Heheh, herkenbaar maar het was mijn "iets wat" dementerende oma: "zeg wanneer kom jij eens met een vriendin hier, dat wil ik nog wel mee maken hoor"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben net weer terug van een paar dagen bij mijn ouders. 'Heb je al een nieuwe vriend?'
quote:Ik ben net terug van een paar dagen bij mijn ouders. "Heb je alweer een nieuwe vriendin/scharrel?"
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheh, herkenbaar maar het was mijn "iets wat" dementerende oma: "zeg wanneer kom jij eens met een vriendin hier, dat wil ik nog wel mee maken hoor"![]()
![]()
Voor zulke momentjes leef ikquote:Nou ik kan wel boos worden of beginnen met schreeuwen, maar uiteindelijk word ik daar niet droger van en jij niet natter.
quote:
Je ouders zijn het met me eensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben net weer terug van een paar dagen bij mijn ouders. 'Heb je al een nieuwe vriend?'
grootspraakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef Liquidootje het volgende:
Retorische vraag?
Jazeker dus. Beetje een verbaasde lach en blik bij haar, een creepy glimlach bij mij leidt toch meestal tot je penis gepositioneerd in de vaginale kanaal?
je remind me dat ik net naar de super nog steeds moet...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Soms he. Als je al lang niet meer geflirt hebt en je fokt iets te veel, dan komen de woorden een beetje verkeerd uit je mond.
Ik was zonet bij de supermarkt. Geil studente wijfie Meisje voor mij was aan het afrekenen. Blijkt dat ze de verkeerde smoothie had gepakt, dus zij draait zich om en wilde even snel de juiste smaak pakken. Bij het omdraaien liet ze haar (glazen) fles net op het randje van de loopband vallen en pats. Liquidootje onder de spetter van de sap.
Zij helemaal schaamrood veronschuldigen, begon in haar tas te graaien en gaf mij een 2x4cm stukje gebruikte zakdoek. Dus ik super cool blijven glimlachen en zei dat het niets uit maakte omdat ik toch dichtbij woonde. Zij wat mompelen en ik keek haar alleen maar aan. Zij ging verder met afrekenen zegt nog een keer sorry en liep weg.
Ik reken mijn spulletjes af en toen ik naar buiten liep zag ik daar haar weer staan. Nogmaals vroeg ze mij hoe ik zo kalm kon blijven en niet boos was. Zo'n typische geratel van iemand die net een beschamende moment heeft gehad. Maar toen! Toen! had ik een ingeving voor een passende antwoord.
[..]
Voor zulke momentjes leef ik
Toch nog iets warms op je schootquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef Liquidootje het volgende:
Weer een heerlijke zaterdagavond met een lekker warme laptop op mijn schoot
Heb jij geen 'spannend' verhaaltje voor tijdens het wachtenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm ik moet er over nadenken. Het moet wel een beetje gepast zijn he.
En vertel jij maar lekker wat je moet doen voor 1500 euro![]()
doe geurtjes terugquote:Op zondag 4 mei 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
Ja nee, onmogelijk. Ze laat soms geurtjes achter om 17:30 in mijn badkamer waar ik misselijk van word
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
rokjes dag.
Jammer dat ik bijna de hele dag binnen zitquote:
Gewoon slaanquote:Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen waar je geen hoogte van krijgtzwaar irritant...
Met nijntjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jammer dat ik bijna de hele dag binnen zit
Maar vrijdag strand scheveningen. Ik ga bij de paal zitten met nijntje. Tot dan
Nijntje rocks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ik dacht pluisignijntjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op, jullie kennen die strand hectopaaltjes toch wel met nijntje of winnie de poe of snoopy etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |