quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niet ondankbaar lijken, maar ik wilde die van Den haag graag.
Als jij daar blij van wordtquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niet ondankbaar lijken, maar ik wilde die van Den haag graag.
Kan je misschien beschrijven waar het punt van lichtelijke teleurstelling ligt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm voelt niet zo krachtig als ik had verwacht.
niet zeiken zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat. Sluit dit hoere topic dan maar óf maak het gewoon een vrij te posten topic.
Met een interval van 1.6 topics komt er toch weer een strenge vinger om het hoekje schwicken.
Waar je allemaal druk om kan maken terwijl er 100'den verschillende
"Oh ik ben zo verlegen", "Oh hij/zij gebruikt mij", "Oh ik kan niet kiezen", "Oh heb ik bindingsangst?" topics zijn die de R&P rijk is.
idd MLI, ik was laatst met 2 vriendinnen op stap ik heb nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
Ik heb een hele goede tip om single-af te raken. Men neme een park in een redelijk upperclass wijk in een grote stad. Men gaat er liggen op een handdoek maar als je er echt wil genieten neem je een grote doek, wat te eten, wat te drinken en een kussen mee. Men neemt vriendinnen mee. En genieten maar, de rest komt vanzelf.
Of, homo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Die dachten; Wat doet die gast dan met 2 vrouwen
Hmm zal hij iets bijzonders hebben? Een grote?
Kom maar eens in een Brussels park liggen. In het Vondelpark ook trouwens. Komen veel stelletjes en hun vrijgezelle vrienden/vriendinnen op af.quote:
Persoonlijke vraag:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |