Ohh ja deze is wel leuk.
Sinds zo'n 2 maanden heb ik een nieuwe huisgenote in mijn appartementje. Ik zit er maar 3 dagen in de week en het is een illegale onder verhuur (ik heb een woonhuis ergens anders, maar dat is iets te ver voor mijn werk en dit is mijn oude appartementje die ik toch gehouden heb).
Nu praten wij nauwelijks met elkaar behalve goedemorgen, goedeavond en soms goedenacht. Ik werk van 9:00 tot 17:00 en als zij nachtdienst doet van 18:00 tot 04:00 ofzo. Kortom wij zien elkaar dus niet echt.
Ongeveer 2 dagen nadat ze ingetrokken was ontmoette ik in een lokale uitgaansgelegenheid een super leuke meid. We begonnen wat te rommelen en besloten terug naar mijn appartement te gaan.
Toen wij bij de deur aankwamen zegt ze opeens. Hé.. hmm.. hier woon ik ook. We hadden elkaar gewoon niet herkend

Het was wel lachen, maar we besloten om niets te doen omdat het nu zo makkelijk werkt. Beide een leuke appartement dichtbij onze werk én we lopen elkaar nauwelijks in de weg. Het zou wel klote zijn om dat te verneuken (*hihi*).
Tja ik kan niet twee dingen tegelijk in mijn eentje betalen, dus ik ging er maar in mee 
Dus nog steeds single, maar wel 3 dagen in de week semi-samenwonend met een leuke meid die ik wel zou tappen.