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef Shitonya het volgende:
nog erger als ze meteen je tong in je keelgat willen persen..
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Elegy het volgende:
Ben erg gehecht aan mijn 1 meter bubble.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Als ik me toch ergens niet druk over kan maken, dan is dat het wel
Als ik Elegy tegenkom, ga ik de 1 meter bubble breken!... of, nee wacht, dat is een beetje gay, I recall!
Geboortedatum 02-08-1750quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef matige_muis het volgende:
Ik ben zo'n eeuwige single-zijn type. Er is nu eenmaal niemand waar het mee klikt
Aha. Dus daar ligt de oorzaak!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geboortedatum 02-08-1750
Je hoort dan ook al een aantal jaar dood te zijn.
Verbaasd mij wel of juist helemaal niet. Ik ben echt de enige in mijn omgeving die niet zo snel iemand aan zal raken. Om aangeraakt te worden ben nu zo langzaam wel gewendquote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef Nexie het volgende:
Bovenstaande reacties bewijzen volgens mij maar weer dat aanraking zeker geen succesformule isHet is eigenlijk gewoon zo dat het averechts werkt wanneer er geen aantrekking tussen jouw "doelwit" en jouzelf is en indien die aantrekking er wel is kun je niet zoveel verkeerd doen dus..
Het is dat je PM uitgeschakeld is anders zat ie nu vol lijkt mequote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik ben het single zijn een beetje zat.
Vrouw, 1989, waar woon je?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
*dranghekken plaatst*quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |