Ik zie het verschil niet met Nederlanders op vakantie in spanje of turkijequote:Op dinsdag 22 april 2008 07:58 schreef Vogue het volgende:
[..]Ik woon in Cancun en ben toevallig een paar keer naar de hotelzone geweest tijdens spring break. Gekkenhuis daar, die Amerikaanse meiden zijn echt TE erg en beginnen 's ochtends om 9 uur bij het ontbijt al met bloody mary's en wodka
En die Mexicanen worden er maar wat hitsig van
Vind het echt supergrappig om te zien.
als ik moet kiezen tussen salau en cancun, dan wist ik het wel. als ik kon verhuizen naar cancun trouwens ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:57 schreef Vogue het volgende:
Hmm, ik ben nog nooit op zo'n soort vakantie geweestZal ook niet zo snel gebeuren. Maar je hoort inderdaad wel dat Cancun voor de Amerikanen het Salou / Bodrum voor ons is.
Door de kwaliteit van de camera lijkt het ook net alsof ze stringloos aan 't lapdancen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Do tell.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:12 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dan is ze niet single.![]()
Single vrouwen doen namelijk wel stringloos wrijven op een wildvreemde man.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 23 april 2008 07:12 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dan is ze niet single.![]()
Single vrouwen doen namelijk wel stringloos wrijven op een wildvreemde man.
Cillit Bangquote:Op woensdag 23 april 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders krijg je met hetzelfde probleem te kampen zoals Seth in Superbad, menstruatiebloed in je broek
Klinkt wel als een echte vrouwen iets ja. Wel grappig dat zelf als vrouw dat ook niet begrijptquote:Op woensdag 23 april 2008 09:53 schreef Dunglish het volgende:
Ik ook nog steeds single![]()
Af en toe snap ik vrouwen ook niet hoor trouwens; was leuk met een exemplaar aan het mailen en ik stelde voor om volgende week een keer af te spreken, vanwege al die vrije dagen enzo. Mailt ze gisteravond terug dat het haar leuk lijkt en dat ze donderdag wel kan. Dus ik denk![]()
Krijg ik daarnet een mailtje dat ze misschien wat voorbarig was geweest en dat ze er toch nog even over na wil denken![]()
Ik snap het af en toe niet meer hoor
Ik denk niet dat er een groot verschil is tussen webcam en mailen. Het is allebei virtueel hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo te lezen gaat het allemaal via de mail, dus nog niet echt ontmoet enzo?
Misschien vertrouwt ze het niet ofzo..webcam sessie zou dat kunnen verhelpen, ALS dit het geval is uiteraard...
Mailen kan nep zijn, webcam = zekerheid. Doorgaans.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groot verschil is tussen webcam en mailen. Het is allebei virtueel he![]()
Voor hetzelfde geld heeft dat meisje een heel andere reden om de date af te bellen. (niet dat ik weet wat...)
ligt eraan waar je naartoe gaat en van wat voor muziek je houdt. redelijk wat hiphop en R&B en reggeaton, maar in sommige tenten zeer gevarieerde muziek, verder een hardrock cafe en dady rock en ben ook naar een salsatent en een technoparty gegaan. eigenlijk is er voor iedereen wel iets te vinden, behalve misschien voor fransje bauer fans.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Springbreak staat garant voor kutmuziek?[ afbeelding ]
Me 2.. btw..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef lolMARKlol het volgende:
ik join jullie singles army ook maar
Voor iedereen dus, want Fransje Bauer fans is een mythe.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ligt eraan waar je naartoe gaat en van wat voor muziek je houdt. redelijk wat hiphop en R&B en reggeaton, maar in sommige tenten zeer gevarieerde muziek, verder een hardrock cafe en dady rock en ben ook naar een salsatent en een technoparty gegaan. eigenlijk is er voor iedereen wel iets te vinden, behalve misschien voor fransje bauer fans.
K wil niks horen over onze Fransquote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Voor iedereen dus, want Fransje Bauer fans is een mythe.
Neem MLI mee en maak chanterende foto'squote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef dawg het volgende:
Ik ga ook 2 weken toeren door een stukje van Europa, met een goede vriend van me, met de auto.![]()
Wauw tof idee, ik zou ooit nog wel eens met de Trans-Siberië Express mee willen gaan; helemaal tot in China ofzo, en dan een dikke stapel boeken mee voor onderweg.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef MLI het volgende:
Heeft iedereen al vakantieplannen eigenlijk? Ik begin te sparen voor september, 2 weken interrailen in mijn uppie. Maar waar in Europa ben ik nog niet helemaal over uit, ik denk Frankrijk i.v.m. mijn Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |